Miss Kat skriver:
Haha ja, det er vist ikke helt løgn.
Og mine forældre går og siger det samme, at vi skal advare dem, hvis de bliver "de der sære bedsteforældre, som ikke kan snakke om andet end børnebørn". Det er vildt så meget indflydelse, sådan et lillebitte menneske har. Og det har helt klart sin charme, som du siger.
Jeg kan også godt se det sjove i modsætningen i, hvordan jeg nærmest desperat hamstrer alt babylignende, og hvordan du "føler behov for at købe ét eller andet", så hun har bare en enkelt ting, der er hendes egen.
Der sker godt nok noget af et skift. Det håber jeg også, jeg selv får chancen for at opleve. Hvordan tager farmand at skulle være far for anden gang? Lige så afslappet?
Ha ha...ja det der hamstring er altså morsomt. Jeg har faktisk købt den første holly body + hummel kjole til den lille baby, som KUN bliver hendes. Hun får også alt smillas brugte, som er fint nok, men det er sjovt også at købe noget, der KUN bliver hendes. Gik faktisk og tænkte på i går, at vi da også skulle have købt de der Sebra boghylder til det nye babyværelse, så lidt redebyggeri har jeg da åbenbart også gang i. Kunne VILDT godt tænke mig at købe Kili-sengen, suk, men den koster 4000-5000kr. Jeg prøver at spare sammen til et par diamantøreringe til mit bryllup i 2014, såååå...synes sgu det er mange penge, hvis det er. Jeg tror også, at jeg når og gå helt bananas i hamsringen...bare først når jeg kommer tættere på barslen. Jeg har desværre en del messer i udlandet jeg skal have overstået først, før jeg kan begynde at nyde.
Faren er verdens bedste far, så han er meget rolig omkring det med at skulle have nr.2. Han er 5 år yngre end jeg. Jeg er 35 (36 på søndag, suk) og han er 30 år. Han er bare lykkelig over, at det lykkedes os at lave nr. 2. Det er jo ingen selvfølge, at det bare lykkedes, selvom det er gået relativt hurtigt begge gange.
Smilla, som bliver 3 år til marts, hun er derimod meget splittet. Hun ELSKER babyer og synes egentligt det er spændende med en lille baby, men vi skal ikke tale for meget om det, før hun tydeligtvis bliver angst for sin position. Hun er meget følsom omkring det. Så vi kommer til at skulle tage en del snakke med hende, når vi kommer tættere på. Men det skal nok gå. Det bliver vigtig at inddrage hende så meget som muligt.
Hvor gammel er du forresten? Og hvor bor du? Jeg bor på Fyn.