mavebillede og update 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.972 visninger
68 svar
1 synes godt om
3. januar 2013

FrkZier

igår ramte jeg 23+0som tiden dog går..

Jeg har det rigtig godt, udover den sædvanlige Iskias-nerve der er begyndt at skabe sig noget så voldsomt igen

supermanden sparker vildt og voldsomt derinde, og hele maveskindet danser

farmand synes det er rigtig sjovt at trykke på maven og så se supermanden sparke tilbage - og han synes også det er sjovt at skubbe til maven så supermanden begynder at holde fest, når mor her helst bare vil sove

Jeg skal idag til 24 ugers undersøgelse hos lægen, så det skal nok blive spændende

- med hensyn til vægten, har jeg nok lidt givet op : jeg stilte mig på vægten imorges 23+1 og +7 kg

ooog så til mavebillederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

BigHope13

Åh hvor ser du skøn ud med den gravide mave

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Åh hvor ser du skøn ud med den gravide mave

Mange tak

Anmeld

3. januar 2013

Moma

Skønne mave

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

igår ramte jeg 23+0som tiden dog går..

Jeg har det rigtig godt, udover den sædvanlige Iskias-nerve der er begyndt at skabe sig noget så voldsomt igen

supermanden sparker vildt og voldsomt derinde, og hele maveskindet danser

farmand synes det er rigtig sjovt at trykke på maven og så se supermanden sparke tilbage - og han synes også det er sjovt at skubbe til maven så supermanden begynder at holde fest, når mor her helst bare vil sove

Jeg skal idag til 24 ugers undersøgelse hos lægen, så det skal nok blive spændende

- med hensyn til vægten, har jeg nok lidt givet op : jeg stilte mig på vægten imorges 23+1 og +7 kg

ooog så til mavebillederne

Super flot baby mave du har dig ! ^^

Og god tur til lægen Håber bette manden vokser godt derinde :p der må jo være en grund til de ekstra kilo

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Moma skriver:

Skønne mave

taak

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Super flot baby mave du har dig ! ^^

Og god tur til lægen Håber bette manden vokser godt derinde :p der må jo være en grund til de ekstra kilo

mange tak, det jeg glad for du/i synes

hehe han må da vokse godt til derinde, men nu er min kæreste jo også lidt af en kæmpe så det kan jo være det en kæmpe baby derinde - det siger jeg ihvertfald til mig selv, et eller andet skal jo have skylden for alle de mange kilo, og det er ihvertfald ikke juleslik

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

mange tak, det jeg glad for du/i synes

hehe han må da vokse godt til derinde, men nu er min kæreste jo også lidt af en kæmpe så det kan jo være det en kæmpe baby derinde - det siger jeg ihvertfald til mig selv, et eller andet skal jo have skylden for alle de mange kilo, og det er ihvertfald ikke juleslik

Så lidt

Neeeeej aldrig! Juleslik har intet med det at gøre! Man skal også finde nogle undskyldninger engang imellem for at godtgøre de ting man ikke kan forklare på anden vis :3

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Så lidt

Neeeeej aldrig! Juleslik har intet med det at gøre! Man skal også finde nogle undskyldninger engang imellem for at godtgøre de ting man ikke kan forklare på anden vis :3

hehe præcis - det har bare eksploderet pludselig med den vægt! har taget 1 kg på om ugen siden 20+0

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

hehe præcis - det har bare eksploderet pludselig med den vægt! har taget 1 kg på om ugen siden 20+0

Ja jeg har ingen mave jeg kan give skylden så jeg er bare blank for hvor de her 3 kg+ er kommet fra :p

Om ugen? bebs tager for sig :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.