Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg har gået til diætist før jeg blev gravid, havde også held med at tabe mig en masse - men nu er økonomien ikke til det og jeg frygter at tage det hele på igen.

Og du er ikke en af dem som får sukkersyge under graviditet? Ikke fordi jeg ønsker det for nogen, men så er det gratis at få et møde ved en diætist  Det der så nok også gjorde at jeg holdt vægten så fint hele vejen igennem ( fra uge 30) skyldtes også at jeg jo skulle stikke mig og måle mit blodsukker. Og de første 3 måneder tabte jeg mig 4 kg, fordi jeg havde kvalme.

Men vil godt skrive de mest basale råd til dig, hvis du er interesseret - hvis man holder det, så virker det 100 % og der er faktisk ikke så mange ben i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Men der burde jo være alle vitaminer og minealer i nupo?

Jeg har skrevet hvad jeg typisk spiser ovenfor..

ja så vil jeg da helt klar skifte den ud med dine formiddag eftermiddag og sen aftens mad for der for du jo ingen protiener,

det var der du skulle spise ½-1 rugbrød eller knækbrød grov bolle eller sådan noget med pålæg mager pålæg er der jo masser af protiener i og næsten ingen fedt....

men jeg ville heller spise rigtigt ind at drikke pulver især når jeg er gravid

Anmeld

6. januar 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Det var heller ikke som slankekur, mere bare en pas på kost - det kan jo umuligt være sundt for barnet at moderen er så fed at hun ikke kan gå osv alle de følgesygedomme kan jo også ramme selvom man er gravid osv,

Hvis det er så slemt, burde man nok havew ventet med at blive gravid. 

Men jeg ville klart spise sundt og dyrke motion, i stedet for at spise pulver. 

Anmeld

6. januar 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Er det okay at udskifte et par måltider med Nupo i løbet af dagen?

Jeg har før været på nupo kuren hvor jeg har spist nupo hele dagen - og så alm aftensmad. Nu tænker jeg at udskifte morgenmad og frokost, men i stedet for kun at drikke en shake så ville jeg drikke en shake og spise en mini bar - så jeg får 300 kcal per måltid. Spise normale mellemmåltider og alm aftensmad,

Jeg spørger fordi jeg gerne ville holde vægten på et min., da jeg i forvejen er overvægtig! Tænker at hverken baby eller min fysiske krop har godt af at tage alt for meget på

Det er meget bedre at købe sådan noget som det her proteinpulver

www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-176p.html

og få som mellemmåltid, en gang om dagen.. dit andet mellemmåltid kan bestå af en lille håndfuld mandler (ca. 7 mandler), og et æble..

Du skal stadig ha god næringsrig morgenmad, middagsmad og aftensmad.. Bare i begrænsede mængder.. Masser af kylling og spinat... og diverse grøntsager.. broccoli, blomkål, squash, peberfrugt... (ingen iceberg salat!!) 

Skal du ha salat skal det være i form af ruccola eller anden mørk salat..

Jeg har selv tabt 9,5kg på 45 dage, ved at følge en kostplan som indeholder dette =)

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Og du er ikke en af dem som får sukkersyge under graviditet? Ikke fordi jeg ønsker det for nogen, men så er det gratis at få et møde ved en diætist  Det der så nok også gjorde at jeg holdt vægten så fint hele vejen igennem ( fra uge 30) skyldtes også at jeg jo skulle stikke mig og måle mit blodsukker. Og de første 3 måneder tabte jeg mig 4 kg, fordi jeg havde kvalme.

Men vil godt skrive de mest basale råd til dig, hvis du er interesseret - hvis man holder det, så virker det 100 % og der er faktisk ikke så mange ben i det.

Det må du meget gerne skrive

Jeg har ikke haft sukkersyge tidligere, men blev undersøgt for det 3 gange fordi de ikke kunne forstå hvorfor mit barn var så stort og hvorfor jeg tog så meget på - men alle gangene vidste det sig at være helt fint.

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja så vil jeg da helt klar skifte den ud med dine formiddag eftermiddag og sen aftens mad for der for du jo ingen protiener,

det var der du skulle spise ½-1 rugbrød eller knækbrød grov bolle eller sådan noget med pålæg mager pålæg er der jo masser af protiener i og næsten ingen fedt....

men jeg ville heller spise rigtigt ind at drikke pulver især når jeg er gravid

Frugten og grøntsagerne er mest for at opretholde blodsukkeret og for at undgå at få for meget brød der binder for meget væske

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Hvis det er så slemt, burde man nok havew ventet med at blive gravid. 

Men jeg ville klart spise sundt og dyrke motion, i stedet for at spise pulver. 

Argh det er ikke helt fair det du siger!! Jeg har tabt mig en del inden jeg blev gravid og frygter at tage det hele på igen!

Du er tydeligvis ikke en der har kæmpet/kæmper med ekstra kilo!! Jeg synes faktisk du er en smule uforskammet!

Anmeld

6. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Frugten og grøntsagerne er mest for at opretholde blodsukkeret og for at undgå at få for meget brød der binder for meget væske

ja men så spis et eller andet til din frugt, ja men man skal jo have de protiner det er jo det man taber sig af

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Det er meget bedre at købe sådan noget som det her proteinpulver

www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-176p.html

og få som mellemmåltid, en gang om dagen.. dit andet mellemmåltid kan bestå af en lille håndfuld mandler (ca. 7 mandler), og et æble..

Du skal stadig ha god næringsrig morgenmad, middagsmad og aftensmad.. Bare i begrænsede mængder.. Masser af kylling og spinat... og diverse grøntsager.. broccoli, blomkål, squash, peberfrugt... (ingen iceberg salat!!) 

Skal du ha salat skal det være i form af ruccola eller anden mørk salat..

Jeg har selv tabt 9,5kg på 45 dage, ved at følge en kostplan som indeholder dette =)

Tusind tak for dine råd..

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja men så spis et eller andet til din frugt, ja men man skal jo have de protiner det er jo det man taber sig af

JA men jeg får jo rigeligt at proteiner - ost om morgenen, masser fiskepålæg (gerne 10-150 g) til frokost og ca 175 g kød til aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.