Er det naivt eller dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

LineD

Nu har jeg siddet og læst det hele igennem, og så tænker jeg, hvad dælen skal frøkenen have hjælp til at svare på   Du er jo gennemforberedt på det mest Og det er da en dejlig ting, om noget så viser det jo også bare hvor stor drømmen reelt er, og hvor klar du er
Så jeg vil da pakke mine gode råd sammen og sige:

Synes det er en dejlig ide, og håber i går igang når i er klar Det vil jeg da krydse fingre for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

LineD skriver:

Nu har jeg siddet og læst det hele igennem, og så tænker jeg, hvad dælen skal frøkenen have hjælp til at svare på   Du er jo gennemforberedt på det mest Og det er da en dejlig ting, om noget så viser det jo også bare hvor stor drømmen reelt er, og hvor klar du er

Synes det er en dejlig ide, og håber i går igang når i er klar Det vil jeg da krydse fingre for

jeg ku ikke ha sagt det bedre kom i sving... lyt til dig selv og ikke andre..

Anmeld

21. juni 2009

Stineve

LineD skriver:

Tusinde tak LIne..

Hvor var det sødt skrevet!..
du kan også tro jeg glæder mig til at komme igang..

Anmeld

21. juni 2009

Stineve

karina22 skriver:

... kom i sving...

Javel.. hehe..

ej, et stort tak for din/jeres opbakning..

Anmeld

25. juni 2009

Skrubben88

25. juni 2009

Skrubben88

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Lige lidt lomme-psykologi. Hvorfor tror du selv, at du ønsker dig et barn så tidligt? 

Det er ikke for at lyde negativ, bare fordi der er rigtig mange der "brænder nallerne" på projekt baby, fordi de ikke har overvejet konsekvenserne. 

Når man taler med folk der er blevet mødre i en tidlig alder, syntes jeg bare sjældent de er sammen med faderen længere ? 

UuuuHhhh jeg sidder helt og brænder indeni over den der nedladende kommentar  

Jeg er 21 år gammel og venter mit første barn sammen med min kæreste som også er 21 år. vi har så været kærester i 4 år og har kendt hinanden i godt 8 år og vi er sku stadig sammen. han er mit livs lys og jeg kunne ikke forestille mig en hverdag uden ham ved min side  Vi bor sammen og har både hund og kat sammen og snart den dejligste lille pige

Og nej alderen for at blive forældre er på ingen måde relevant.. føler man sig klar som 17 årig så er det der man bliver forældre og føler man sig først klar som 30 årig er det der man bliver forældre. en 18 årig mor er lige så god som en 30 årig mor. en 30 årig kan også være på kontanthjælp eller på anden måde mangle en uddannelse.

Jeg selv er lige blevet færdig med min HHX her 15 dage før min termin. nu går jeg på barsel og starter så med at studere igen bagefter. men på det tidspunkt er min datter så stor at hun er begyndt i dagpleje og er inde i en fast rytme og rutine. Hvis du har mod på at få et barn mens du studerer synes jeg bare du skal springe ud i det, uansert hvor gammel man er når man får børn bliver man lykkelig over beslutningen, og man ville aldrig fortryde sit valg

Puha der fik jeg lige afløb for en masse spændinger der  kan godt mærke de sidste graviditetshormoner raser i kroppen på mig

Held og lykke med din beslutning...  Kun positive tanker sendes herfra 

Anmeld

25. juni 2009

Mum33

Skrubben88 skriver:

UuuuHhhh jeg sidder helt og brænder indeni over den der nedladende kommentar  

Jeg er 21 år gammel og venter mit første barn sammen med min kæreste som også er 21 år. vi har så været kærester i 4 år og har kendt hinanden i godt 8 år og vi er sku stadig sammen. han er mit livs lys og jeg kunne ikke forestille mig en hverdag uden ham ved min side  Vi bor sammen og har både hund og kat sammen og snart den dejligste lille pige

Og nej alderen for at blive forældre er på ingen måde relevant.. føler man sig klar som 17 årig så er det der man bliver forældre og føler man sig først klar som 30 årig er det der man bliver forældre. en 18 årig mor er lige så god som en 30 årig mor. en 30 årig kan også være på kontanthjælp eller på anden måde mangle en uddannelse.

Jeg selv er lige blevet færdig med min HHX her 15 dage før min termin. nu går jeg på barsel og starter så med at studere igen bagefter. men på det tidspunkt er min datter så stor at hun er begyndt i dagpleje og er inde i en fast rytme og rutine. Hvis du har mod på at få et barn mens du studerer synes jeg bare du skal springe ud i det, uansert hvor gammel man er når man får børn bliver man lykkelig over beslutningen, og man ville aldrig fortryde sit valg

Puha der fik jeg lige afløb for en masse spændinger der  kan godt mærke de sidste graviditetshormoner raser i kroppen på mig

Held og lykke med din beslutning...  Kun positive tanker sendes herfra 

Hold da op en gammel debat at tage op igen. Men det er min holdning - Beklager

Anmeld

8. juli 2009

FamilienSørensen

Hejsa Stine(:

Jeg synes på ingen måder det er dumt eller naivt at begynde på projekt baby i jeres alder, jeg har hørt at der jo naturligt kan gå langt tid før der bliver "bid"

Vi er prøver selv og jeg mener at unge bliver ligeså gode forældre som "de lidt ældre".

Så bare keep on going! Og skidt være med negative kommentarer

Anmeld

16. juli 2009

BetonSlotsPrinsesserne

det hverken dumt eller naivt at man i en ung alder planlægger at få børn eller man vælger at beholde upseren..
er selv 19 og blev gravid ved et uheld sidste år i juni, da jeg var 18.. i marts fødte jeg så lille Astrid, og har virkelig aldrig fortrudt mit valg om at jeg ville beholde hende også selvom det kostede forholdet til hendes far..
jeg vil bar sige én ting, hver flyttet hjemmefra inden det lykkes at blive gravid, plus hver klar til måske nederlag, men om ikk andet folk's dumme bemærkninger og kommentare..
Hel og lykke
Mvh Louise Vous- Astrid 25.marts'09

Anmeld

16. juli 2009

Stineve

Astrids-mor skriver:

det hverken dumt eller naivt at man i en ung alder planlægger at få børn eller man vælger at beholde upseren..
er selv 19 og blev gravid ved et uheld sidste år i juni, da jeg var 18.. i marts fødte jeg så lille Astrid, og har virkelig aldrig fortrudt mit valg om at jeg ville beholde hende også selvom det kostede forholdet til hendes far..
jeg vil bar sige én ting, hver flyttet hjemmefra inden det lykkes at blive gravid, plus hver klar til måske nederlag, men om ikk andet folk's dumme bemærkninger og kommentare..
Hel og lykke
Mvh Louise Vous- Astrid 25.marts'09

Hej .. Tak for dit indlæg..

Hvor ser hun dog dejlig ud din lille prinsesse... og sikke fint navn...
Ja, jeg vil helt klart også mene, at det er en god idé, hvis man har boet ude og prøve at have lidt ansvar for sig selv, før man begynder på ansvaret for en anden.. ikke at det overhoved gør en til en bedre mor, PÅ INGEN MÅDE .. men også mere i forhold til sin kæreste , at man har set hinanden fra mange sider når man har boet sammen i noget tid.. Min kæreste og jeg har boet sammen i 2 år, til september...

Ja, jeg skal helt sikkert lige gøres klar til mange af de nedladende kommentarer der kan komme... Jeg håber selvfølgelig ikke der kommer så mange, men folk overrasker sku en hele tiden, fra mange negative sider...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.