Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kigger indimellem på H&M's hjemmeside, for at se lidt babytøj, jeg har da også købt lidt, selvfølgelig kun neutralt Men vil høre jer ad, om hvilket køn I synes dette sæt kan bruges til?
Jeg kigger indimellem på H&M's hjemmeside, for at se lidt babytøj, jeg har da også købt lidt, selvfølgelig kun neutralt
Men vil høre jer ad, om hvilket køn I synes dette sæt kan bruges til?
Jeg ville bruge til begge køn ... Måske mest dreng
Miss-86 skriver: Ups, det ser ud til du venter dig... Og endda tvillingepiger?? Tillykke. Så kan du jo ikke vide, hvordan de ser ud i det endnu
Ups, det ser ud til du venter dig... Og endda tvillingepiger?? Tillykke. Så kan du jo ikke vide, hvordan de ser ud i det endnu
Ja det gør jeg Mange tak!
Nej det er ikke til at sige endnu
Miss-86 skriver: Jeg kigger indimellem på H&M's hjemmeside, for at se lidt babytøj, jeg har da også købt lidt, selvfølgelig kun neutralt Men vil høre jer ad, om hvilket køn I synes dette sæt kan bruges til?
vil sige til begge køn
Jeg synes det passer til begge køn - bodyen kan jo være pink til en pige og blå til en dreng, så er der vist ingen tvivl om køn
/Fenja
pige .
Fenja09 skriver: Jeg synes det passer til begge køn - bodyen kan jo være pink til en pige og blå til en dreng, så er der vist ingen tvivl om køn /Fenja
Eller den søde body der hører til
Tak for svar
Miss-86 skriver: Eller den søde body der hører til Tak for svar
Ja, bestemt - det var også bare hvis folk blev i tvivl, så er de det i hvert fald ikke med en udpræget "drenge/pigefarvet" body
Fenja09 skriver: Ja, bestemt - det var også bare hvis folk blev i tvivl, så er de det i hvert fald ikke med en udpræget "drenge/pigefarvet" body
Det er rigtigt og kan helt klart godt se det for mig Sødt
Begge køn
Men alligevel mest dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128