xl-s medical???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

det er vist dem fra tvet de sender nu hun tog.
men hun trænede og spiste også sundt samtid med dem

ja for xl-s medical har 3 forskellige... nogle der blokker kulhydrater... nogle der binder fedtet så det ryger med ud og de sidste mindsker apetitten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

ja for xl-s medical har 3 forskellige... nogle der blokker kulhydrater... nogle der binder fedtet så det ryger med ud og de sidste mindsker apetitten...

hold da op viste ikke de havde forskellige virkninger . men kan lige ringe og hører min mor hvilke nogen hun tog

Anmeld

15. januar 2013

Lady Marion <3

Mamalou skriver:

Jeg tror ikke på den slags. Det er penge lige ud af vinduet. Der er ingen hurtig vej til vægttab, men sund kost og motion

Vh. Louise

Det er nemlig sandt , har måtte give mig og har lagt kosten om . 6 mdr efter havde jeg tabt 10 kg og det holder

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

Kay skriver:

nogle der har prøvet det... hørt om det eller noget i den retning???

sidder og tænker det lydder for godt til at være sandt... men hvis det nu virker er det jo en god hjælp i vægt tabet

Min mor har taget 4 kg på indtil videre :-)

Anmeld

15. januar 2013

Papillon

Kay skriver:

oki det viste jeg ik... men hvad er bivirkningerne så??

Jeg har vist forvekslet det med et andet produkt, der minder mere om Alli. Men jeg fandt da lige en hyggelig artikel/blog:  http://stenalderkost.dk/?p=60

Fedtbinderen har vel samme effekt som at spise fedtfattigt (dvs. under 30% energi fra fedt). Kulhydratbinderen, hvorfor ikke bare spise værre simple kulhydrater fra slik, hvidt brød og almindelig pasta? Den sidste, der fungerer geldannende, det er lige der, man snyder folk. Kostfibre fra fuldkornsprodukter gør præcis det samme! De binder vandet, så maden fylder mere i mavesækken og mavesækken tømmes langsommere = mæthed. 

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Lady Marion <3 skriver:

Det er nemlig sandt , har måtte give mig og har lagt kosten om . 6 mdr efter havde jeg tabt 10 kg og det holder

men det er jo ik i stedet for... og det skriver de også på deres hjemme side... det er et suplement til vægttabet... men derfor kan det jo godt være penge ud af vinduet

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Louise17 skriver:

Min mor har taget 4 kg på indtil videre :-)

taget på??

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Kitkat92 skriver:

Jeg har vist forvekslet det med et andet produkt, der minder mere om Alli. Men jeg fandt da lige en hyggelig artikel/blog:  http://stenalderkost.dk/?p=60

Fedtbinderen har vel samme effekt som at spise fedtfattigt (dvs. under 30% energi fra fedt). Kulhydratbinderen, hvorfor ikke bare spise værre simple kulhydrater fra slik, hvidt brød og almindelig pasta? Den sidste, der fungerer geldannende, det er lige der, man snyder folk. Kostfibre fra fuldkornsprodukter gør præcis det samme! De binder vandet, så maden fylder mere i mavesækken og mavesækken tømmes langsommere = mæthed. 

tror det er ment til folk der har svært ved at slippe de ting i deres kost måske???

altså ikke kan undvære deres brød... eller ikke kan undvære sovsen og mayonæsen... men ellers spiser sundt??

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

Kay skriver:

taget på??

Jep vildt mærkeligt 

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Louise17 skriver:

Jep vildt mærkeligt 

meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.