Anonym skriver:
Nej vil da heller lyve og er 100% sikker på at han er faren og det ved jordermoder og læge os. Vi har slet ikke boet sammen... hvad så med børnebigrag i den tid sagen køre dem går jeg vel os glip af
du får først pengene når sagen er afsluttet, men du kan søge når du har født, du kan søge fødsels pengen og barnedåbs penge sammetid...
da jeg skulle søge gjorde jeg det igennem kommunen da jeg ønsker de lægger ud og han så skylder dem og ikke mig..
Da Noah var født og til lægen skrev jeg hans CPR (kun det første da jeg ikke kendte det sidste) adresse og fulde navn.. da Noah var født, fik K et brev om at en dreng var født den og den dato og om han vil vedkende sig faderskabet, det vil han ikke, så vi fik taget mundskrab, da det så viste sig at det var 99,8 % match skulle han skrive under om han nu vedkendte faderskabet.. og det gjorde han... gjorde han ikke det vil sagen ende for retten og der skulle tages blodprøve..
Jeg fik 6mdrs fadderbidrag med tilbagevirkende kræft... jeg fik forhøjet BP da jeg var registreret som enlig forældre
Anmeld