Lisbeth Aalborg2 skriver:
Lige lidt lomme-psykologi. Hvorfor tror du selv, at du ønsker dig et barn så tidligt? 
Det er ikke for at lyde negativ
, bare fordi der er rigtig mange der "brænder nallerne" på projekt baby, fordi de ikke har overvejet konsekvenserne.
Når man taler med folk der er blevet mødre i en tidlig alder, syntes jeg bare sjældent de er sammen med faderen længere ?
UuuuHhhh jeg sidder helt og brænder indeni over den der nedladende kommentar
Jeg er 21 år gammel og venter mit første barn sammen med min kæreste som også er 21 år. vi har så været kærester i 4 år og har kendt hinanden i godt 8 år og vi er sku stadig sammen. han er mit livs lys og jeg kunne ikke forestille mig en hverdag uden ham ved min side

Vi bor sammen og har både hund og kat sammen og snart den dejligste lille pige

Og nej alderen for at blive forældre er på ingen måde relevant.. føler man sig klar som 17 årig så er det der man bliver forældre og føler man sig først klar som 30 årig er det der man bliver forældre. en 18 årig mor er lige så god som en 30 årig mor. en 30 årig kan også være på kontanthjælp eller på anden måde mangle en uddannelse.
Jeg selv er lige blevet færdig med min HHX her 15 dage før min termin. nu går jeg på barsel og starter så med at studere igen bagefter. men på det tidspunkt er min datter så stor at hun er begyndt i dagpleje og er inde i en fast rytme og rutine. Hvis du har mod på at få et barn mens du studerer synes jeg bare du skal springe ud i det, uansert hvor gammel man er når man får børn bliver man lykkelig over beslutningen, og man ville aldrig fortryde sit valg

Puha der fik jeg lige afløb for en masse spændinger der

kan godt mærke de sidste graviditetshormoner raser i kroppen på mig

Held og lykke med din beslutning... Kun positive tanker sendes herfra
Anmeld