StineW79 skriver:
Her er alt det praktiske i hjemmet delt lige mellem os, for selvom man "bare" går hjemme på barsel hele dagen, syntes jeg der er rigeligt at se til!
Da vi fik thea, fik hun kolik og skreg 6 timer hver eftermiddag, og sov kun 3x30 min i løbet af dagen, hvor jeg så lige gik i bad eller fik noget at spise.
Med alberte har jeg mere tid i løbet af dagen, men ka godt finde på at tage en lille lur, når hun sover. De fleste nætter sover hun igennem, men når jeg ammer, er det ham der skifter om natten.
Det er også ham der skifter de fleste bleer i weekenderne, fordi jeg så lige har tiden til thea, og ik bare sidder med alberte hele tiden.
Her er det så mig der lider af migræne, pga piskesmæld. Det betyder også at nogle dage er jeg bare nød til at sove. Der leger kærsten med ungerne og klare alt, og kommer så og vækker mig når baby ska ha noget at spise. Selvføljelig er det da lidt hårdt, men man får det bare til at fungere.
Mht til mit arbejde, når jeg ik er på barsel, så har jeg de sidste mange år arbejdet både meget tidligt morgen, aften, nat og weekender, og der her aldrig været problemer.
Håber det ka bruges. Vh stine
Nyder virkelig at læse de opslag der slutter med "vh Stine". Har efterhånden læst en del af de opslag der slutter sådan. 
Puha. Noget at en omgang.
Okay. Så i er begge oppe om natten? Okay. Det lyder faktisk også som en meget god ide. Så får i også lidt tid. Uden hun hele tiden tænker - Er det nu kun Alberte der duer (ikke at jeg vil dømme eller noget!).
Ja man må bare hjælpe ad. Som en anden skrev så skal man nok klare sig. Når bare man snakker sammen, støtter hinanden og ja hjælpes ad.
Det kan det ihvertfald. Mange tak for svar.