Jeg var så ulykkelig igår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Tja, Spørg min sp...

SP'er har så mange forskellige meninger om det med at barnet "Må og Må ikke"

min sp sagde også at han ikke måtte falde i søvn hos mig, men i sengen.. fordi at de skal vide hvor de er så de ikke vågner op og lige pludselig er et andet sted... hvis de er faldet i søvn hos mor eller far og vågner i deres seng , kan de blive forvirret.. hvis de er langt i sengen vil de for det meste sove videre hvis de vågner fordi de ku kende det... håber det gav mening...
har dog selv været god til at lade ham sove hos mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Mira0911

Zafir skriver:

Skønt  Så pyt med din SP 

Nemlig...

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Det går MEGET bedre nu med at få Julie til at sove om aften..  

Anmeld

22. juni 2009

JustAnotherName

Dutte84 skriver:

Jeg brugte 3 timer på at få Julie til at sove... Når jeg lagde hende i sengen begyndte hun at skrige... Så tog hende op og trøstede hende.. og lod hende falde i søvn hos mig... Hvilket SP siger at det må hun bare ikke... Der sker jo ikke noget ved at hun gør det engang imellem...

Jeg sad og hylet og hylet igår, der var bare ikke noget der hjalp...  
Julie´s far prøvede os, han kunne heller ikke....

Når hun så endelig faldt i søvn hos mig. lagde jeg hende ned og så begyndte hun skrige... Gjorde det mange gange i løbet af de 3 timer jeg brugte på det...
Til sidst var hun godt brugt og træt og sov hos, og så kunne jeg ligge hende ind...
Første gang jeg har prøvet at det tog så lang tid...

Ville bare ud med det...

Nogen der har prøvet det?

Først må jeg lige melde mig enig med alle andre, som mener at man skal tage ens sundhedsplejerskes ord med et gran salt og selv sortere i det hun siger - bruge det som giver mening for én, og kyle resten væk og gøre som man SELV føler mest rigtigt.

Og så har jeg et forslag :
Da vores ældste var mindre, vågnede hun også igen og igen, når vi ville lægge hende fra os. Derfor fandt vi ud af

1) De skal lige sove et kvarters tid hvor de er, så sover de tungt nok til at blive flyttet uden at vågne. Er man for hurtig til at lægge dem fra sig, så vågner de!

2) Det er en god ide at have et underlag som flyttes med, så de ikke mærker temperaturforskelle. F.eks. have den lille til at ligge på sin babydyne når han/hun falder i søvn. Hvis man bare sidder med dem i armene, og derefter ligger dem hen i liften, så forsvinder al duft og varme som lige var der før ...og ja, så vågner de nemt igen også.

Jeg ved ikke om det kan hjælp Jer noget. Men det er ihvertfald noget jeg har tænkt over, når jeg ligger vores sovende fra mig. Og jeg synes det gør en forskel ....men derfor KAN der jo være dage, hvor de bare vågner og vågner alligevel. Det er virkelig hårdt. Men så må man bare huske, at det ikke er sådan barnet ER, men at det bare har en lidt vanskellig dag/aften DEN dag!

Kh. Katrine - Mor til Bianca på 21 måneder og Celina som er 1 måned idag

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

JustAnotherName skriver:

Først må jeg lige melde mig enig med alle andre, som mener at man skal tage ens sundhedsplejerskes ord med et gran salt og selv sortere i det hun siger - bruge det som giver mening for én, og kyle resten væk og gøre som man SELV føler mest rigtigt.

Og så har jeg et forslag :
Da vores ældste var mindre, vågnede hun også igen og igen, når vi ville lægge hende fra os. Derfor fandt vi ud af

1) De skal lige sove et kvarters tid hvor de er, så sover de tungt nok til at blive flyttet uden at vågne. Er man for hurtig til at lægge dem fra sig, så vågner de!

2) Det er en god ide at have et underlag som flyttes med, så de ikke mærker temperaturforskelle. F.eks. have den lille til at ligge på sin babydyne når han/hun falder i søvn. Hvis man bare sidder med dem i armene, og derefter ligger dem hen i liften, så forsvinder al duft og varme som lige var der før ...og ja, så vågner de nemt igen også.

Jeg ved ikke om det kan hjælp Jer noget. Men det er ihvertfald noget jeg har tænkt over, når jeg ligger vores sovende fra mig. Og jeg synes det gør en forskel ....men derfor KAN der jo være dage, hvor de bare vågner og vågner alligevel. Det er virkelig hårdt. Men så må man bare huske, at det ikke er sådan barnet ER, men at det bare har en lidt vanskellig dag/aften DEN dag!

Kh. Katrine - Mor til Bianca på 21 måneder og Celina som er 1 måned idag

Ih tak for rådene.. Det går meget bedre nu...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.