mavebillede og update 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

De3Guldklumper

FrkZier skriver:

igår ramte jeg 23+0som tiden dog går..

Jeg har det rigtig godt, udover den sædvanlige Iskias-nerve der er begyndt at skabe sig noget så voldsomt igen

supermanden sparker vildt og voldsomt derinde, og hele maveskindet danser

farmand synes det er rigtig sjovt at trykke på maven og så se supermanden sparke tilbage - og han synes også det er sjovt at skubbe til maven så supermanden begynder at holde fest, når mor her helst bare vil sove

Jeg skal idag til 24 ugers undersøgelse hos lægen, så det skal nok blive spændende

- med hensyn til vægten, har jeg nok lidt givet op : jeg stilte mig på vægten imorges 23+1 og +7 kg

ooog så til mavebillederne

Sikke en flot baby hule

Nu kunne jeg lige se du har problemer med din iskiasnerve.

Jeg har døjet med den i begge mine graviditeter men især i den sidste hvor den var ved at sengeligge mig da den simpelthen slog mit venstre ben væk under mig gang på gang da det var så smertefuldt..

Jeg snakkede med min jm om det som indstillede mig til akupunktur..

hold nu kæft - det kan anbefales. Det skal gøres af en som virkelig ved hvad det handler om. Jeg fik 3 behandlinger og så kunne jeg løbe et marathon bagefter det gjorde underværker. Den første behandling var ved at tage livet af mig og jeg var meget skeptisk på anden behandling men behandleren sagde det var meget normalt da det så virkede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Hold da op, hvor er den bare blevet stor, rund og FLOT!!!!

hehe ja det begynde at hjælpe på det - TAK

Anmeld

5. januar 2013

Ayasmor

Hvor er det altså en fin mave du gror dig

Anmeld

5. januar 2013

FrkZier

Akmese skriver:

Hvor er det dejligt at høre ! og hvor er du bare fiiiin  

taaaak

Anmeld

5. januar 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Hvor er det altså en fin mave du gror dig

tak - synes næsten den bliver større og større fra dag til dag, havde ikke set min kæreste i 2 dage fra 23+0 til igår 23+2 han sagde bare: du har da godt nok lagt dig ud siden sidst

Anmeld

5. januar 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

tak - synes næsten den bliver større og større fra dag til dag, havde ikke set min kæreste i 2 dage fra 23+0 til igår 23+2 han sagde bare: du har da godt nok lagt dig ud siden sidst

Jeg synes nu også, at det er nemt at se din mave vokser, på de billeder du ligger ud.. Hihi, jamen det er jo ikke sådan når han går og feder dig op

Anmeld

5. januar 2013

christina92

FrkZier skriver:

igår ramte jeg 23+0som tiden dog går..

Jeg har det rigtig godt, udover den sædvanlige Iskias-nerve der er begyndt at skabe sig noget så voldsomt igen

supermanden sparker vildt og voldsomt derinde, og hele maveskindet danser

farmand synes det er rigtig sjovt at trykke på maven og så se supermanden sparke tilbage - og han synes også det er sjovt at skubbe til maven så supermanden begynder at holde fest, når mor her helst bare vil sove

Jeg skal idag til 24 ugers undersøgelse hos lægen, så det skal nok blive spændende

- med hensyn til vægten, har jeg nok lidt givet op : jeg stilte mig på vægten imorges 23+1 og +7 kg

ooog så til mavebillederne

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Lækker!

smuk smuk mave

Anmeld

5. januar 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Jeg synes nu også, at det er nemt at se din mave vokser, på de billeder du ligger ud.. Hihi, jamen det er jo ikke sådan når han går og feder dig op

synes godt nok det går hurtigt nu her

haha ja han må stoppe med at sende mig ned og handle og få mig til at lave alt den mad til os

Anmeld

5. januar 2013

FrkZier

christina92 skriver:

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Lækker!

smuk smuk mave

taaaaaaaaak

Anmeld

5. januar 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

synes godt nok det går hurtigt nu her

haha ja han må stoppe med at sende mig ned og handle og få mig til at lave alt den mad til os

Jeg synes godt nok heller ikke det er længe siden, at du annoncerede graviditeten Haha, ejj altså, det er jo kun derfor, at du sådan går og lægger dig ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.