Blefri i juleferien - opstart i børnehave igen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.630 visninger
58 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

bøllen

Vi har trænet på potten hele juleferien og det er gået over alt forventning .Han har haft et par enkelte uheld med tis , dog er bleen blevet brugt ved afføring . Vi har givet ham den på når vi har haft mistanken om det var op over . Igår lavede han så på potten , havde ble på men tog den af. Han vil IKKE lave eller tisse på toilettet . 

Hvad gør jeg i morgen når hverdagen indtræffer igen ? Tænker på børnehave ? 

Det er helt nyt med pottetræning, da han på INTET tidspunkt har vist interesse for det . Så har kun stået på her i ferien og takket være ved hjælp af bestikkelse ja ved det godt ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Muhmi

Hvor gammel er han? For jeg tænker at det måske er en anelse for tidligt hvis han overhovedet ikke viser interesse for at gå på potte, uden bestikkelse...

Anmeld

1. januar 2013

musse1

havde set om ikke det kunne forsætte der, sådan at han ikke har blee på fra i morgen tidlig, og så fortæl dem, at han nu ikke bruger blee mere, og så er jeg sikker på de sørger for han kommer på toilet. bare ha ekstra skiftetøj med

da min dreng før han bliv 2 år, var renlig kun brugte blee om natten, og han startede i vuggestuen da han bliv 2 år, fortalte jeg at han lige var blivet blee fri, og der sørgede de for han kom på toilet og gik lige så fint. 

Anmeld

1. januar 2013

bøllen

Muhmi skriver:

Hvor gammel er han? For jeg tænker at det måske er en anelse for tidligt hvis han overhovedet ikke viser interesse for at gå på potte, uden bestikkelse...

Han blev 3 i okt ...  Måske han ikke er klar, vi kan også kalde det lokkemad...

han klare det nu super, går selv på potten uden vores hjælp. 

Anmeld

1. januar 2013

bøllen

musse1 skriver:

havde set om ikke det kunne forsætte der, sådan at han ikke har blee på fra i morgen tidlig, og så fortæl dem, at han nu ikke bruger blee mere, og så er jeg sikker på de sørger for han kommer på toilet. bare ha ekstra skiftetøj med

da min dreng før han bliv 2 år, var renlig kun brugte blee om natten, og han startede i vuggestuen da han bliv 2 år, fortalte jeg at han lige var blivet blee fri, og der sørgede de for han kom på toilet og gik lige så fint. 

han klare det super herhjemme men er godt nom i tvivl med børnehaven. Om han er klar til det og de er 

er bange for det skal blive et nederlag for ham. Men det er spørgsmål om det bliver forvirrende at han har ble på derover og ikke hjemme.

hmmm 

Anmeld

1. januar 2013

dorthemus

Ja så er han jo ikke klar, vel Altså hvis han hverken viser interesse eller eller vil på toilettet så synes jeg I skal vente..han risikerer at få en masse nederlag fordi han ikke kan leve op til jeres forventninger og så kan helt blefri få lange udsigter

Anmeld

1. januar 2013

musse1

bøllen skriver:

han klare det super herhjemme men er godt nom i tvivl med børnehaven. Om han er klar til det og de er 

er bange for det skal blive et nederlag for ham. Men det er spørgsmål om det bliver forvirrende at han har ble på derover og ikke hjemme.

hmmm 

i kan jo give det et forsøg, om det kan lade sig gøre der henne, og hvis han så slet ikke vil på toilet og bare bliver ked, så si til dem, at så må de give ham blee på, for så er han måske ikke klar alligevel, men er jo også synd hvis ikke i giver det et forsøg, hvis så han er klar.

Anmeld

1. januar 2013

bøllen

dorthemus skriver:

Ja så er han jo ikke klar, vel Altså hvis han hverken viser interesse eller eller vil på toilettet så synes jeg I skal vente..han risikerer at få en masse nederlag fordi han ikke kan leve op til jeres forventninger og så kan helt blefri få lange udsigter

Nej det er han vel ikke  Så må han fortsat tisse på potten herhjemme. Og have ble på i børnehaven.

han har klaret små 14 dage herhjemme uden ble.

Anmeld

1. januar 2013

Muhmi

bøllen skriver:

Han blev 3 i okt ...  Måske han ikke er klar, vi kan også kalde det lokkemad...

han klare det nu super, går selv på potten uden vores hjælp. 

Nå okay

Jamen jeg kan ikke sige så meget om det, for jeg har jo slet ikke prøvet det endnu, men vi pottetræner Silas herhjemme, han synes det er super sjovt at komme ud og tisse på potte.. Men jeg tror ikke han er klar til at komme af med bleen endnu.. Ville ellers være rart med kun et blebarn om 2 mdr. Men vi tager det bare som det kommer, han siger selv til når han skal tisse, men ikke når han skal nummer 2, så satser ikke på at han er blefri før han også kan mærke at han skal nummer 2

Anmeld

1. januar 2013

bøllen

i kan jo give det et forsøg, om det kan lade sig gøre der henne, og hvis han så slet ikke vil på toilet og bare bliver ked, så si til dem, at så må de give ham blee på, for så er han måske ikke klar alligevel, men er jo også synd hvis ikke i giver det et forsøg, hvis så han er klar.

Bum bum  syntes det er svært , for nej han var ikke just klar ingen ferien. Men må sige han har klaret det super flot i ferie. Og har kun haft ble på de få gange vi har været nogle steder . Ellers klare han det selv, men ja han bliver belønnet med et stykke slik  er bange for at give han ble på ingen gør han mister interessen igen omvendt ønsker jeg heller ikke han skal have en masse nederlag. Og har ikke den store tiltro til de pædagoger derover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.