Produkter til kroppen mm.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Babydrøm

ano14316 skriver:

Jeg har i flere år kun brugt parabenfri produkter, men uden at være fanatisk.. men da jeg blev gravid blev alle 'måske' bøtter gennemgået og ved tvivl slidt ud og altså sæbe og lign blev skiftet ud med parafumefri og allergi mærket produkter, og sådan er det stadig... I min graviditet spiste jeg sundt... Desværre vendte jeg mig hurtigt af med det igen, men vi undgår generelt for mange farvestoffer, køber økologisk og lign. Og så er det lidt min hobby at kunne lave alt fra bunden, men en chili cheese top bliver jo ikke sund af at være laver af økologisk ost, æg og mel og friteret i øko olie hehe.. 

Det lyder godt med produkterne

Det lyder da som nogle gode retningslinjer du går efter

Nej de bliver aldrig sunde he he  Men så længe alt er med måde, ja så går det nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

tarkoflen

AnnL skriver:

De har også nogle gode produkter Kender ik lige rønsbøl. 

Så du valgte at skifte ud for din og baby skyld da I gik igang med pb? 

Rønsbøl er super lækre produkter uden alt muligt i =)

Jeg skiftede både ud for min egen skyld, men selvfølgelig også for baby, men jeg var faktisk så småt begyndt inden vi gik i gang! Har en kæreste med allergi, så alt vaskepulver og sæbe var allerede skiftet og jeg var vist også gået over på ansigtsprodukter, fordi jeg jo godt vidste, at vi ville gå i gang med baby indenfor overskuelig fremtid, og så ville jeg bare gerne, at det jeg trods alt putter i ansigtet og på kroppen hvert dag, var noget ordentligt! Jeg har rimelig sart hud, og har et par gange prøvet at slå ud med nældefeber i hele ansigtet og på kroppen, af noget, jeg troede var ok, men der var noget plante halløj i, som jeg åbenbart ikke kunne tåle... så ja både for min og babys skyld =)

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

tarkoflen skriver:

Rønsbøl er super lækre produkter uden alt muligt i =)

Jeg skiftede både ud for min egen skyld, men selvfølgelig også for baby, men jeg var faktisk så småt begyndt inden vi gik i gang! Har en kæreste med allergi, så alt vaskepulver og sæbe var allerede skiftet og jeg var vist også gået over på ansigtsprodukter, fordi jeg jo godt vidste, at vi ville gå i gang med baby indenfor overskuelig fremtid, og så ville jeg bare gerne, at det jeg trods alt putter i ansigtet og på kroppen hvert dag, var noget ordentligt! Jeg har rimelig sart hud, og har et par gange prøvet at slå ud med nældefeber i hele ansigtet og på kroppen, af noget, jeg troede var ok, men der var noget plante halløj i, som jeg åbenbart ikke kunne tåle... så ja både for min og babys skyld =)

Det kan jeg godt forstå du vil, bruge ordentlig produkter Det er mange af de dyre mærker jo også, selvom de ik er miljømærket, men er også glad for nogle af de produkter der er miljømærket  

Hos os bruger vi ex. neutral vaskepulver, bodyshower, opvaskemiddel mm. Men har stadig produkter med parfume i og elsker parfumer Men kan sagtens ændre nogle af tingene, hvis jeg vil  

Kan godt forstå du også tænke ekstra over det, når du har sart hud, kendet det godt i mindre grad.

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

AnnL skriver:

Dejligt med rigtig gode produkter der er miljømærket og så til gode priser  

Lige præcis

Anmeld

28. januar 2013

B&J

bruger aldrig make up det er ikke lige mig, meget meget sjælden jeg bruger parfume har dog 2... eller har jeg altid brugt nivea roll on både før efter og under min graviditet...

Anmeld

28. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

bruger aldrig make up det er ikke lige mig, meget meget sjælden jeg bruger parfume har dog 2... eller har jeg altid brugt nivea roll on både før efter og under min graviditet...

Okay det lyder da også godt

Anmeld

28. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Okay det lyder da også godt

jaaa det tror jeg da tænker ikke så meget over det jeg er bare sådan

Anmeld

28. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

jaaa det tror jeg da tænker ikke så meget over det jeg er bare sådan

Det er da også fint men ja må indrømme jeg nyder min makeup og parfumer  

Anmeld

29. januar 2013

B&J

AnnL skriver:

Det er da også fint men ja må indrømme jeg nyder min makeup og parfumer  

Jamen det må man også gerne jeg har slet ikke noget imod folk der gør det overhovede ikke, det har bare aldrig været mig det med sminke, og parfume jamen det er nok det med jeg er bange for at dufte for meget

Anmeld

29. januar 2013

Babydrøm

B&J skriver:

Jamen det må man også gerne jeg har slet ikke noget imod folk der gør det overhovede ikke, det har bare aldrig været mig det med sminke, og parfume jamen det er nok det med jeg er bange for at dufte for meget

Det er jo også kun godt vi er forskellige jeg er også uddannet materialist, så ja det er også lidt en "arbejdsskade" he he, man kommer bare til at blive vild med de produkter hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.