xl-s medical???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Meliora

Louise17 skriver:

Jo fordi hun spiser jo slankemad, og motionere moderat 

Så for hende virker pillerne åbenbart ik 

"slankemad" ?? Altså uanset hvilken mad man spiser, så tager man ikke på så længe man bare spiser mindre end man forbrænder. Kiloene kommer jo ikke på sidebenene på magisk vis. Det er ikke så svært et regnestykke, og hvis man fx bruger madlog kan man ikke fucke det op;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Kay

Meliora skriver:

"slankemad" ?? Altså uanset hvilken mad man spiser, så tager man ikke på så længe man bare spiser mindre end man forbrænder. Kiloene kommer jo ikke på sidebenene på magisk vis. Det er ikke så svært et regnestykke, og hvis man fx bruger madlog kan man ikke fucke det op;-)

lige netop... selvom du bare sidder i din sofa dagen lang kan man beregne hvor mange kalorier du skal ha for at holde dn vægt og så skal man jo bare ik spise mere end det

Anmeld

16. januar 2013

Carl-Emil's mor

Meliora skriver:

Stop stands JO!!!!! Jeg har for lavt stofskifte og da jeg i sommers var hardcore på madlog og træning 2-3 gange pr uge tabte jeg mig ikke! Hverken i cm eller kg - fordi min krop begyndte at binde væske og fedt kraftigt - så da jeg en dag sagde fuck det nu spiser jeg som jeg vil så begyndte jeg at tabe mig igen fordi jeg var FOR meget på med træning og madlog - og jeg havde både træner, læge og en diætist med indover der sagde det er hvad der nemt sker HVIS man får for lidt kcal og presser sig for hårdt ikke at det er det dderes sket for moderen men det KAN ske , det har jeg selv mærket på egen krop 

Anmeld

16. januar 2013

Meliora

Carl-Emil's mor skriver:

Stop stands JO!!!!! Jeg har for lavt stofskifte og da jeg i sommers var hardcore på madlog og træning 2-3 gange pr uge tabte jeg mig ikke! Hverken i cm eller kg - fordi min krop begyndte at binde væske og fedt kraftigt - så da jeg en dag sagde fuck det nu spiser jeg som jeg vil så begyndte jeg at tabe mig igen fordi jeg var FOR meget på med træning og madlog - og jeg havde både træner, læge og en diætist med indover der sagde det er hvad der nemt sker HVIS man får for lidt kcal og presser sig for hårdt ikke at det er det dderes sket for moderen men det KAN ske , det har jeg selv mærket på egen krop 

Måske fik du for lidt protein? Hvis man træner meget så skal man selvfølgelig også spise lidt mere:-) min pointe var blot at man altså ikke bare tager 4 kg på uden at have spist for meget:-) godt at du fik gang i forbrændingen:-)

Anmeld

16. januar 2013

FrkZier

Louise17 skriver:

Jo fordi hun spiser jo slankemad, og motionere moderat 

Så for hende virker pillerne åbenbart ik 

men hun spiser stadig mere end hun forbrænder, ellers ville hun ikke tage på - så det ligemeget om hun lever af gulerodder eller chokolade, hvis man spiser mere end man forbrænder, så tager man på - og det er ikke pillernes skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.