Når faren ikke vil skriver under ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

Kamulla

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det kan du ikke, når du kender faderen. Det er ulovligt... Hvad siger hans familie? De har vel også glædet sig osv.?

det vil jeg heller ikke gøre, jeg skriver hans navn på og så må vi se hvad der sker... De ved intet han har ikke fortalt dem noget som helst..

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

her er et  link

http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=7735

mange tak

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

det vil jeg heller ikke gøre, jeg skriver hans navn på og så må vi se hvad der sker... De ved intet han har ikke fortalt dem noget som helst..

Virker da også besynderligt, når nu har var været med til scanning også. Hvor gammel er han?

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Virker da også besynderligt, når nu har var været med til scanning også. Hvor gammel er han?

Han er 27... ja han er mærkelig det er anden gang at han ikke vil have noget med barnet og gøre han ville heller ikke da jeg fortalte ham at jeg var gravid der gik en måned før jeg hørte fra ham og så ville han gerne alligevel og nu vender han igen og ikke vil have noget med det og gøre..
Hvis bare han ku bestemme sig

Anmeld

7. januar 2013

Leneur

Anonym skriver:

Han er 27... ja han er mærkelig det er anden gang at han ikke vil have noget med barnet og gøre han ville heller ikke da jeg fortalte ham at jeg var gravid der gik en måned før jeg hørte fra ham og så ville han gerne alligevel og nu vender han igen og ikke vil have noget med det og gøre..

Lad ham da sejle hans egen sø. Send de papirer du skal til statsforvaltningen og når du så har født, får du dem til at skrive at der verserer en faderskabssag, det tager du med til kommunen, så går det slag i slag derfra.
Min x ville heller ikke anerkende min datter på trods af hun var ønskebarn fra vores begges side. Han skrev dog under til sidst efter vi havde været i retten og uden blodprøve.
Håber det bedste for dig og dit barn.

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Lad ham da sejle hans egen sø. Send de papirer du skal til statsforvaltningen og når du så har født, får du dem til at skrive at der verserer en faderskabssag, det tager du med til kommunen, så går det slag i slag derfra.
Min x ville heller ikke anerkende min datter på trods af hun var ønskebarn fra vores begges side. Han skrev dog under til sidst efter vi havde været i retten og uden blodprøve.

Nogen mænd altså ja det gør jeg os gider ikke altså det andet pjat. Mange tak , og lige måde

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Sådan var det også i starten med Lauras far, men inden jeg fødte aftalte vi, at han skulle med og så har han valgt til

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

Leneur skriver:

Helt enig. Der er ikke andet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.