Anonym skriver:
To kolik børn
Har det ikke været svært at komme igennem? Både for jer, men også for jeres forhold? Man ved ikke hvorfor de havde kolik?
Men det da dejlig de har sovet igennem begge to. 
Okay. Det er også lidt den metod jeg hælder mest til. Men som udgangspunkt skal man helst hjælpes ad hvor man kan.
Ja det er også det jeg har prøvet at forklare ham. Altså at det kan være næsten lige så hårdt med en helt ny, som det er at gå på arbejde.
Jep to af den slags børn . Desværre .
Først gang var knap så hård lyder måske dumt . For jo det var hårdt . Men dettvar første gang og vi havde kun os selv ingen at tage hensyn til . Havde kunne sove længe op til fødslen osv .
Det betød faktisk ikk så meget for forholdet første gang . Vi kom tættere på hinanden der og lærte virkelig at hjælpe hinanden for jo det er hårdt når ens baby skriger det går lige i hjertet .
Den her gang har det til gengæld været ubeskrivelig hårdt . Vi har haft et barnpå kkun 2 år at skulle tage hensyn til os . Det vil sige selvom han sov igennem fra 19-6.30 hver dag så har man ikk selv sovet længe altså man har ikk været lige så ud hvilet den her gang som da man fik første barn . Det går smadret vores søns søvn fuldstændig at hun græder så meget . Vi bor kun i en 2 værelses lejlighed så han er simpelthen vågnet når hun har haft sine væreste skrige ture og ville så ikk sove igen desværre ,
Derudover har min kæreste heller ikk tacklet det så godt den her gang . Så de første 4 uger rendte jeg selv rundt med et skrigende barn på armene . Jeg måtte til sidst "råbe" højt og bede om hjælp fra ham jeg kunne simpelthen ikk mere selv .
De har begge haft meget store problemer med afføring og smerter og luft i maven det er grunden til deres KoliK . Og så har de os fundet frem til at det nok er arveligt . Og da jeg selv havde sammen problemer som spæd mener de at jeg har givet det videre til mine børn . De mener os at det vil ske igen hvis vi får flere børn .den sidste har os døjet med skævhed både i nakke og ryg det er endelig rettet nu ved hjælp af KiopraKTor .
De mener os at hvis vi får flere børn så vil de sammen ting ske igen . Derfor skal vi ikk have flere . Både for vores børns skyld men os for vores forholds skyld . Jeg tror ikk vores forhold vil kunne bære det endnu engang .
Det har tæret meget på forholdet den her gang men vi prøver og kæmpe os oven på igen .
Anmeld