Miss Church skriver:
Ja det er også tidligt, men vi fik af vide at det er fordi der altid er nogle som føder for tidligt og derfor ligger det tidligere end normalt.
Os der var på det sidste hold, havde termin i marts eller april.
Hmm nej det synes jeg ikke at jeg havde svært ved. Men jeg har også sagt hver gang vi har været til noget at jeg skulle være færdig med min Bachelor og der har ikke været noget at diskutere. Jeg fik dog af vide at jeg skulle sætte forventningerne ned til mig selv og tage det med ro.
Men de anbefaler jo barsel fra uge 20.
Nej jeg ville også blive tosset! Er spændt på hvordan de næste to måender bliver.
Hvilken uddannelse er du igang med? Hvis du er meget aktiv, ville jeg nok overveje barsel nu, men hvis det er noget hvor du sidder meget, kan jeg ikke se der er noget i vejen for at du tager et modul mere. Du skal sikkert have scannet din livmoderhals snart? Så kan i jo også se om der er meget eller lidt tilbage,
Det giver jp egentlig god mening, at fødselsforberedelsen ligger tidligere, når nu risikoen for at føde for tidligt er væsentlig større når man nu venter tvillinger.. men fødslen er stadig meget langt væk i mine tanker.. der er jo hundrede år til endnu 
Jeg kan godt forstå at du ville have gjort din Bachelor færdig, og du har jo så også stadig nogle måneder til termin.
Når næste modul er færdigt, så er der kun 3-4 uger til jeg skal sættes igang, så det bliver også lige op over at jeg kan nå det.. det ved jeg godt selv 
Jeg er ved at læse til ergoterapeut, og næste modul er et projektmodul, hvor vi skal sidde og skrive en opgave, så om jeg sidder herhjemme og glo tv, eller om jeg tager i skole og skriver, det komme vel lidt ud på et?
Har fået målt min livmoderhals en gang (til MD-scanningen) og da var den 4 cm, og det var helt som det skulle være.. men jeg må jo tage det lidt som det kommer.. men det er bare for tidligt at gå på barsel nu.. så må vi se hvor langt jeg når i modul 11