mavebillede og update 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

IG

FrkZier skriver:

ihj mange gange tak

Det var da så lidt Hvornår begyndte man kunne se det var en baby bule på dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

FrkZier

IG skriver:

Det var da så lidt Hvornår begyndte man kunne se det var en baby bule på dig?

jeg har lavet sådan en fin collage så man rigtig kan se udviklingen

synes at ved 19+ begynder det så småt at forme sig ordentligt og ved 21+ er der efterhånden ikke rigtig tvivl mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2013

1990h

FrkZier skriver:

igår ramte jeg 23+0som tiden dog går..

Jeg har det rigtig godt, udover den sædvanlige Iskias-nerve der er begyndt at skabe sig noget så voldsomt igen

supermanden sparker vildt og voldsomt derinde, og hele maveskindet danser

farmand synes det er rigtig sjovt at trykke på maven og så se supermanden sparke tilbage - og han synes også det er sjovt at skubbe til maven så supermanden begynder at holde fest, når mor her helst bare vil sove

Jeg skal idag til 24 ugers undersøgelse hos lægen, så det skal nok blive spændende

- med hensyn til vægten, har jeg nok lidt givet op : jeg stilte mig på vægten imorges 23+1 og +7 kg

ooog så til mavebillederne

super flot mave..tror ikke du skal klage over din vægtstigning..det også i det lag jeg ligger og jeg er 25+0 i dag..det kan ikke være anderledes

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

1990h skriver:

super flot mave..tror ikke du skal klage over din vægtstigning..det også i det lag jeg ligger og jeg er 25+0 i dag..det kan ikke være anderledes

tak

narh det kan jo nok (desværre) ikke være anderledes - men det ku da være rart kun at have taget det halve på

Anmeld

3. januar 2013

IG

FrkZier skriver:

jeg har lavet sådan en fin collage så man rigtig kan se udviklingen

synes at ved 19+ begynder det så småt at forme sig ordentligt og ved 21+ er der efterhånden ikke rigtig tvivl mere

Ej hvor er den fin!! Sikke en smart ide!!! Og hver er du fin!!!

Jeg er 10+4 i dag, og ser bare ud til at have spist for mange søde sager

Anmeld

3. januar 2013

1990h

FrkZier skriver:

tak

narh det kan jo nok (desværre) ikke være anderledes - men det ku da være rart kun at have taget det halve på

hehe ja det kan jeg kun give dig ret i

det mærkeligt at se sig selv med sådan en mave synes jeg

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

IG skriver:

Ej hvor er den fin!! Sikke en smart ide!!! Og hver er du fin!!!

Jeg er 10+4 i dag, og ser bare ud til at have spist for mange søde sager

taaak

jeg så også bare kagetyk ud det første laaaange stykke tid - men bare rolig, babymaven skal nok komme det er ihvertfald en ting der er sten sikker

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

1990h skriver:

hehe ja det kan jeg kun give dig ret i

det mærkeligt at se sig selv med sådan en mave synes jeg

jeg synes bare slet ikke den ser særlig stor ud, og tænker.. aarh jeg er da slet ikke vokset, lige ind til jeg kigger på et billede og så går det op for mig at jeg efterhånden fylder godt til i landskabet

Anmeld

4. januar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Jeg har det rigtig godt, udover den sædvanlige Iskias-nerve der er begyndt at skabe sig noget så voldsomt igen

farmand synes det er rigtig sjovt at trykke på maven og så se supermanden sparke tilbage - og han synes også det er sjovt at skubbe til maven så supermanden begynder at holde fest, når mor her helst bare vil sove

Jeg skal idag til 24 ugers undersøgelse hos lægen, så det skal nok blive spændende

- med hensyn til vægten, har jeg nok lidt givet op : jeg stilte mig på vægten imorges 23+1 og +7 kg

Hold da op, hvor er den bare blevet stor, rund og FLOT!!!!

Anmeld

4. januar 2013

Mink

FrkZier skriver:

Hvor er det dejligt at høre ! og hvor er du bare fiiiin  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.