Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

JA men jeg får jo rigeligt at proteiner - ost om morgenen, masser fiskepålæg (gerne 10-150 g) til frokost og ca 175 g kød til aften

ja men det skader jo ikke du får lidt til de andre måltider det er noget du selv bestemmer man har jo godt af at spise de 6 gange og ikke kun frugt alm mad holder jo også blodsukkeret oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Tusind tak for dine råd..

Så lidt 

Vejede selv 104kg før start... og kunne slet ikke tabe mig...

Så startede jeg på den kostplan... og vupti, nu er jeg på 94,5kg

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja men det skader jo ikke du får lidt til de andre måltider det er noget du selv bestemmer man har jo godt af at spise de 6 gange og ikke kun frugt alm mad holder jo også blodsukkeret oppe

Ja det har du ret i

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Så lidt 

Vejede selv 104kg før start... og kunne slet ikke tabe mig...

Så startede jeg på den kostplan... og vupti, nu er jeg på 94,5kg

Hatten af for dig!! Det er sgu flot.. Stort tillykke med det flotte vægttab.

Jeg har en BMI på 29 - inden jeg tabte mig var den på 31 vidst nok. Frygter bare at komme derop igen - er ikke særlig høj og har svage ankler så det er bestemt ikek godt at være for stor. Men det er som om de kilo bare SIDDER FAST!

Anmeld

6. januar 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hatten af for dig!! Det er sgu flot.. Stort tillykke med det flotte vægttab.

Jeg har en BMI på 29 - inden jeg tabte mig var den på 31 vidst nok. Frygter bare at komme derop igen - er ikke særlig høj og har svage ankler så det er bestemt ikek godt at være for stor. Men det er som om de kilo bare SIDDER FAST!

Tak skal du ha =)

Åhh jah ved hvor træls og svært det er.. min BMI er så nu på 36,72..

Men startede ud på 40,63

Så den falder stille og roligt =) Glæder mig bare til den er under 30!

Jeg skal heller ALDRIG op og ha en BMI på 40 igen.. pyha =/

Men jeg er meget åben omkring det hele.. og det har gjort det hele meget nemmere for mig

Anmeld

6. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Man må gerne bruge måltidserstatning,når man er gravid,så længe det ikke er samtlige 5-6 måltider man erstatter. 

Idag er der alle de nødvendige vitaminer og mineraler i dem,så man kommer ikke til at mangle dem.

Anmeld

6. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Er det okay at udskifte et par måltider med Nupo i løbet af dagen?

Jeg har før været på nupo kuren hvor jeg har spist nupo hele dagen - og så alm aftensmad. Nu tænker jeg at udskifte morgenmad og frokost, men i stedet for kun at drikke en shake så ville jeg drikke en shake og spise en mini bar - så jeg får 300 kcal per måltid. Spise normale mellemmåltider og alm aftensmad,

Jeg spørger fordi jeg gerne ville holde vægten på et min., da jeg i forvejen er overvægtig! Tænker at hverken baby eller min fysiske krop har godt af at tage alt for meget på

Det tror jeg ikke er en god idé.. Men når det så er sagt har jeg ikke en skid forstand på hvordan og hvorledes, så endelig ENDELIG endelig snak med din læge først, for du må jo i princippet ikke tabe dig imens du er gravid, da de affaldsstoffer som kroppen danner når du taber dig er usunde for fosteret.. taber du dig fordi du ikke kan få mad ned er det jo en helt anden sag, men jeg synes ikke du bevidst skal tabe dig..

Da jeg blev gravid var jeg i hvert fald 25 kilo overvægtig, og jeg har altså ikke passet en disse på hvad jeg har spist, jeg har spist det jeg har haft lyst til og når jeg har haft lyst til det.. Jeg er i dag 31+3 og har ikke taget mere end 5-6 kilo på..

Så hvis du er meget bange for at tage meget på i graviditeten vil jeg jo råde dig til at spise mere fornuftigt end du evt. plejer også droppe Nupoen - også for din egen skyld, for der er mange næringsstoffer du går glip af tror jeg, hvilket kan gøre dig f.eks. mere træt end nødvendigt

Men igen SPØRG LÆGEN FØRST

Held og lykke!

Anmeld

6. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Uansvarligt ligefrem.. Jeg ser det nærmere som end er forsøger at tage ansvar for sin krop!

Ja det ville jeg også betragte det som hvis du talte med en læge/jirdemoder i stedet for et baby forum. 

Anmeld

6. januar 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Er det okay at udskifte et par måltider med Nupo i løbet af dagen?

Jeg har før været på nupo kuren hvor jeg har spist nupo hele dagen - og så alm aftensmad. Nu tænker jeg at udskifte morgenmad og frokost, men i stedet for kun at drikke en shake så ville jeg drikke en shake og spise en mini bar - så jeg får 300 kcal per måltid. Spise normale mellemmåltider og alm aftensmad,

Jeg spørger fordi jeg gerne ville holde vægten på et min., da jeg i forvejen er overvægtig! Tænker at hverken baby eller min fysiske krop har godt af at tage alt for meget på

Jeg kæmper selv med vægten..
Og jeg synes det er rigtig træls her i 2. graviditet.

Jeg endte med at tage 23kg på med den første og skulle så på kur og smide de resterende 10kg. Der røg 9 af dem inden jeg blev gravid igen.

Men jeg frygter at blive stor og vil helt sikkert passe på min vægt. Men min læge forbød mig alt der har med Nupo, slankepulver og "hurtig" kure at gøre. Jeg må udelukkende klare det på sund kost (selvfølgelig)

Men uanset hvad skal jeg jo tage på.. Og det må man ho leve med.

Men jeg vil helt sikkert fraråde dig det under graviditeten.

Anmeld

7. januar 2013

morethanperfect

Tænker godt man kan erstatte et måltid med en nupo .

Men hvor mange Kcal spiser du pr. måltid ??
Og hvor mange Kcal er der i en nupo ?? For hvis det næsten er det samme , er det jo helt ligegyldig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.