Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogle der har prøvet det... hørt om det eller noget i den retning???
sidder og tænker det lydder for godt til at være sandt... men hvis det nu virker er det jo en god hjælp i vægt tabet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har også siddet og tænkt på om det var fis og hombug, eller der rent faktisk er nogle som har haft held med det
Er det ikke bare ligesom det der Ally, som kom på markedet for et par år siden, hvor der blir udskildt mere fedt med afføringen, så hvis man ikke sørger for en næsten fedtfri diæt sammen med det, så ender man med den ondeste omgang diarré?
Frejsmor skriver: Er det ikke bare ligesom det der Ally, som kom på markedet for et par år siden, hvor der blir udskildt mere fedt med afføringen, så hvis man ikke sørger for en næsten fedtfri diæt sammen med det, så ender man med den ondeste omgang diarré?
det lyder godt nok ikke særlig rart
Prøv at google produktet. Der er eksempelvis en undersøgelse fra DR1. Umiddelbart ser det ikke ud til at produktet er noget værd.
men hvad jeg lige har kunne finde skulle de ik virke på samme måde som ally!? dem har jeg nemlig hørt om
incognito skriver: Prøv at google produktet. Der er eksempelvis en undersøgelse fra DR1. Umiddelbart ser det ikke ud til at produktet er noget værd.
den finder jeg ik når jeg googler... men du er da meget velkommen til at ligge et link... spurgte også om erfaringer og ikke om hvad medierne siger
Jeg tror ikke på den slags. Det er penge lige ud af vinduet. Der er ingen hurtig vej til vægttab, men sund kost og motion
Vh. Louise
Mamalou skriver: Jeg tror ikke på den slags. Det er penge lige ud af vinduet. Der er ingen hurtig vej til vægttab, men sund kost og motion Vh. Louise
i følge reklamerne er de jo også ment til at skulle hjælpe, når man har en sund kost og motionere... som et suplement for at øge vægt tabet...
Kay skriver: i følge reklamerne er de jo også ment til at skulle hjælpe, når man har en sund kost og motionere... som et suplement for at øge vægt tabet...
Jeg har set reklamerne, men har lidt svært ved at tro det. Virker det ikke lidt for godt til at være sandt? Eller er det bare mig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128