Er det naivt eller dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa, det var da så lidt 
og tusinde ta for de dejlige ord til min datter.

jeg håber i kan blive enige, og det blir en fælles oplevelse i får sammen, uanset hvornår det så en blir

det med at det er fordel at bo væk, er som du selv skriver med at så har man lært at bo selv. men det er også ekstremt stressende at ska finde bolig imens man er gravid ..

men lov mig én ting, når du blir gravid, stress ned!!!! og Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd din graviditet..

Hilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

jane1985

Stineve skriver:

Hej piger/kvinder og mænd

Mener i at det er naivt eller dumt at planlægge børn i en tidlig alder?..

Min kæreste og jeg har snakket om at påbegynde projekt baby næste år, omkring samme tid som nu.. hvis vi er klar der, som vi håber meget på begge to.. Da vi glæder os meget til, at skulle få et barn sammen, men at jeg gerne ville igang med min uddannelse først til pædagog, som jeg starter på til februar..

Samt at jeg gerne vil være det ældre, bliver først 18, her til september..

Jeg ved at mine og kærstens valg, ikke skal afhænge af andres meninger eller vurderinger - det vil det heller ikke komme til, hvis vi om et år føler os klar.. men synes derfor stadig det er interessant, at hører andres mening om mine drømme og håb ..

Så synes i jeg virker naiv eller dum, ved at have et ønske om at starte projekt baby, som 18 årig?.. hvis de ydre faktore gør, at vi kan give babyen det bedste?..

Mange hilsner Stine.. (der lige har postet sit første indlæg her på baby.dk)

Jeg synes i selv skal bedømme om i er klar til at tage ansvaret. Ja man vil altid få smidt i hovedet hvad med uddannelsen, og det er nok hellere ikke noget man skal lukke øjnene for, men jeg er kun ved at læse til hf nu og mangler 1 år, det var ikke planen vi skulle have barn nu, men mig og kæresten blev enig om at så længe vi er to om det og har også masse af støtte omkring os, skal man nok klare sig. men let bliver det nok ikke men det vil jo altid være hårdt nogengange med et barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.