Når faren ikke vil skriver under ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
38 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Han har hele tiden sagt at han vil skrive under og sagt at han vil være der for os. Han har været med til 3 scaninger. Men nu når jeg har faderskabspapirene hører jeg ikke fra ham
Hvad så nu ???
hvordan og hvad gør jeg så nu og hvor langt tid kommer så noget til at tage.
Er helt på bar bund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Han har hele tiden sagt at han vil skrive under og sagt at han vil være der for os. Han har været med til 3 scaninger. Men nu når jeg har faderskabspapirene hører jeg ikke fra ham
Hvad så nu ???
hvordan og hvad gør jeg så nu og hvor langt tid kommer så noget til at tage.
Er helt på bar bund

Hmm, hvis det er sådan faderskabspapor jeg tænker på, skrev jeg hans navn, og de få info jeg havde på ham og sendte til statsforvaltnignen.
Så ordnede de, det hele derfra.
-noget med de sender en seddel ud han ska undeskrive, i mit tilfælde skette det ikk. Og vi endte i retten og med dna-test.
Men send papirerne ind og få det overstået... Så meget energi ska du ikk bruge på noget som nogle får penge for at ordne, tænk på dig og graviditeten - og tilbyd ham fortsat og være en del af det hele...

Men mærkelig han så ikk vil skrive under ?! ...

Krammer til dig..

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Hmm, hvis det er sådan faderskabspapor jeg tænker på, skrev jeg hans navn, og de få info jeg havde på ham og sendte til statsforvaltnignen.
Så ordnede de, det hele derfra.
-noget med de sender en seddel ud han ska undeskrive, i mit tilfælde skette det ikk. Og vi endte i retten og med dna-test.
Men send papirerne ind og få det overstået... Så meget energi ska du ikk bruge på noget som nogle får penge for at ordne, tænk på dig og graviditeten - og tilbyd ham fortsat og være en del af det hele...

Men mærkelig han så ikk vil skrive under ?! ...

Krammer til dig..

puha troede det var mere besværligt end det mange tak for hjælpen
Ja jeg synes os det er underligt , er 31 uger henne og han har sagt fra start af at han ville være der

Anmeld

5. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

puha troede det var mere besværligt end det mange tak for hjælpen
Ja jeg synes os det er underligt , er 31 uger henne og han har sagt fra start af at han ville være der

Nej nej, let du endelig tankerne igen og se hva der sker

Lyder lidt mærkeligt..
Kan ikk for godt snakke med om det når det går den vej.
(kender kun til det når manden på ingen måde vil være en del af det, men i en tlf-samtale 4 år efter begynder at snakke om at han hvis har fortrudt sit valg og gerne vil følge os, på afstand, og ikk over face)

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Nej nej, let du endelig tankerne igen og se hva der sker

Lyder lidt mærkeligt..
Kan ikk for godt snakke med om det når det går den vej.
(kender kun til det når manden på ingen måde vil være en del af det, men i en tlf-samtale 4 år efter begynder at snakke om at han hvis har fortrudt sit valg og gerne vil følge os, på afstand, og ikk over face)

har lige fået en sms fra ham hvor i han bla skriver at han ikke vil have noget med barnet og gøre og at han ikke vil stå som fra. så jeg må skrive ukendt far på

Anmeld

5. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

har lige fået en sms fra ham hvor i han bla skriver at han ikke vil have noget med barnet og gøre og at han ikke vil stå som fra. så jeg må skrive ukendt far på

Stop -stands - vent...

Der er ikk noget der hedder ukendt fader mere !
Du skal skrive faren på og sende papiret ind...
Han kommer til at betale børne penge og jo mindre i har haft adr sammen 8 mdr inden barnets fødsel får du fuld forældremyndighed, og han skal blot 'bare' betale og behøver ikke ha mere med jer...

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Stop -stands - vent...

Der er ikk noget der hedder ukendt fader mere !
Du skal skrive faren på og sende papiret ind...
Han kommer til at betale børne penge og jo mindre i har haft adr sammen 8 mdr inden barnets fødsel får du fuld forældremyndighed, og han skal blot 'bare' betale og behøver ikke ha mere med jer...

Nej vil da heller lyve og er 100% sikker på at han er faren og det ved jordermoder og læge os. Vi har slet ikke boet sammen... hvad så med børnebigrag i den tid sagen køre dem går jeg vel os glip af

Anmeld

5. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Nej vil da heller lyve og er 100% sikker på at han er faren og det ved jordermoder og læge os. Vi har slet ikke boet sammen... hvad så med børnebigrag i den tid sagen køre dem går jeg vel os glip af

Du går på kommunen og søger faderbidrag - de forlange nok at få papir på at der køre en sag (papiret fra statsforvaltningen skal afleveres) og så får du pange via dem. Også med tilbagevirkenekræft hvis du føder inden du får det afl.
Når faderskabssagen så er slut skal du afl afgørelsen til kommunen og så får tilbudt at fortsætte med st modtage penge dén vej (så det er kommunen han skal betale og ikke dig - så han bare kan lade være med det)
Jeg har ALT til at køre gennem kommunen

Anmeld

5. januar 2013

Kamulla

Anonym skriver:

du får først pengene når sagen er afsluttet, men du kan søge når du har født, du kan søge fødsels pengen og barnedåbs penge sammetid... 

da jeg skulle søge gjorde jeg det igennem kommunen da jeg ønsker de lægger ud og han så skylder dem og ikke mig..

Da Noah var født og til lægen skrev jeg hans CPR (kun det første da jeg ikke kendte det sidste) adresse og fulde navn.. da Noah var født, fik K et brev om at en dreng var født den og den dato og om han vil vedkende sig faderskabet, det vil han ikke, så vi fik taget mundskrab, da det så viste sig at det var 99,8 % match skulle han skrive under om han nu vedkendte faderskabet.. og det gjorde han... gjorde han ikke det vil sagen ende for retten og der skulle tages blodprøve..

Jeg fik 6mdrs fadderbidrag med tilbagevirkende kræft... jeg fik forhøjet BP da jeg var registreret som enlig forældre

Anmeld

5. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Kamulla skriver:

du får først pengene når sagen er afsluttet, men du kan søge når du har født, du kan søge fødsels pengen og barnedåbs penge sammetid... 

da jeg skulle søge gjorde jeg det igennem kommunen da jeg ønsker de lægger ud og han så skylder dem og ikke mig..

Da Noah var født og til lægen skrev jeg hans CPR (kun det første da jeg ikke kendte det sidste) adresse og fulde navn.. da Noah var født, fik K et brev om at en dreng var født den og den dato og om han vil vedkende sig faderskabet, det vil han ikke, så vi fik taget mundskrab, da det så viste sig at det var 99,8 % match skulle han skrive under om han nu vedkendte faderskabet.. og det gjorde han... gjorde han ikke det vil sagen ende for retten og der skulle tages blodprøve..

Jeg fik 6mdrs fadderbidrag med tilbagevirkende kræft... jeg fik forhøjet BP da jeg var registreret som enlig forældre

Kommunen betal så snart du har afl. papir om at faderskabssagen er igang... og samme med dåbsbidraget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.