Produkter til kroppen mm.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
48 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Babydrøm

Hej ladies 

Tænker I over hvad produkter I bruger på jeres krop før, under og efter jeres graviditet?

Creamer, make-up mm.?

Og hvad kost I spiser? 

Er bare nysgerrig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Pige2009

Siden jeg blev gravid har jeg brugt Decubal til kroppen og Derma shampoo til håret. Make up osv. er ikke aktuelt for mig, da jeg aldrig har brugt det

Forsøgte at spise sundt under graviditeten

Anmeld

13. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Da jeg blev gravid købte jeg kun shampoo, shower, balsam fra neutral. Jeg brugte ingen parfume.

Make-up brugte jeg kun hvis jeg skulle til noget fødselsdag eller lign.

Anmeld

13. januar 2013

Babydrøm

Baagøe skriver:

Siden jeg blev gravid har jeg brugt Decubal til kroppen og Derma shampoo til håret. Make up osv. er ikke aktuelt for mig, da jeg aldrig har brugt det

Forsøgte at spise sundt under graviditeten

Tak for svar, lyder godt

Anmeld

13. januar 2013

Babydrøm

mor:) skriver:

Da jeg blev gravid købte jeg kun shampoo, shower, balsam fra neutral. Jeg brugte ingen parfume.

Make-up brugte jeg kun hvis jeg skulle til noget fødselsdag eller lign.

Tak for dit svar, lyder godt Du valgte at bruge de produkter bevidst pga. du blev gravid?

Anmeld

13. januar 2013

banana3

AnnL skriver:

Hej ladies 

Tænker I over hvad produkter I bruger på jeres krop før, under og efter jeres graviditet?

Creamer, make-up mm.?

Og hvad kost I spiser? 

Er bare nysgerrig 

Hjemme ved os er der sund kost, så det har jeg ikke tænkt så meget over, vi har indført en fast fiske dag om ugen, og ellers bare meget mere vand

med hensyn til crem make up osv, har jeg været ude at købe bla. nilens jord, og neutral crem osv. Det er virkelig noget lækkert make up, og cremen er fantastisk, så jeg vil helt sikkert holde fast i det

Anmeld

13. januar 2013

Babydrøm

banana3 skriver:

Hjemme ved os er der sund kost, så det har jeg ikke tænkt så meget over, vi har indført en fast fiske dag om ugen, og ellers bare meget mere vand

med hensyn til crem make up osv, har jeg været ude at købe bla. nilens jord, og neutral crem osv. Det er virkelig noget lækkert make up, og cremen er fantastisk, så jeg vil helt sikkert holde fast i det

Tak for dit svar

Lyder godt

Ja det er lækre produkter valgte du først dem efter du blev gravid eller..?

Anmeld

13. januar 2013

banana3

AnnL skriver:

Tak for dit svar

Lyder godt

Ja det er lækre produkter valgte du først dem efter du blev gravid eller..?

Ja dwt gjorde jeg faktisk. Jeg kendte dem også før, men nu er de fast inventar her hvad bruger du ?

Anmeld

13. januar 2013

Babydrøm

banana3 skriver:

Ja dwt gjorde jeg faktisk. Jeg kendte dem også før, men nu er de fast inventar her hvad bruger du ?

Oki lyder godt

Tja jeg er "arbejdsskadet" efter at have arbejdet i Matas he he  Så lige nu er jeg ret vild med mine produkter fra dior, lancome, nuxe osv. osv.. Har fået en del i gaver, og synes det er rart der ex. er lidt duft i min bodylotion Men det er ikke et krav, så kunne godt bruge andre produkter men lige nu nyder jeg dem og har jo også lært en masse om produkter, parfume og parabener mm.

Anmeld

19. januar 2013

Pige2009

AnnL skriver:

Tak for svar, lyder godt

Rema laver deres egen serie af cremer, shampoo, vaskemiddel osv. som er billig og tilmed anbefalet og deklareret i samarbejde med Astma- og Allergiforbundet samt Svanemærket, og det kan jeg ramt anbefale, hvis du vil have et billigere alternativ til de dyrere mærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.