Blefri i juleferien - opstart i børnehave igen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Janni.

bøllen skriver:

Jamen tror det er gået fint - jeg har ikke hentet ham og er lige kommet ind ad døren .

men jeg tog en snak med pædagogen i morges og fortalte hvordan juleferien var gået . Silas havde ble på da jeg afleverede ham da ikke ville uden .. Hvilket var ok .

men da gemalen hentede ham var han UDEN BLE :-) han havde tisset derover og havde samme bukser på hjem som han blev afleveret i :-)

så at dømme udfra det er det gået FANTASTISK .. Dog har det haft problemer med at få ham i bukserne igen når han har tisset - her render han jo rundt i underbukser :-)

men det er et mindre problem 

Han er så dygtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

bøllen

Janni. skriver:

Han er så dygtig

Han er smadder dygti - potten er gemt i skabet og nu tisser han på toilet . Dog på sådan et sæde men herren er bestemt KLAR NU !!

Så dejligt sørme om han ikke også laver derude nu

Mors lille dreng er skiftet ud  til en STOR børnehave dreng

Anmeld

2. januar 2013

Janni.

bøllen skriver:

Han er smadder dygti - potten er gemt i skabet og nu tisser han på toilet . Dog på sådan et sæde men herren er bestemt KLAR NU !!

Det er så lækkert for jer 

Anmeld

2. januar 2013

bøllen

Janni. skriver:

Det er så lækkert for jer 

ja og for ham  men jep vil da ikke savne at skifte ble

Anmeld

2. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hvor er han sej!!!! Og husk også at give jer selv den ros, at I har taget en beslutning om at hjælpe jeres dreng af med bleen på det rigtige tidspunkt og har holdt ved det - det mærker han jo

/ Taco78 

Anmeld

2. januar 2013

bøllen

Taco78 skriver:

Hvor er han sej!!!! Og husk også at give jer selv den ros, at I har taget en beslutning om at hjælpe jeres dreng af med bleen på det rigtige tidspunkt og har holdt ved det - det mærker han jo

Ja han er MEGA sej og er du gal så STOLT han er.

vi hopper , danser og  Af ham og med ham

tak er glad for min beslutning selv om der blev brugt belønning .. blev da godt nok i tvivl igår om det VAR den rigtige beslutning ..

Anmeld

2. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
bøllen skriver:

Ja han er MEGA sej og er du gal så STOLT han er.

vi hopper , danser og  Af ham og med ham

tak er glad for min beslutning selv om der blev brugt belønning .. blev da godt nok i tvivl igår om det VAR den rigtige beslutning ..

"Haribo-pædagogik"/"polet-terapi" (ja, den har mange navne ) er altså ikke nogen skidt ting!! Når bare det kun bruges i en kort periode - f.eks. som I har gjort til at motivere ham

/ Taco78 

Anmeld

2. januar 2013

bøllen

Taco78 skriver:

"Haribo-pædagogik"/"polet-terapi" (ja, den har mange navne ) er altså ikke nogen skidt ting!! Når bare det kun bruges i en kort periode - f.eks. som I har gjort til at motivere ham

Hi hi kært barn har mange navne  Vi er på vej væk derfra igen. Idag snuppede han en gulerod . Så mon ikke vi får lagt det på hylden igen. Nemlig og motiveret det blev han..... 

Anmeld

2. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
bøllen skriver:

Hi hi kært barn har mange navne  Vi er på vej væk derfra igen. Idag snuppede han en gulerod . Så mon ikke vi får lagt det på hylden igen. Nemlig og motiveret det blev han..... 

Præcis

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.