Jeg vil så meget gerne vide det, vil du svare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Kay

i starten da jeg havde meget kvalme var det æbler og greap... gerne så surt som muligt...

efter de første 3 måneder var det jordbær... og hyldeblomst saft... og det fortsatte hele graviditeten... og i slutningen kom chokoladen også ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

baby012

Rose22 skriver:

Hej i skønne kvinder her inde

Nåå, jeg vil meget gerne høre fra jer om hvad i mest spiste af og om i kunne lide surt eller sødt i jeres graviditet (Gælder også for dem som stadig er gravide) HE HE

Også lige det sidste, hvilket køn fik i så ud af den vidunderlige skønne mave HI HI

Stort kram til dig, tak fordi du ville svare  

Citrus frugter , og ananas  

fik pige første gang

dreng anden gang  

Anmeld

11. januar 2013

Taniakb

Rose22 skriver:

Hej i skønne kvinder her inde

Nåå, jeg vil meget gerne høre fra jer om hvad i mest spiste af og om i kunne lide surt eller sødt i jeres graviditet (Gælder også for dem som stadig er gravide) HE HE

Også lige det sidste, hvilket køn fik i så ud af den vidunderlige skønne mave HI HI

Stort kram til dig, tak fordi du ville svare  

Første gang med Isabella var det primært mælk og kød .... Ku slet ik få nok af det.. Spiste også en del søde ting og alt muligt andet, men der var alligevel intet der ku slå mælk og kød

Nu her i denne graviditet, har jeg slet ik lyst til noget.. Får kvalme undervejs i maden.. men der er stadig 6 måneder til at danne sig 'dårlige' vaner ... - Og jeg ved ik endnu hvilket køn det er..

Anmeld

11. januar 2013

nielsen80

Jeg havde konstant lyst til en cheese burger fra Mac D. Jeg ventet en pige.

Anmeld

11. januar 2013

Leyla94

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg fik en næsten sygelig trang til cola! ØV! På trods af, at jeg havde været "colafri" i 6 måneder.

Og så kunne jeg ikke lide bacon på trods af, at jeg altid har elsket bacon  Det er bare ikke det samme længere 

Jeg fik derudover en dreng!  

Edit: Nåå ja, og så nutellamadder! På trods af, at jeg ikke særligt godt kan lide nutella. Da jeg havde madlede de første 3 måneder var det, det eneste jeg kunne få ned! 

Aj sjovt nok, jeg er også blevet afhængig af Cola, jeg havde ikke drukket sodavand i 1 år også pludselig fik jeg lyst  Ha Ha

Anmeld

11. januar 2013

Leyla94

Fenja09 skriver:

Mit var delt meget op under graviditeten. De første 3 måneder spiste jeg ikke særlig meget pga kvalme, men senere fik jeg korte perioder hvor jeg f.eks spiste vandmelon i lange baner, appelsiner, blommer  - og ja generelt alt frugt.

Engang imellem fik jeg dog lyst til noget virkelig syrligt og spiste de der slikruller man kan få i forsk. smag men som alle er sure. Det skete kun nogle enkelte gange - ligesom med milkshake

Vi har en skøn lille pige idag!

/Fenja

Næsten det samme som jeg , jeg håber sku jeg får en Pige Hi Hi

Anmeld

11. januar 2013

Leyla94

MariaKyedDK skriver:

min første graviditet:de første 3 måneder hadede jeg alt mad - kunne ikke få noget ned, men senere Elskede jeg Leverpostegsmadder med mayonaise og rødbeder , TUK Kiks, sodavands-is ( pga kvalmen)

Jeg kunne kaste op bare ved tanken af Chips, og jeg elsker ellers Normalt Chips. Og kunne slet heller ikke klare lugten af Karry.

Og fik en skøn smuk og og dejlig DRENG

Min 2. graviditet : jeg er kun i 8 uge nu, men har allerede nogen ting ( men der kan falde meget fra og komme meget til af underlige ting endnu) men Lige nu hader jeg ALT mad. ( speceilt Kød )

det eneste jeg har lyst til er Mac d mad. men alt mad og slik og drikkelse tvinger jeg i mig , har så meget kvalme hele dagen lang

Ved endnu ikke hvad jeg venter mig, men håber mest på en DRENG Men vil blive ligeså Lykkelig for en Lillesøster

For at du får en Dreng, som du ønsker Jeg håber at jeg får en Pige

Anmeld

11. januar 2013

Leyla94

M (: skriver:

Jeg har de vilde cravings for ØL! Sørgeligt, når det nok ikke lige er det smarteste at hælde indenbords, og mega ærgerligt, fordi jeg slet ikke kunne lide øl før jeg blev gravid! 

Jeg er stadig gravid, så svaret på, hvad der gemmer sig i maven må vente til april (:

Puha det var da ikke så godt, at du kan lide øl  HI HI sjovt nok

Anmeld

11. januar 2013

Isabella_mor

MAthildekakao jeg kunne slet ikke komme igennem en dag hvis ikke jeg fik en mathilde kakao.

og så rugbrødsmadder med leverpostej agurk og salt på..

og lakrids. 

jeg fik en dreng

Anmeld

11. januar 2013

Leyla94

nielsen80 skriver:

Jeg havde konstant lyst til en cheese burger fra Mac D. Jeg ventet en pige.

Jeg har også altid lyst til MC D mad også Shawarma house på strøget hihi men desværre bor jeg ikke i DK, så har ikke muligheden for at købe fra Shawarma House, og MC D er 40 km væk fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.