Vil høre jeres mening om dette sæt til baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

TNBC

Miss-86 skriver:

Du har ret

Tror nu os jeg ender med at købe det !

Synes jeg du skal gøre. Der er ikke andre der skal bestemme hvad tøj man giver sine børn på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Miss-86

Yurie skriver:

Synes jeg du skal gøre. Der er ikke andre der skal bestemme hvad tøj man giver sine børn på.

Nemlig

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Jeg kigger indimellem på H&M's hjemmeside, for at se lidt babytøj, jeg har da også købt lidt, selvfølgelig kun neutralt

Men vil høre jer ad, om hvilket køn I synes dette sæt kan bruges til?

Klart pige

Anmeld

7. januar 2013

Savannah

Miss-86 skriver:

Okay, tak for svaret

Er jo ikke gravid, så vil kun købe noget der kan bruges til begge køn..

Kender det godt

Anmeld

7. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Miss-86 skriver:

Se lige hvad jeg faldt over .. Helt tilfældigt faktisk Måtte bare lige vise dig det ...

Det er inde på Ellos.dk - Nyfødte

Ejh hvor fedt... Tror faktisk der er kommet mere fokus på det nu, end dervar for snart 4 år siden.. Hva der jo bestemt kun er godt...

Må indrømme jeg ikk selv har tænkt på den med selv at få trygt en body med kun mor på - tror bare det jeg reagerede på var, at hvis jeg gik i h&m var jeg bare tvunget til at købe et sæt hvor begge dele var i eller ogs bare når det galt sutter. Og man kan jo ikk bare sælge far delen, da det jo er et samlet sæt og andre jo gerne vil have begge delen og ikk kun halvdelen...

Anmeld

8. januar 2013

FrkZier

Miss-86 skriver:

Jeg kigger indimellem på H&M's hjemmeside, for at se lidt babytøj, jeg har da også købt lidt, selvfølgelig kun neutralt

bodyen ville jeg godt bruge til min dreng, men bukserne ville jeg nok kun bruge til en pige

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

Miss-86 skriver:

Og kan snildt bruges til begge køn - jeg ville sagtens i hvert fald

Anmeld

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Miss-86 skriver:

Jeg syntes mest til pige da den pinke farve går meget igennem i forhold til de andre - den er mere fremtonet 

Og jeg har allerede bestilt et  For det er da bare sådan en sødt sæt hehe

Anmeld

8. januar 2013

sabi1979

Jeg har købt dette sæt og vi ved ikke hvad vi venter os, jeg mener klart det kan bruges til begge køn :-)
sabrina

Anmeld

8. januar 2013

Miss-86

LouiseVous skriver:

Ejh hvor fedt... Tror faktisk der er kommet mere fokus på det nu, end dervar for snart 4 år siden.. Hva der jo bestemt kun er godt...

Må indrømme jeg ikk selv har tænkt på den med selv at få trygt en body med kun mor på - tror bare det jeg reagerede på var, at hvis jeg gik i h&m var jeg bare tvunget til at købe et sæt hvor begge dele var i eller ogs bare når det galt sutter. Og man kan jo ikk bare sælge far delen, da det jo er et samlet sæt og andre jo gerne vil have begge delen og ikk kun halvdelen...

Ja, det har du nok ret i at der er .. Men var da lidt pudsigt jeg lige faldt over det, netop som du lige havde skrevet sådan

Nej, det er ikke sikkert man tænker over at få det trykt, men nu ved du det da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.