Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Connie dk skriver: Helt bestemt begge køn. Har du spurgt butikken hvad de mener ?
Helt bestemt begge køn. Har du spurgt butikken hvad de mener ?
Nej, har jeg ikke, har kun set det på nettet..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pcoramt skriver: Altså jeg har købt det til begge køn
Altså jeg har købt det til begge køn
Camilla.. skriver: Pige
Pige
Tak for svar
RikkeThygesen skriver: Det kan helt sikkert bruges til begge, vi har samme sæt, som vi købte da vi havde været til NF, bare i mørkere farver, fordi det var i efteråret vi købte det.. Så det her er jo bare sommermodellen
Det kan helt sikkert bruges til begge, vi har samme sæt, som vi købte da vi havde været til NF, bare i mørkere farver, fordi det var i efteråret vi købte det.. Så det her er jo bare sommermodellen
Okay, kunne jeg os godt forestille mig var sødt i de farver
sabi1979 skriver: Ja det er mega spændende og min jordmor var bare så glad for at vi ikke vil vide det, for hun sagde også at de fleste ved det og jeg har læst i tråden at mange skriver at det er pink striber i tøjet, men det er det ikke, striberne er rødesabrina
Ja det er mega spændende og min jordmor var bare så glad for at vi ikke vil vide det, for hun sagde også at de fleste ved det og jeg har læst i tråden at mange skriver at det er pink striber i tøjet, men det er det ikke, striberne er rødesabrina
Ja, det er også spændende.. Jeg ved ikke hvad jeg ville vælge, når vi en dag kommer i den situation, der er jo for og imod begge dele synes jeg.. Men super fedt, I ikke ved det
Ja, synes os de er røde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128