Jeg vil så meget gerne vide det, vil du svare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

MariaKyedDK

Rose22 skriver:

Hej i skønne kvinder her inde

Nåå, jeg vil meget gerne høre fra jer om hvad i mest spiste af og om i kunne lide surt eller sødt i jeres graviditet (Gælder også for dem som stadig er gravide) HE HE

Også lige det sidste, hvilket køn fik i så ud af den vidunderlige skønne mave HI HI

Stort kram til dig, tak fordi du ville svare  

min første graviditet:de første 3 måneder hadede jeg alt mad - kunne ikke få noget ned, men senere Elskede jeg Leverpostegsmadder med mayonaise og rødbeder , TUK Kiks, sodavands-is ( pga kvalmen)

Jeg kunne kaste op bare ved tanken af Chips, og jeg elsker ellers Normalt Chips. Og kunne slet heller ikke klare lugten af Karry.

Og fik en skøn smuk og og dejlig DRENG

Min 2. graviditet : jeg er kun i 8 uge nu, men har allerede nogen ting ( men der kan falde meget fra og komme meget til af underlige ting endnu) men Lige nu hader jeg ALT mad. ( speceilt Kød )

det eneste jeg har lyst til er Mac d mad. men alt mad og slik og drikkelse tvinger jeg i mig , har så meget kvalme hele dagen lang

Ved endnu ikke hvad jeg venter mig, men håber mest på en DRENG Men vil blive ligeså Lykkelig for en Lillesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Mettefpigen

Jeg havde perioder under graviditeten... Der var et tidspunkt hvor jeg åd risengrød hele tiden... Kunne stå kl 22 om aftenen og lave risengrød Kage var der også på et tidspunkt... Stod i kiosken kl 22 og købte kage Agurk haha... Havde jeg også en overgang med...
Popcorn kunne jeg ikk fordrage!!! Og slet ikk lugten!!

Og fik en lille bassemand ud af det 

Anmeld

11. januar 2013

M (:

Nåå, jeg vil meget gerne høre fra jer om hvad i mest spiste af og om i kunne lide surt eller sødt i jeres graviditet (Gælder også for dem som stadig er gravide) HE HE

Også lige det sidste, hvilket køn fik i så ud af den vidunderlige skønne mave HI HI

Jeg har de vilde cravings for ØL! Sørgeligt, når det nok ikke lige er det smarteste at hælde indenbords, og mega ærgerligt, fordi jeg slet ikke kunne lide øl før jeg blev gravid! 

Jeg er stadig gravid, så svaret på, hvad der gemmer sig i maven må vente til april (:

Anmeld

11. januar 2013

Camilla30

Hej Jeg spiste meget surt og salt og fik en datter

Anmeld

11. januar 2013

Tulle28

Passionsfrugt og lakrids og chokolade var mine største laster i denne graviditet. Ved min store var det frøsnappere he he

Det blev piger begge gange

Anmeld

11. januar 2013

helmich

Først og fremmest meget mad.

1. graviditet - 3-stjernet spegepølse (den helt røde), lakrids (jo mere salt jo bedre), æbler - Dreng

2. graviditet - Lakrids - Dreng

3. graviditet - Lakrids - Pige

Var sikker på at nr. 3 også var en dreng. der var absolut ingen forskelle på graviditeterne.

Anmeld

11. januar 2013

NoName

Jeg spiste pariser toasts, sun lolly is, mandler, pærere, gulerødder, rugbrød med forskelligt pålæg, æblejuice, mælk, lidt slik.

Jeg venter en lille dreng

Anmeld

11. januar 2013

Frk. Himmelblå

Rose22 skriver:

Var mest til sødt. 

Kunne ikke klare krydderurter, eddike og den slags. Synes, det var så kvalmefremkaldende. (Elsker surt, når jeg ikke er gravid)

Havde pica begge gange, - men det handlede jo ikke om mad.

Begge gange har jeg født piger.

Anmeld

11. januar 2013

Frk. Himmelblå

M (: skriver:

Jeg har de vilde cravings for ØL! Sørgeligt, når det nok ikke lige er det smarteste at hælde indenbords, og mega ærgerligt, fordi jeg slet ikke kunne lide øl før jeg blev gravid! 

Jeg er stadig gravid, så svaret på, hvad der gemmer sig i maven må vente til april (:

DET havde min svigerinde også. Sjovt!

Og nej, ikke særligt praktisk - men kan de alkoholfri versioner ikke dulme trangen lidt trods alt?

Anmeld

11. januar 2013

M (:

Frk. Himmelblå skriver:

DET havde min svigerinde også. Sjovt!

Og nej, ikke særligt praktisk - men kan de alkoholfri versioner ikke dulme trangen lidt trods alt?

Ja, det er virkelig underligt! 

Jo, og ellers har jeg enkelte gange tilladt mig lige at tage et lille bitte sip, så jeg bare lige får smagen på spidsen af tungen - det tager den værste trang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.