Uge 22 - nu sker der altså noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Jupiter

Miss Kat skriver:

Lykkedes det? Jeg prøvede det samme om aftenen, men hun gad ikke danse mere, så det må hendes far vente med at se.

Yeps det virkede, så farmand fik også et par små spark i går

Og i dag til MD scanningen var hun fuld af spilopper, så JM havde svært ved at måle det hun skulle.

Men heldigvis så alt fint ud!

Så vi glæder os til flere spark og en livlig lille bandit der kommer ud til maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

lisbethita

Miss Kat skriver:

Nej hvor sjovt med én der er lige så langt henne som mig selv. Hvornår er din termin? Og ved I, om I venter en dreng eller pige?

Jeg glæder mig til maj, men bliver også stresset over tanken, for jeg synes, der er så meget, jeg skal nå, inden hun kommer! Vi har stadig en hel masse flytterod, vi skal have styr på, samt et babyværelse der skal indrettes! Må hellere komme i gang.

Hejsa,

Jeg har termin 8 maj :-) Jeg synes, at der er LÆNGE til...men tiden går vel på et tidspunkt :-).

Baby værelset løber jo ingen steder :-) Babyen ligger alligevel ikke mærke til det, men kan godt huske, at jeg tænkte mere på det første gang end jeg gør 2. gang. Det bliver noget jeg glæder mig til at kunne hygge mig med, når jeg engang går på barsel i slutningen af marts.

Men spændende med dig. Hvornår har du termin? Vi venter en pige mere !!! Skønt!!! Hvad med jer?

Kram

Anmeld

3. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hvor er din mave bare flot

/ Taco78 

Anmeld

3. januar 2013

VNB

Miss Kat skriver:

Så nåede vi uge 22 og NU kan jeg altså selv se seriøs fremgang! Hvis jeg sammenligner mavebilledet fra i går med billedet bare en uge tidligere, er der stor forskel.  Hvor er det dejligt! Jeg elsker simpelthen at være gravid! (Jeg har så heller ikke rigtig haft nogen gener.)

I dag læste jeg så dette her:

"Hvis du gerne vil lege og stimulere dit barn, kan du trykke ganske blidt på maven eller tromme lidt på maveskindet med fingrene, mens du snakker blidt til barnet. Jeg er næsten sikker på, at du får et lille spark, som signal på kommunikationen mellem dig og dit ufødte barn. Denne lille leg er ikke kun hyggelig og morsom. Den er også med til at stimulere nerverne hos din baby.”

- Og dét virker, skal jeg da ellers lige hilse og sige! Frøkenen derinde begyndte at sparke løs og ikke nok med det, jeg kunne se, hvordan hele maven hoppede imens! Jeg sad og må have set helt åndssvag ud, som jeg sad der og prikkede og talte til maven, med et stort, skævt smil i hele ansigtet. Hihi.

Jeg mærker hende mange gange dagligt, men kan nu også se hendes bevægelser. Det hele er blevet så virkeligt nu, og helt, helt fantastisk... 

Nå, bare et lille flip fra mig. Godt nytår, allesammen! 

rigtig rigtig FLOT mave!! 

Anmeld

3. januar 2013

Miss Kat

Jupiter skriver:

Yeps det virkede, så farmand fik også et par små spark i går

Og i dag til MD scanningen var hun fuld af spilopper, så JM havde svært ved at måle det hun skulle.

Men heldigvis så alt fint ud!

Så vi glæder os til flere spark og en livlig lille bandit der kommer ud til maj

Nej hvor dejligt! Vores lille pige er vist meget stædig, hun gider ikke altid kommunikere når vi har lyst. Men alt andet ville også undre mig med hendes super stædige forældre.

Super lækkert med en veloverstået MD! Tillykke.  Nå ja, apropos stædighed, gad vores ikke vende sig om til MD så vi kunne få lov at se hende i profil, hun vendte bare ryggen til os. Og jeres er så tydeligvis fuld af spilopper. Hyggeligt. Det ser simpelthen så sjovt ud, når de ligger og vrider sig og bokser derinde.

Anmeld

3. januar 2013

Miss Kat

lisbethita skriver:

Hejsa,

Jeg har termin 8 maj :-) Jeg synes, at der er LÆNGE til...men tiden går vel på et tidspunkt :-).

Baby værelset løber jo ingen steder :-) Babyen ligger alligevel ikke mærke til det, men kan godt huske, at jeg tænkte mere på det første gang end jeg gør 2. gang. Det bliver noget jeg glæder mig til at kunne hygge mig med, når jeg engang går på barsel i slutningen af marts.

Men spændende med dig. Hvornår har du termin? Vi venter en pige mere !!! Skønt!!! Hvad med jer?

Kram

Dejligt med en pige mere! Vi har termin d. 7. maj og venter også en lille pige.  Jeg kan i øvrigt se, vi har udveklset disse informationer før. Kom lige i tanke om, jeg vist havde snakket med dig før. Haha.

Ja, det er vist den helt store forskel på at være 1. og 2. gangsgravid. Jeg stresser mig selv over at få ordnet det hele, mens du tager det stille og roligt, og du har endda én i forvejen, du også skal passe på. Det er da lidt sjovt.

Anmeld

3. januar 2013

Miss Kat

Taco78 skriver:

Hvor er din mave bare flot

Mange, mange tak!

Anmeld

3. januar 2013

Miss Kat

VNB skriver:

rigtig rigtig FLOT mave!! 

Tusind tak skal du ha'!  

Anmeld

4. januar 2013

lisbethita

Miss Kat skriver:

Dejligt med en pige mere! Vi har termin d. 7. maj og venter også en lille pige.  Jeg kan i øvrigt se, vi har udveklset disse informationer før. Kom lige i tanke om, jeg vist havde snakket med dig før. Haha.

Ja, det er vist den helt store forskel på at være 1. og 2. gangsgravid. Jeg stresser mig selv over at få ordnet det hele, mens du tager det stille og roligt, og du har endda én i forvejen, du også skal passe på. Det er da lidt sjovt.

Hehe...jeg har vist ikke brugt tid nok til at jeg kan huske alle dem jeg har skrevet med, men er da ked af, hvis jeg ikke lige har kunnet huske dig. Men nu hvor jeg ser din termin er der også en lampen, der blinker :-)

Ja, det er lidt sjovt. Men det er en af de glæder man har som 1. gangsmor, at man bygger rede. Og det er det fedeste. Jeg regner med, at mit kommer, når jeg engang går på barsel. Så bliver der tid til det. Jeg har travlt med messer og en masse i de næste to måneder, så jeg har ikke tid til at tænke på det så meget denne gang.

Anmeld

4. januar 2013

Miss Kat

Hehe...jeg har vist ikke brugt tid nok til at jeg kan huske alle dem jeg har skrevet med, men er da ked af, hvis jeg ikke lige har kunnet huske dig. Men nu hvor jeg ser din termin er der også en lampen, der blinker :-)

Ja, det er lidt sjovt. Men det er en af de glæder man har som 1. gangsmor, at man bygger rede. Og det er det fedeste. Jeg regner med, at mit kommer, når jeg engang går på barsel. Så bliver der tid til det. Jeg har travlt med messer og en masse i de næste to måneder, så jeg har ikke tid til at tænke på det så meget denne gang.

Haha nå, så går jeg da bare ud og springer ud fra en bro. Ej dog ikke, jeg kunne jo heller ikke huske dig, før du nævnte din termin.  

Det er måske også nemmere når det er nr. 2, fordi man har de fleste af tingene i forvejen? Det må jo også lægge lidt en dæmper både på redebydningen, men også angsten for, hvor vidt man når at anskaffe alt det, man går rundt og bilder sig selv ind, man ikke kan leve uden. Der er da så meget på vores babyliste at det umuligt kan være det hele, der er livsnødvendigt, men det finder man jo først rigtig ud af, når man selv endelig står i det. - Antager jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.