mavebillede og update 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

har været i alverdens behandlinger - og så hjælper det lige et par dage, og så er jeg ellers igen lænket til sengen pga. smerter - men har tænkt mig at sige til lægen at NU må han da for syv søren kunne gøre et eller andet- ellers så bare lig mig i koma de næste 17 uger, fordi magter det ikke mere!

man laver ikke andet end bare at æde og æde i hele December måned!

Er det en nerve der gør ondt eller er det fordi den sætter sig i klemme?

Hvis det er fordi den sætter sig i klemme har jeg et forslag (ved ikke om du har prøvet eller om det overhovedet kommer til at hjælpe). Har hørt de der bolde man kan købe som oprindeligt er til fitness. Dem kan du sidde på når du ser film, osv. så styrker du nemlig din ryg og så kan musklerne have sværre ved at komme i klemme fordi de bliver holdt på plads af de trænede ryg muskler

Præcis.. Vi havde forsøgt at være gode hele december spist ordentligt osv. Og så fik vi bare 3 dage i streg hvor vi spiste og spiste og spiste og så igen til nytår... Puha :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

ååh tak søde synes dog at numsebagen er blevet en del mere fyldig end den var for 23 uger siden

- det bare SÅ dejligt, mine veninder synes også det fedt at de kan få lov til at mærke deres kommende "nevø" sparke

hehe jamen lidt ekstra sul får man jo... jeg synes du ser dejlig gravid og sund ud 

.....jeg har fået de vildeste æblekinder!!  ligner nogle dage en lille tyk julegris 

ja det må være rigtig sjovt for dine veninder at følge med og mærke hans små spark. 

Her hjemme er det bebsis morfar der er helt tosset med at mærke spark  og jeg skal love for at han lader sin morfar mærke at han er BOM-stærk 

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

hehe jamen lidt ekstra sul får man jo... jeg synes du ser dejlig gravid og sund ud 

.....jeg har fået de vildeste æblekinder!!  ligner nogle dage en lille tyk julegris 

ja det må være rigtig sjovt for dine veninder at følge med og mærke hans små spark. 

Her hjemme er det bebsis morfar der er helt tosset med at mærke spark  og jeg skal love for at han lader sin morfar mærke at han er BOM-stærk 

mange tak! - det jeg rigtig glad for du siger

haha nu har jeg så altid været den lykkelige ejer af et sæt æblekinder HAHA en lille julegris, er du en gravid lille juuuulegris

jeg er jo grundet min relativt unge alder den eneste i omgangskredsen der er gravid/har været det, så de har haft ret svært ved at forholde sig til at der seriøst ligger en lille baby inde i maven, men nu hvor han sparker dem, kan de lidt bedre forstå det

haha han skal da rigtig spille smart overfor morfar den lille basse var

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Er det en nerve der gør ondt eller er det fordi den sætter sig i klemme?

Hvis det er fordi den sætter sig i klemme har jeg et forslag (ved ikke om du har prøvet eller om det overhovedet kommer til at hjælpe). Har hørt de der bolde man kan købe som oprindeligt er til fitness. Dem kan du sidde på når du ser film, osv. så styrker du nemlig din ryg og så kan musklerne have sværre ved at komme i klemme fordi de bliver holdt på plads af de trænede ryg muskler

Præcis.. Vi havde forsøgt at være gode hele december spist ordentligt osv. Og så fik vi bare 3 dage i streg hvor vi spiste og spiste og spiste og så igen til nytår... Puha :p

jeg ved faktisk ikke helt hvorfor den gør ondt - men ondt gør den.. har fået en masse øvelser fra fys. jeg laver hver dag, men de hjælper ikke rigtig.. har været til Kranio sakrel terapi, fys, afspænding - hele lortet, og den nerve fortsætter bare med at tage livet af mig

min JM sagde at hun havde døjet med det i hendes graviditet, og at hun LANGT hellere vil føde end opleve at have problemer med iskias-nerven da det uden tvivl er det mest smertefulde hun har oplevet

.. det er næsten også for meget forlangt at man kan spise sundt i julen

Anmeld

3. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

mange tak! - det jeg rigtig glad for du siger

haha nu har jeg så altid været den lykkelige ejer af et sæt æblekinder HAHA en lille julegris, er du en gravid lille juuuulegris

jeg er jo grundet min relativt unge alder den eneste i omgangskredsen der er gravid/har været det, så de har haft ret svært ved at forholde sig til at der seriøst ligger en lille baby inde i maven, men nu hvor han sparker dem, kan de lidt bedre forstå det

haha han skal da rigtig spille smart overfor morfar den lille basse var

haha ja en rigtig fed lille julegris  

ja det er jo også ekstra spændende så, når du er den første til at blive mor!  

det er noget andet med sådan en "gammel" nisse som mig...  alle vores venner har 1, 2 eller 3 børn... så nyheden om at Viktor skulle være storebror var bare sådan lidt: "nå, jamen ej hvor dejligt for jer..."  men selvfølgelig er det altid en glædelig nyhed når der kommer en lille ny 

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

jeg ved faktisk ikke helt hvorfor den gør ondt - men ondt gør den.. har fået en masse øvelser fra fys. jeg laver hver dag, men de hjælper ikke rigtig.. har været til Kranio sakrel terapi, fys, afspænding - hele lortet, og den nerve fortsætter bare med at tage livet af mig

min JM sagde at hun havde døjet med det i hendes graviditet, og at hun LANGT hellere vil føde end opleve at have problemer med iskias-nerven da det uden tvivl er det mest smertefulde hun har oplevet

.. det er næsten også for meget forlangt at man kan spise sundt i julen

Ej øv det er da en træls omgang du har været igennem så... Startede det først da graviditeten startede?

Hvis din JM siger sådan så lyder det slemt o_o tror ikke jeg har hørt om mange der er elle vilde efter at føde :p

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

haha ja en rigtig fed lille julegris  

ja det er jo også ekstra spændende så, når du er den første til at blive mor!  

det er noget andet med sådan en "gammel" nisse som mig...  alle vores venner har 1, 2 eller 3 børn... så nyheden om at Viktor skulle være storebror var bare sådan lidt: "nå, jamen ej hvor dejligt for jer..."  men selvfølgelig er det altid en glædelig nyhed når der kommer en lille ny 

haha du er ikke fed - du er gravid - en gravid julegris

ja ku godt forestille mig at folk ikke bliver ligeså voldsomt overraskede og ellevilde når der i forvejen er 400 børn i omgangskredsen

mine veninder reagere sådan ca sådan her:

SERIØST? MENER DU DET? HELT SERIØST???? ... AAAAARGH.. TILLYKKE..

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ej øv det er da en træls omgang du har været igennem så... Startede det først da graviditeten startede?

Hvis din JM siger sådan så lyder det slemt o_o tror ikke jeg har hørt om mange der er elle vilde efter at føde :p

det startede da jeg var 8+, så synes efterhånden også det er længe

jeg var egentlig lidt glad for hun sagde det - så ku jeg lidt 'bevise' overfor kæresten at det altså ikke bare er mig der er en pivskid, men det ER altså ubeskriveligt smertefuldt

Anmeld

3. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

haha du er ikke fed - du er gravid - en gravid julegris

ja ku godt forestille mig at folk ikke bliver ligeså voldsomt overraskede og ellevilde når der i forvejen er 400 børn i omgangskredsen

mine veninder reagere sådan ca sådan her:

SERIØST? MENER DU DET? HELT SERIØST???? ... AAAAARGH.. TILLYKKE..

hehe kan lige forestille mig dem  

kan huske at en af mine veninder blev gravid da vi gik i 9 klasse.... der var vi godt nok også helt oppe at køre (altså på den der teenage-hys glæde agtige måde 

og jeg kan huske at samtlige piger i klassen sjovt nok lige pludselig allesammen kom på p-piller... 

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

hehe kan lige forestille mig dem  

kan huske at en af mine veninder blev gravid da vi gik i 9 klasse.... der var vi godt nok også helt oppe at køre (altså på den der teenage-hys glæde agtige måde 

og jeg kan huske at samtlige piger i klassen sjovt nok lige pludselig allesammen kom på p-piller... 

haha ja de var faktisk lidt teenage hysteriske - på trods af vi slet ikke er teenagere mere, men de gik vidst lige et par år tilbage

HAHAHA det var da pudsigt som alle pludselig skulle på p-piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.