Produkter til kroppen mm.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Det er jo også kun godt vi er forskellige jeg er også uddannet materialist, så ja det er også lidt en "arbejdsskade" he he, man kommer bare til at blive vild med de produkter hihi 

så er det jo farligt , ej så længe du ikke har så meget på det ser helt forkert ud det er desværre nogle der gør ligger for tyk lag bruncrem osv. det syntes jeg ikke om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

så er det jo farligt , ej så længe du ikke har så meget på det ser helt forkert ud det er desværre nogle der gør ligger for tyk lag bruncrem osv. det syntes jeg ikke om..

Ja meget farligt hihi 

Ej det kunne jeg ik drømme om, det er så grimt!! De burde lære lidt om at ligge makeup for deres egen skyld  

Anmeld

29. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Ja meget farligt hihi 

Ej det kunne jeg ik drømme om, det er så grimt!! De burde lære lidt om at ligge makeup for deres egen skyld  

men hvis jeg skulle begynde ville det også kræve en masse for min hud vil da gå helt amok det første stykke tid

Anmeld

29. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

men hvis jeg skulle begynde ville det også kræve en masse for min hud vil da gå helt amok det første stykke tid

Hvad mener du med at din hud ville gå amok? 

Anmeld

29. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Hvad mener du med at din hud ville gå amok? 

om det er øjenskygge eller mascara, jamen så klør det helt vildt fordi det er så langtid imellem jeg får det på

Anmeld

29. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

om det er øjenskygge eller mascara, jamen så klør det helt vildt fordi det er så langtid imellem jeg får det på

Okay, måske er det fordi du ik kan tåle de produkter du har? Eller de måske har ligget for længe

Anmeld

29. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Okay, måske er det fordi du ik kan tåle de produkter du har? Eller de måske har ligget for længe

jamen det er lige meget om det er nyt gammel eller ja, tror det er fordi det er så sjælden jeg putter noget på det er max 3gange hver 5år eller sådan noget så det er aldrig,

Anmeld

30. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

jamen det er lige meget om det er nyt gammel eller ja, tror det er fordi det er så sjælden jeg putter noget på det er max 3gange hver 5år eller sådan noget så det er aldrig,

Okay, ja så er det nok pga. sjældenheden. Men lyder lidt irriterende, at din hud reagerer sådan

Anmeld

30. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Okay, ja så er det nok pga. sjældenheden. Men lyder lidt irriterende, at din hud reagerer sådan

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.