xl-s medical???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Kay

Mamalou skriver:

Jeg har set reklamerne, men har lidt svært ved at tro det. Virker det ikke lidt for godt til at være sandt? Eller er det bare mig?

jo det er netop også det jeg mener... så derfor jeg ville høre om der er nogle der har prøvet det... eller kender nogle der har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Mamalou

Kay skriver:

jo det er netop også det jeg mener... så derfor jeg ville høre om der er nogle der har prøvet det... eller kender nogle der har

Lad os håbe der er nogle der kan gøre os klogere, for virker de så er det måske et forsøg værd 

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Mamalou skriver:

Lad os håbe der er nogle der kan gøre os klogere, for virker de så er det måske et forsøg værd 

det var os det jeg tænkte... er i gang på madlog.dk og håber at tabe 1 kg. om ugen.... og hvis jeg fortsætter som nu er jeg færdig i september... men altså... det er sgu lange udsigter... så hvis der er noget der kan hjælpe det på vej så hilser jeg det velkomment

Anmeld

15. januar 2013

Mamalou

Kay skriver:

det var os det jeg tænkte... er i gang på madlog.dk og håber at tabe 1 kg. om ugen.... og hvis jeg fortsætter som nu er jeg færdig i september... men altså... det er sgu lange udsigter... så hvis der er noget der kan hjælpe det på vej så hilser jeg det velkomment

Det kræver tålmodighed, selvom jeg synes et kg om ugen er flot! Er madlog bare registrering eller er der også kostplaner, opskrifter osv?

Jeg følger South Beach kuren, begyndte i går. Den er vist lidt hård de første uger, men derefter bliver det kostomlægning man kan leve efter resten af livet. Så skal vist bare holde ud

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Mamalou skriver:

Det kræver tålmodighed, selvom jeg synes et kg om ugen er flot! Er madlog bare registrering eller er der også kostplaner, opskrifter osv?

Jeg følger South Beach kuren, begyndte i går. Den er vist lidt hård de første uger, men derefter bliver det kostomlægning man kan leve efter resten af livet. Så skal vist bare holde ud

madlog er registreing af kalorier og den beregner hvormeget du skal ha... man skriver sin vægt og mål ind så der kommer grafer når man taber sig... der er forum som man kan skrive med andre og der er opskrifter folk ligger ind... men det er ik noget med kost plan eller noget...

man kan selv sætte den til hvor meget man vil tabe og hvor aktiv ens hverdag er

Anmeld

15. januar 2013

Papillon

En ting er om det virker, noget andet er bivirkningerne ved produktet. Det har tidligere kun kunnet fåes på recept, men firmaerne er formået at snige sig udenom ved at kalde det kosttilskud og ikke medicin - så kan det jo pludseligt købes alle vegne. 

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Kitkat92 skriver:

En ting er om det virker, noget andet er bivirkningerne ved produktet. Det har tidligere kun kunnet fåes på recept, men firmaerne er formået at snige sig udenom ved at kalde det kosttilskud og ikke medicin - så kan det jo pludseligt købes alle vegne. 

oki det viste jeg ik... men hvad er bivirkningerne så??

Anmeld

15. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

nogle der har prøvet det... hørt om det eller noget i den retning???

sidder og tænker det lydder for godt til at være sandt... men hvis det nu virker er det jo en god hjælp i vægt tabet

min mor tog dem vist på et tidspunkt og de hjalp vist lidt.. men er ikke 100 procent sikker.. men mener hun tabte sig lidt mere,

Anmeld

15. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

min mor tog dem vist på et tidspunkt og de hjalp vist lidt.. men er ikke 100 procent sikker.. men mener hun tabte sig lidt mere,

ved du hvilke slags hun spiste? for har lige været inde og kigge at der er 3 forskellige...

Anmeld

15. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

ved du hvilke slags hun spiste? for har lige været inde og kigge at der er 3 forskellige...

det er vist dem fra tvet de sender nu hun tog.
men hun trænede og spiste også sundt samtid med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.