xl-s medical???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Lady Marion <3

Kay skriver:

men det er jo ik i stedet for... og det skriver de også på deres hjemme side... det er et suplement til vægttabet... men derfor kan det jo godt være penge ud af vinduet

Tror sgu det er penge ud af vinduet , så ville jeg hellere slå mig på nupo for at spare på kalorierne  det er til at tage og føle på .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

FrkZier

Louise17 skriver:

Min mor har taget 4 kg på indtil videre :-)

så snyder hun sku nok med kuren sorry..

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

FrkZier skriver:

så snyder hun sku nok med kuren sorry..

Nej min mor er svært gående. Så hun går med krokker. Det er nok mere det 

Anmeld

15. januar 2013

Papillon

Kay skriver:

tror det er ment til folk der har svært ved at slippe de ting i deres kost måske???

altså ikke kan undvære deres brød... eller ikke kan undvære sovsen og mayonæsen... men ellers spiser sundt??

Jo det er det måske nok. Jeg synes stadig det er at snyde forbrugeren. Og hvad gør man så med vedligehold af vægten, hvis vanerne er de samme?

Anmeld

15. januar 2013

Kay

Kitkat92 skriver:

Jo det er det måske nok. Jeg synes stadig det er at snyde forbrugeren. Og hvad gør man så med vedligehold af vægten, hvis vanerne er de samme?

spiser flere piller

Anmeld

15. januar 2013

FrkZier

Louise17 skriver:

Nej min mor er svært gående. Så hun går med krokker. Det er nok mere det 

så skal du lade være med at skrive det i sammen hæng med slankepiller, sorry, men det altså ikke pillernes skyld din mor ikke forbrænder det hun spiser fordi hun er svagt gående.. hun havde nok taget kiloene på alligvel, så synes ikke helt det har relevans?

Anmeld

15. januar 2013

Kay

FrkZier skriver:

så skal du lade være med at skrive det i sammen hæng med slankepiller, sorry, men det altså ikke pillernes skyld din mor ikke forbrænder det hun spiser fordi hun er svagt gående.. hun havde nok taget kiloene på alligvel, så synes ikke helt det har relevans?

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

FrkZier skriver:

Jo fordi hun spiser jo slankemad, og motionere moderat 

Så for hende virker pillerne åbenbart ik 

Anmeld

15. januar 2013

Mamalou

Lady Marion <3 skriver:

Det er nemlig sandt , har måtte give mig og har lagt kosten om . 6 mdr efter havde jeg tabt 10 kg og det holder

Hvor er du sej! Jeg har også tabt mig 5 kg ved kostomlægning, hvor jeg faktisk også fik chokolade osv, bare kun i små doser. Nu mangler jeg fire kg, men vil gerne af med min sukkertrang, så det er mere hardcore denne omgang

Fulgte du nogle bestemte kostråd?

Anmeld

15. januar 2013

Lady Marion <3

Mamalou skriver:

Hvor er du sej! Jeg har også tabt mig 5 kg ved kostomlægning, hvor jeg faktisk også fik chokolade osv, bare kun i små doser. Nu mangler jeg fire kg, men vil gerne af med min sukkertrang, så det er mere hardcore denne omgang

Fulgte du nogle bestemte kostråd?

Det eneste jeg fulgte var at indtage max 1300 kcal om dagen  dog syndede jeg med kage og slik 1 gang pr uge , men mit vægttab holder , det er hurtigt at rette ind hvis man kan se man lige tager et par kg. på , det er skøøøønt og jeg er glad   Tak !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.