Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har selv købt det til en gave, hvor kønnet ikke vides endnu...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
come2 skriver: Jeg tror mest der er pga det lyserøde jeg ikke vil give en dreng tøjet på. Derimod synes jeg en pige kan bære alle farverne
Jeg tror mest der er pga det lyserøde jeg ikke vil give en dreng tøjet på.
Derimod synes jeg en pige kan bære alle farverne
Ja jeg synes jo det er helt neutralt Men bare man ikke er tvunget til at købe noget, så er alt jo fint
Laulund87 skriver: Ja jeg synes jo det er helt neutralt Men bare man ikke er tvunget til at købe noget, så er alt jo fint
Ja lige præcis
Miss-86 skriver: Jeg kigger indimellem på H&M's hjemmeside, for at se lidt babytøj, jeg har da også købt lidt, selvfølgelig kun neutralt Men vil høre jer ad, om hvilket køn I synes dette sæt kan bruges til?
Jeg kigger indimellem på H&M's hjemmeside, for at se lidt babytøj, jeg har da også købt lidt, selvfølgelig kun neutralt
Men vil høre jer ad, om hvilket køn I synes dette sæt kan bruges til?
Jeg synes det kan bruges til begge køn
Har selv købt det til mine piger
Miss-86 skriver: Okay, det er også en smagssag jo
Okay, det er også en smagssag jo
Jeps
Begge køn .. Vildt sødt !
morethanperfect skriver: Begge køn .. Vildt sødt !
Tak
Posey skriver: Jeg har selv købt det til en gave, hvor kønnet ikke vides endnu...
Dejligt, synes os selv det er til begge køn
Miss Church skriver: Jeg synes det kan bruges til begge køn Har selv købt det til mine piger
Årh, de sikkert rigtig søde i det
Ups, det ser ud til du venter dig... Og endda tvillingepiger?? Tillykke. Så kan du jo ikke vide, hvordan de ser ud i det endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128