FrkZier skriver:
igår ramte jeg 23+0
som tiden dog går..
Jeg har det rigtig godt, udover den sædvanlige Iskias-nerve der er begyndt at skabe sig noget så voldsomt igen 
supermanden sparker vildt og voldsomt derinde, og hele maveskindet danser 
farmand synes det er rigtig sjovt at trykke på maven og så se supermanden sparke tilbage - og han synes også det er sjovt at skubbe til maven så supermanden begynder at holde fest, når mor her helst bare vil sove 
Jeg skal idag til 24 ugers undersøgelse hos lægen, så det skal nok blive spændende 
- med hensyn til vægten, har jeg nok lidt givet op : jeg stilte mig på vægten imorges 23+1 og +7 kg 
ooog så til mavebillederne 
Sikke en flot baby hule

Nu kunne jeg lige se du har problemer med din iskiasnerve.
Jeg har døjet med den i begge mine graviditeter men især i den sidste hvor den var ved at sengeligge mig da den simpelthen slog mit venstre ben væk under mig gang på gang da det var så smertefuldt..
Jeg snakkede med min jm om det som indstillede mig til akupunktur..
hold nu kæft - det kan anbefales. Det skal gøres af en som virkelig ved hvad det handler om. Jeg fik 3 behandlinger og så kunne jeg løbe et marathon bagefter

det gjorde underværker. Den første behandling var ved at tage livet af mig og jeg var meget skeptisk på anden behandling men behandleren sagde det var meget normalt da det så virkede
Anmeld