mavebillede og update 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ja jeg har ingen mave jeg kan give skylden så jeg er bare blank for hvor de her 3 kg+ er kommet fra :p

Om ugen? bebs tager for sig :p

haha det må være væske

ja om ugen! håber da virkelig lige det tager sig en slapper, vil da helst ikke tage 1 kg på om ugen indtil termin, der er trods alt stadig 17 uger til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

igår ramte jeg 23+0som tiden dog går..

Jeg har det rigtig godt, udover den sædvanlige Iskias-nerve der er begyndt at skabe sig noget så voldsomt igen

supermanden sparker vildt og voldsomt derinde, og hele maveskindet danser

farmand synes det er rigtig sjovt at trykke på maven og så se supermanden sparke tilbage - og han synes også det er sjovt at skubbe til maven så supermanden begynder at holde fest, når mor her helst bare vil sove

Jeg skal idag til 24 ugers undersøgelse hos lægen, så det skal nok blive spændende

- med hensyn til vægten, har jeg nok lidt givet op : jeg stilte mig på vægten imorges 23+1 og +7 kg

ooog så til mavebillederne

Den baby-mave sidder altså bare SÅ fint på dig!  du behøver da ikke bekymre dig om vægten - for det hele sidder jo lige præcis som det skal  

Dejligt med en lille livlig supermand derinde! 

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

Den baby-mave sidder altså bare SÅ fint på dig!  du behøver da ikke bekymre dig om vægten - for det hele sidder jo lige præcis som det skal  

Dejligt med en lille livlig supermand derinde! 

ååh tak søde synes dog at numsebagen er blevet en del mere fyldig end den var for 23 uger siden

- det bare SÅ dejligt, mine veninder synes også det fedt at de kan få lov til at mærke deres kommende "nevø" sparke

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

haha det må være væske

ja om ugen! håber da virkelig lige det tager sig en slapper, vil da helst ikke tage 1 kg på om ugen indtil termin, der er trods alt stadig 17 uger til termin

Ja det må være det

Arrh nej det skulle det helst ikke :p men mon ikke det slapper stille og roligt af igen som tiden går Du skulle helst ikke tage 17 kg mere på :p Men ja 17 uger tilbage det er ikke længe

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ja det må være det

Arrh nej det skulle det helst ikke :p men mon ikke det slapper stille og roligt af igen som tiden går Du skulle helst ikke tage 17 kg mere på :p Men ja 17 uger tilbage det er ikke længe

det håber jeg bestemt det gør, synes også at have hørt at vægten godt meget hurtig kan stige her henover midtvejs - så krydser fingre for det slapper lidt af igen, vil helst gerne holde den på max +15 i alt

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

det håber jeg bestemt det gør, synes også at have hørt at vægten godt meget hurtig kan stige her henover midtvejs - så krydser fingre for det slapper lidt af igen, vil helst gerne holde den på max +15 i alt

Du må hive manden med ud og gå en masse ture med hunden Det kan være at det kan holde vægten lidt nede ^^

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Du må hive manden med ud og gå en masse ture med hunden Det kan være at det kan holde vægten lidt nede ^^

jeg træner en gang om ugen - men det begrænset hvor fysisk hårdt det kan være, har jo (stadig) problemer med den lorte nerve i ballen/ryggen..

men jeg prøver da at spise fornuftigt - det har bare været svært henover julen

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

jeg træner en gang om ugen - men det begrænset hvor fysisk hårdt det kan være, har jo (stadig) problemer med den lorte nerve i ballen/ryggen..

men jeg prøver da at spise fornuftigt - det har bare været svært henover julen

Ej av av av :s Håber da snart der kommer styr på den.. Det er da møg træls med sådan en nerve der gør ondt

Ja det må man nok sige :p Julen er farlig.. Hvis ikke det er fordi slik er noget man nemmere får fat i så er det alt det mad man skal spise igennem december måned (oppustet smiley)

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ej av av av :s Håber da snart der kommer styr på den.. Det er da møg træls med sådan en nerve der gør ondt

Ja det må man nok sige :p Julen er farlig.. Hvis ikke det er fordi slik er noget man nemmere får fat i så er det alt det mad man skal spise igennem december måned (oppustet smiley)

har været i alverdens behandlinger - og så hjælper det lige et par dage, og så er jeg ellers igen lænket til sengen pga. smerter - men har tænkt mig at sige til lægen at NU må han da for syv søren kunne gøre et eller andet- ellers så bare lig mig i koma de næste 17 uger, fordi magter det ikke mere!

man laver ikke andet end bare at æde og æde i hele December måned!

Anmeld

3. januar 2013

Mother-love

Rigtig fin babyhule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.