Når faren ikke vil skriver under ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

jeg udfyldte papirerne med alle de data jeg havde om faderen, sendte dem ind til SFV.
De sendte så papirer til faderen om anerkendelse af faderskabet. Da han ikke reagerede første gang..eller anden gang blev han truet med at blive hentet af politiet og så fik han skrevet under.

Jeg gjorde dette allerede mens jeg var gravid..i 6 måned. Da jeg så havde født meddelte jeg SFv at den og den dato havde jeg født og så begyndte de at lave en afgørelse på børnebidraget.

Det tog 3½ måned inden det var på plads og jeg fik hverken fødsels eller dåbsbidrag.

Men kører det igennem kommunen så får du også den naturlige stigning hvert år, som min ex ikke har betalt de sidste ...bum bum 11 år.

Så hvis han ikke vil anerkende faderskabet ja så er du nødt til at vente til DNAtestning osv, men ukendt far hverken kan eller må du skrive på! DU vil ende med dagbøder!

:-) Sisse

okay tak for dit svar
Så må jeg forbi kommunen på mandag. vil gerne have børnebigraget går under der og så må jeg finde de paprier som jeg skal udfylde og sende ind til statamtet...
iiiih noget rod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Her fik jeg det altså først da sagen var afsluttet! det godt nok snart 5 år siden, så kan godt være det er ændret

gad vide hvor man kan finde ud af det henne

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Nej, fik dem hver 3. mdr sammen med alm børnepenge ... Men fra sagen var afsluttet fik jeg pr mdr.
Så har på intet tidspunkt stået uden...

nå så får man dem sammen med dem man får den 20

Anmeld

5. januar 2013

Kamulla

Anonym skriver:

jeg har alle hans oplyser hele cprnummeret han har selv gidet mig det..
Jeg tror kun jeg kan søge børnepenge pga jeg er på KH så får man hvis ikke alt det andet.
Kan jeg godt ordnet alt det på kommunen allerede nu er 31 uger henne?

Jeg var også på KH dengang og det er ham der skal betale det... og BP for enlige får du fra staten ikke ham så du skal søge fadderbidrag som er dem han skal betale hver mdr som er ca 1300kr (rundet op) du kan søge fødsels penge (jo jo det er ganske rigtigt) og bidrag til abrnedåb (yes.. det kan han også tvinges til at betale lidt til) gennem kommunen kan du søge hjælp til barnevogn (fik jeg dog ikke da min mor gav den)

Anmeld

5. januar 2013

Kamulla

Anonym skriver:

gad vide hvor man kan finde ud af det henne

Ring til udbetaling danmark.. det er dem der står for det nu og ikke kommunen længere... så får du afvide hvordan det foregår.. sidste udbetaling jeg fik var fra dem samt et brev fra kommunen med de der faderskabspapirer de fik i tidernes morgen fordi udbetaling mm er overdraget til Udbetaling Danmark... så ring til dem mandag 

Anmeld

5. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Kamulla skriver:

Ring til udbetaling danmark.. det er dem der står for det nu og ikke kommunen længere... så får du afvide hvordan det foregår.. sidste udbetaling jeg fik var fra dem samt et brev fra kommunen med de der faderskabspapirer de fik i tidernes morgen fordi udbetaling mm er overdraget til Udbetaling Danmark... så ring til dem mandag 

Håber det hee falder på plads -TS-

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Jeg var også på KH dengang og det er ham der skal betale det... og BP for enlige får du fra staten ikke ham så du skal søge fadderbidrag som er dem han skal betale hver mdr som er ca 1300kr (rundet op) du kan søge fødsels penge (jo jo det er ganske rigtigt) og bidrag til abrnedåb (yes.. det kan han også tvinges til at betale lidt til) gennem kommunen kan du søge hjælp til barnevogn (fik jeg dog ikke da min mor gav den)

det fik jeg bare besked på at det kunne jeg ikke, men det var os i 2006.
jeg må lige ringe til kommunen og høre dem ad

Anmeld

5. januar 2013

Kamulla

Anonym skriver:

det fik jeg bare besked på at det kunne jeg ikke, men det var os i 2006.
jeg må lige ringe til kommunen og høre dem ad

jeg ved ikke med de andre ting jeg har sagt... men som skrevet så er faderbridraget gennem udbetalig danmark, så dem du skal have fat i omkring det... det andet fik jeg ik 08 så det burde du også.. så vidt jeg ved er det ikke lavet om

Anmeld

5. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Han har hele tiden sagt at han vil skrive under og sagt at han vil være der for os. Han har været med til 3 scaninger. Men nu når jeg har faderskabspapirene hører jeg ikke fra ham
Hvad så nu ???
hvordan og hvad gør jeg så nu og hvor langt tid kommer så noget til at tage.
Er helt på bar bund

Jeg ville helt klart ringe til ham og spørge om der er nogen grund til, han endnu ikk har skrevet under. Måske er der en god grund, så dine bekymringer er ubegrundede

Anmeld

5. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

har lige fået en sms fra ham hvor i han bla skriver at han ikke vil have noget med barnet og gøre og at han ikke vil stå som fra. så jeg må skrive ukendt far på

Det kan du ikke, når du kender faderen. Det er ulovligt... Hvad siger hans familie? De har vel også glædet sig osv.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.