Jeg vil så meget gerne vide det, vil du svare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.767 visninger
49 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Leyla94

Hej i skønne kvinder her inde

Nåå, jeg vil meget gerne høre fra jer om hvad i mest spiste af og om i kunne lide surt eller sødt i jeres graviditet (Gælder også for dem som stadig er gravide) HE HE

Også lige det sidste, hvilket køn fik i så ud af den vidunderlige skønne mave HI HI

Stort kram til dig, tak fordi du ville svare  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Leyla94

Kom nu, ingen  Der er intet galt ved det

Anmeld

10. januar 2013

isabellasmor

Rose22 skriver:

Nåå, jeg vil meget gerne høre fra jer om hvad i mest spiste af og om i kunne lide surt eller sødt i jeres graviditet (Gælder også for dem som stadig er gravide) HE HE

Også lige det sidste, hvilket køn fik i så ud af den vidunderlige skønne mave HI HI

Jeg spiste hvidløg, frugt (er normalt ikke den store frugt spiser) Grønt , og kartofler. I stooor stil! Især kartofler og hvidløg . Har altid hadet kartofler så det var lidt overraskende. Hvidløg har jeg dog altid elsket, men ikke i så stor stil , jeg spiste gladeligt næsten et helt glas af de der hvidløg i olie ... Hehe . idag elsker jeg kartofler, så det har hængt ved  

Og jeg har mig en dejlig datter 

Anmeld

10. januar 2013

simone_jacobsen

Rose22 skriver:

Jeg er PCO ramt hvilken ofte medfører stor trang til søde sager, for mit vedkommende chokolade. Men i min graviditet har jeg ikke haft lyst til søde sager, men SALT!! Mac'Donalds mad, særligt deres pomfrites, kinesisk mad og salt slik. Men det har ikke været noget problem som sådan, har oftes kunne stille min trang ved en enkelt lakrids..

Og der ligger en dreng og gemmer sig i min mave!!

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

I min graviditet med Silas kunne jeg ikke holde andet end agurk, icebergsalat og andre grøntsager i mig... Var praktisk taget veganer i min graviditet med ham...  Han er også MEGET glad for hans grøntsager og frugt nu her

I den her graviditet er jeg en MEGA slikmund... Mange søde sager kommer der indenbords og det har så også resulteret i at jeg kun har tabt mig 5 kilo i forhold til med Silas hvor jeg tabte 10 kg i graviditeten og 10kg et par dage efter fødslen

Vi er ret overbeviste om at jeg venter en dreng mere (Lidt tvivl)

Anmeld

10. januar 2013

Dot D

Jeg kan ikke lide æbler, men under min første graviditet, spiste jeg ca OTTE æbler i både hver dag, hi hi... Kunne også pludseligt lide dild, hvilket jeg hader rigtigt meget - det blev en skøn pige...

Jeg kan desværre ikke huske, om jeg havde underlige spisevaner anden gang, hvor det blev en dejlig dreng

Anmeld

10. januar 2013

L&V

Jeg havde ingen lyster i min første graviditet men drak meget mælk pga mavesyre denne gang er alt fast foods bare såååå godt og gerne mc d mad

Anmeld

10. januar 2013

L&V

Månsson skriver:

Jeg havde ingen lyster i min første graviditet men drak meget mælk pga mavesyre denne gang er alt fast foods bare såååå godt og gerne mc d mad

Hov fik en pige sidste gang og ved ikke med denne gang endnu

Anmeld

10. januar 2013

serinasmor

Rose22 skriver:

Sødt ... havde især svaghed for chokolade og chokolade budding ...

Fik en pige

Anmeld

10. januar 2013

Krussedulle

Rose22 skriver:

Jeg har haft hang til søde sager i alle 3 graviditeter og har 3 vidunderlige drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.