Jeg var så ulykkelig igår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Du kunne lige så godt have skrevet hvad der forgik her hjemme igår aftes. Viktor ville bare ikke falde til ro heller, han skreg og skreg, når han endelig faldte i søvn gjorde jeg som du og så startede det hele forfra. Jeg var fuld stændig smadret efter den omgang

Hvorfor siger din SP du ikke må tage hende op?

Jeg må godt tage hende op... Men hun må ikke sove ved mig, for det bliver en vane for hende... Det er ikke SP som skal kæmpe med det senere, hvis det bliver et problem.. og det er ikke hver evig eneste dag hun får lov at sove hos mig...
Men hun gør det når hun har brug for det, som hun havde igår... Altså, jeg gør som sagt hvad der er bedst for os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Moar'en

Dutte84 skriver:

Jeg må godt tage hende op... Men hun må ikke sove ved mig, for det bliver en vane for hende... Det er ikke SP som skal kæmpe med det senere, hvis det bliver et problem.. og det er ikke hver evig eneste dag hun får lov at sove hos mig...
Men hun gør det når hun har brug for det, som hun havde igår... Altså, jeg gør som sagt hvad der er bedst for os..

Det forstår jeg godt. Vi gør også som det passer os her.

Anmeld

16. juni 2009

Christinahr

Begge mine børn sover hos os - de lever endnu og det er vist ikke det der er skyld i deres spøjse sider

Anmeld

16. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Min mellemste søn sov hos mig til han var 6 mdr .. Så begyndte han at sove igennem og kom i egen seng  Det var intet problem ..

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Min mellemste søn sov hos mig til han var 6 mdr .. Så begyndte han at sove igennem og kom i egen seng  Det var intet problem ..

Det er så forskelligt fra barn til barn hvad de har brug for... Og jeg sidder gerne med Julie mens hun sover hos mig....

Julie sover os natten igennem, har hun stort set gjort siden hun blev født...

Anmeld

16. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Det er så forskelligt fra barn til barn hvad de har brug for... Og jeg sidder gerne med Julie mens hun sover hos mig....

Julie sover os natten igennem, har hun stort set gjort siden hun blev født...

Du er godt nok heldig  Bare jeg kunne få en enkelt nat

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Du er godt nok heldig  Bare jeg kunne få en enkelt nat

Ja ikk..... Er godt nok os forbavset over at hun allerede sover natten igennem...

Anmeld

16. juni 2009

landskronagade

Det er helt sikkert det mest hensigtsmæssige at være en nærværende forælder og lytte til sit barn, men en sundhedsplejerske har samtidig taget en uddannelse.
Jeg synes det ville være en meget mærkelig sundhedsplejerske, der vurderede og gav råd som ikke var til barnets eget bedste?!?
Jeg har fx. oplevet at børn der går og står meget tidligt, kan rissikere at blive hjulbenet, fordi knoglerne i benene ikke er helt udviklede til den belastning for tidligt. Måske det er derfor hun har sagt, at det ikke er hensigtsmæssigt den lille dreng står for meget så tidligt?!?
Og igen, så er sundhedsplejersker jo også bare mennesker som os andre, forhåbentlig, og kan tage fejl...

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

landskronagade skriver:

Det er helt sikkert det mest hensigtsmæssige at være en nærværende forælder og lytte til sit barn, men en sundhedsplejerske har samtidig taget en uddannelse.

Præcis.... Men jeg tager dog kun det til mig som jeg selv synes jeg mener jeg har brug for eller får brug for med tiden...

Anmeld

16. juni 2009

4xGreve

Dutte84 skriver:

Jeg brugte 3 timer på at få Julie til at sove... Når jeg lagde hende i sengen begyndte hun at skrige... Så tog hende op og trøstede hende.. og lod hende falde i søvn hos mig... Hvilket SP siger at det må hun bare ikke... Der sker jo ikke noget ved at hun gør det engang imellem...

Jeg sad og hylet og hylet igår, der var bare ikke noget der hjalp...  
Julie´s far prøvede os, han kunne heller ikke....

Når hun så endelig faldt i søvn hos mig. lagde jeg hende ned og så begyndte hun skrige... Gjorde det mange gange i løbet af de 3 timer jeg brugte på det...
Til sidst var hun godt brugt og træt og sov hos, og så kunne jeg ligge hende ind...
Første gang jeg har prøvet at det tog så lang tid...

Ville bare ud med det...

Nogen der har prøvet det?

Åh ja mange gange, og det sker da også stadig...

Du skal ikke altid lytte til din sp eller andre men du skal lytte til dig selv for du ved bedst!

Og selvom en sundhedsplejserske har taget en uddannelse inde for børn så kan det altså slå fejl for alle børn er forskellige og det kan være din pige har en perioede hvor hun er mere bevist om om i er der også er det vigtigt at vise i er der (men det lød det også som om i gjorde)

Ønsker jer alt muligt held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.