Produkter til kroppen mm.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

haha jeg synes tværtimod det duufter

- jeg sprøjter parfume på mit tøj, måske 4 ud af 7 dage, jeg arbejder rundt om mennesker og skal helst virke velsoigneret og ikke lugte af sved osv, men sprøjter det jo bare på tøjet, og så har jeg absolut ingen kvaler ved det

De fleste sæber fra palmolive kan jeg bare slet ikke have! Jeg havde inden jeg blev gravid købt noget bodyshampoo fra palmolive, som min kæreste brugte, det var jeg nødt til at smide ud ja ja det er så det jeg er virkelig sart på, men det er så min last

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

De fleste sæber fra palmolive kan jeg bare slet ikke have! Jeg havde inden jeg blev gravid købt noget bodyshampoo fra palmolive, som min kæreste brugte, det var jeg nødt til at smide ud ja ja det er så det jeg er virkelig sart på, men det er så min last

har faktisk altid synes dem fra palmolive lugter :p

specielt den gule med honning, synes virkelig den lugter mærkelig!

Anmeld

21. januar 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

har faktisk altid synes dem fra palmolive lugter :p

specielt den gule med honning, synes virkelig den lugter mærkelig!

Ja den er ganske forfærdelig! Og det er en af dem, der giver mig aller mest kvalme, og stadig gør det!

Anmeld

21. januar 2013

ano14316

Jeg har i flere år kun brugt parabenfri produkter, men uden at være fanatisk.. men da jeg blev gravid blev alle 'måske' bøtter gennemgået og ved tvivl slidt ud og altså sæbe og lign blev skiftet ud med parafumefri og allergi mærket produkter, og sådan er det stadig... I min graviditet spiste jeg sundt... Desværre vendte jeg mig hurtigt af med det igen, men vi undgår generelt for mange farvestoffer, køber økologisk og lign. Og så er det lidt min hobby at kunne lave alt fra bunden, men en chili cheese top bliver jo ikke sund af at være laver af økologisk ost, æg og mel og friteret i øko olie hehe.. 

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

modesty skriver:

Jeg bruger kun svanemærkede produkter (Matas, Irma, apoteket). Jeg bruger kun make-up og parfume til fest (og det er ret så sjældent at der er fest i øjeblikket, heheh). Og spiser primært økologisk. Men sådan var det også før min graviditet og sådan er det stadig efter. 

Jeg har spist søde og fede sager når jeg havde lyst, både under graviditet og amning. 

Det er da også en god livsstil at leve efter

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

tarkoflen skriver:

Da vi gik i gang med babyprojektet, skiftede jeg alt shampoo og ansigtsprodukter med nogle uden parfume og parabener.

Til håret bruger jeg enten Matas eget mærke eller Derma, det er det jeg synes har været bedst.

Til ansigtet har jeg også brugt Derma, apoteket eller Matas, men nu er der gået lidt luksus i det og jeg har købt noget rønsbøl og det er bare så lækkert! Så man kan godt få lækre produkter selvom det er uden alt muligt!

Make-up bruger jeg kun mascara, og den har jeg faktisk beholdt, den jeg hele tiden har brugt, ud fra, at det ikke rammer huden...

De har også nogle gode produkter Kender ik lige rønsbøl. 

Så du valgte at skifte ud for din og baby skyld da I gik igang med pb? 

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

FrkZier skriver:

jeg tænkte absolut ikke over det inden min graviditet, men nu her I graviditeten tænker jeg over det

men altså hvis jeg er ude et sted, og den eneste håndsæbe de har er med parfume, jamen så bruger jeg den alligvel, også uden at græde snot over det

Det kan jeg godt forstå, tænker heller ik så meget over det men er sikker på det ændrer sig når jeg bliver gravid, selvom jeg altså nyder min bodycream med parfume  

Ja det er jo lige det, sådan er det jo bare hvis man er ude 

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

tarkoflen skriver:

Jeg bruger også håndsæben, selvom der er parfume i, men puha jeg synes tit det lugter jeg tror det hænger sammen med da jeg havde kvalme, kunne jeg slet ikke holde parfume i sæber og cremer ud, og blev helt skidt af det! Det er dog blevet bedre!

Jeg har da også haft parfume på to gange i min graviditet, og det ser jeg altså ingen grund til at hidse mig op over! Det er på mit tøj, og ja det sker så sjældent, at jeg tænker, at det nu nok skal gå!

Synes man skal passe på, ikke at blive alt for hys med alting! For så bliver det da noget trist at skulle være gravid

Ja man skal heller ik blive alt for hys, for ja så bliver det da ik sjovt at være gravid 

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

FrkZier skriver:

haha jeg synes tværtimod det duufter

- jeg sprøjter parfume på mit tøj, måske 4 ud af 7 dage, jeg arbejder rundt om mennesker og skal helst virke velsoigneret og ikke lugte af sved osv, men sprøjter det jo bare på tøjet, og så har jeg absolut ingen kvaler ved det

Det kan jeg godt forstå du ik har, har jeg heller ik, gravid eller ej

Anmeld

21. januar 2013

MorEllen

Jeg brugerstort set produkter fra Vichy. De er uden parabener, men med parfume.. kan simpelthen ikke unvære det. Prøver dog at begrænse brugen af parfume spay osv nu hvor jeg er gravid igen.

Jeg spiser helt normal sund mad, men blev mere bevidst på at vælge økologisk da jeg gik gravid første gang.

Jeg blev helt klart mere bevidst omkring disse ting da jeg blev gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.