Jeg var så ulykkelig igår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Mira0911

WiitrioeN skriver:

Åh ja mange gange, og det sker da også stadig...

Du skal ikke altid lytte til din sp eller andre men du skal lytte til dig selv for du ved bedst!

Og selvom en sundhedsplejserske har taget en uddannelse inde for børn så kan det altså slå fejl for alle børn er forskellige og det kan være din pige har en perioede hvor hun er mere bevist om om i er der også er det vigtigt at vise i er der (men det lød det også som om i gjorde)

Ønsker jer alt muligt held og lykke...

Hun får alt den tryghed hun skal have og beder om...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

4xGreve

Dutte84 skriver:

Hun får alt den tryghed hun skal have og beder om...  

det er jeg slet ikke itvivl om, du må undskylde hvis jeg fik det til at lyde anderledes, for det har du helt sikkert ikke brug for oven på sådan en aften...

Anmeld

17. juni 2009

Mira0911

Desværre var det samme tur igår aftes os...

Men tilgengæld fik jeg det første rigtige baby grin fra hende... Åh det var så sødt og dejligt at høre...

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Det gik meget bedre igår... Men det kan os være fordi hun er ved at få tænder...

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Jeg brugte 3 timer på at få Julie til at sove... Når jeg lagde hende i sengen begyndte hun at skrige... Så tog hende op og trøstede hende.. og lod hende falde i søvn hos mig... Hvilket SP siger at det må hun bare ikke... Der sker jo ikke noget ved at hun gør det engang imellem...

Jeg sad og hylet og hylet igår, der var bare ikke noget der hjalp...  
Julie´s far prøvede os, han kunne heller ikke....

Når hun så endelig faldt i søvn hos mig. lagde jeg hende ned og så begyndte hun skrige... Gjorde det mange gange i løbet af de 3 timer jeg brugte på det...
Til sidst var hun godt brugt og træt og sov hos, og så kunne jeg ligge hende ind...
Første gang jeg har prøvet at det tog så lang tid...

Ville bare ud med det...

Nogen der har prøvet det?

HVORFOR SYV SYTTEN, må hun ikke falde i søvn hos dig?????????????...

Jeg er rystet og målløs... Idun sov ALTID sammen med mig, da hun var lille. Det havde hun det bedst med. Hun var kontaktbarn og er det som sådan stadig indimellem. Det skal de da i hvertfald have lov til!!!...

Det var i øvrigt min JM som var rigtig klog og havde været jM i 39 år, der gav mig det råd at sove med hende.

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Zafir skriver:

HVORFOR SYV SYTTEN, må hun ikke falde i søvn hos dig?????????????...

Jeg er rystet og målløs... Idun sov ALTID sammen med mig, da hun var lille. Det havde hun det bedst med. Hun var kontaktbarn og er det som sådan stadig indimellem. Det skal de da i hvertfald have lov til!!!...

Det var i øvrigt min JM som var rigtig klog og havde været jM i 39 år, der gav mig det råd at sove med hende.

Tja, Spørg min sp...

SP'er har så mange forskellige meninger om det med at barnet "Må og Må ikke"

Anmeld

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Christinahr skriver:

Begge mine børn sover hos os - de lever endnu og det er vist ikke det der er skyld i deres spøjse sider

min søn sover også hos os, han er 1år og vi nyder at vågne op til hans dejlige smil..

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Tja, Spørg min sp...

SP'er har så mange forskellige meninger om det med at barnet "Må og Må ikke"

De skal da ikke bestemme hvad de MÅ... De kan sige: Jeg har den mening at det ikke er godt, eller at det er godt... Men nix...

Det skal du altså ikke være fortvivlet over. Lyt til din bebs, den fortæller dig da helt sikkert, hvad hun har brug for Det kan SP'en jo ikke vide...!!!

Jeg brugte ikke SP, fordi hende jeg fik simpelthen var så dum og brugte så meget parfume, så jeg ikke kunne trække vejret, når hun var der. Så fik jeg en anden der var sød, men hun blev langtidssygemeldt og stoppede...  Så jeg endte bare med at spørge min læge eller min JM til råds, hvis jeg var i tvivl om noget...

Så føl og lyt til hende. Så er det nok super

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Zafir skriver:

De skal da ikke bestemme hvad de MÅ... De kan sige: Jeg har den mening at det ikke er godt, eller at det er godt... Men nix...

Det skal du altså ikke være fortvivlet over. Lyt til din bebs, den fortæller dig da helt sikkert, hvad hun har brug for Det kan SP'en jo ikke vide...!!!

Jeg brugte ikke SP, fordi hende jeg fik simpelthen var så dum og brugte så meget parfume, så jeg ikke kunne trække vejret, når hun var der. Så fik jeg en anden der var sød, men hun blev langtidssygemeldt og stoppede...  Så jeg endte bare med at spørge min læge eller min JM til råds, hvis jeg var i tvivl om noget...

Så føl og lyt til hende. Så er det nok super

Lytter os til Julie - Fuldt ud...  

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Lytter os til Julie - Fuldt ud...  

Skønt  Så pyt med din SP 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.