Jeg vil så meget gerne vide det, vil du svare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Clisolka

Rose22 skriver:

Hej i skønne kvinder her inde

Nåå, jeg vil meget gerne høre fra jer om hvad i mest spiste af og om i kunne lide surt eller sødt i jeres graviditet (Gælder også for dem som stadig er gravide) HE HE

Også lige det sidste, hvilket køn fik i så ud af den vidunderlige skønne mave HI HI

Stort kram til dig, tak fordi du ville svare  

Da jeg var gravid med Isabella søgte jeg de søde sager - mest chokolade  Der kom en pige ud af min skønne mavse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

CaWi

Blue jeans og chokolade var bare mine bedste venner. Og appelsiner

Vi fik en dejlig dreng

Anmeld

10. januar 2013

2721

Jeg ændrede ikke rigtig spisevaner som sådan, det eneste var at jeg pludselig ikke kunne lide kylling(har altid elsket kylling)
Og kød gav mig kvalme(lugten)

Jeg fik en dreng

Anmeld

10. januar 2013

kiwiol

Har ikke haft nogen trang til noget bestemt i nogen af mine graviditeter.. Ikke mere end hvad jeg ellers har. Jeg har 2 piger og 1 dreng.

Ofte tror jeg at det med ændret spisevaner og trang til noget andet eller underligt, er lige så meget fordi folk forventer det..  (ud over hvis det er pga. kvalme osv selvfølgelig) Tænker man meget over om man har lyst til et eller andet, så dukker der nok noget op 

Ind i mellem kan man godt få fornemmelsen af at der går konkurrence i hvem der har flest eller underligeste madvaner

Anmeld

10. januar 2013

Lulle25

Har i alle mine graviditeter været afhængig af sure agurker, og i den sidste graviditet var jeg helt afhængig af kakao også. Jeg har 2 piger og 2 drenge. Helt perfekte, og den sidste er ikke overvægtig trods alt den store mængde kakao han fik under graviditeten

Anmeld

10. januar 2013

2babygirls

Rose22 skriver:

Nåå, jeg vil meget gerne høre fra jer om hvad i mest spiste af og om i kunne lide surt eller sødt i jeres graviditet (Gælder også for dem som stadig er gravide) HE HE

Også lige det sidste, hvilket køn fik i så ud af den vidunderlige skønne mave HI HI

Fik ikke nogle underlige vaner under hverken første eller denne graviditet. Begge gange er det piger der har boet i maven (den ene bor der nogle uger endnu)

Anmeld

10. januar 2013

Leyla94

Tusind Tusind tak ALLE i skønne kvinder

Jeg var bare lidt nysgerrig, jeg har så en lidt underlig vane, og jeg har selv taget på også  

Elsker surt, men spiser også chokolade og drikker cocio  lidt underligt ik  

Glæder mig til kønnet

Anmeld

10. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg fik en næsten sygelig trang til cola! ØV! På trods af, at jeg havde været "colafri" i 6 måneder.

Og så kunne jeg ikke lide bacon på trods af, at jeg altid har elsket bacon  Det er bare ikke det samme længere 

Jeg fik derudover en dreng!  

Edit: Nåå ja, og så nutellamadder! På trods af, at jeg ikke særligt godt kan lide nutella. Da jeg havde madlede de første 3 måneder var det, det eneste jeg kunne få ned! 

Anmeld

10. januar 2013

Kamulla

UHA syrlige danske æbler levede jeg af.. og leverpostejs madder med MASSER rødbede, EKSTREMT salt lakrids (slikkede for det meste salt smagen af og kasserede resten) fik en dreng

søde ting og fede ting kunne få mig til at kaste op... (er normalt en vingummi pige, og spiste meget pizza dengang... men det kunne jeg SLET ikke da jeg blev gravid...)

Anmeld

10. januar 2013

Fenja09

Rose22 skriver:

Mit var delt meget op under graviditeten. De første 3 måneder spiste jeg ikke særlig meget pga kvalme, men senere fik jeg korte perioder hvor jeg f.eks spiste vandmelon i lange baner, appelsiner, blommer  - og ja generelt alt frugt.

Engang imellem fik jeg dog lyst til noget virkelig syrligt og spiste de der slikruller man kan få i forsk. smag men som alle er sure. Det skete kun nogle enkelte gange - ligesom med milkshake

Vi har en skøn lille pige idag!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.