Uge 22 - nu sker der altså noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Så nåede vi uge 22 og NU kan jeg altså selv se seriøs fremgang! Hvis jeg sammenligner mavebilledet fra i går med billedet bare en uge tidligere, er der stor forskel.  Hvor er det dejligt! Jeg elsker simpelthen at være gravid! (Jeg har så heller ikke rigtig haft nogen gener.)

I dag læste jeg så dette her:

"Hvis du gerne vil lege og stimulere dit barn, kan du trykke ganske blidt på maven eller tromme lidt på maveskindet med fingrene, mens du snakker blidt til barnet. Jeg er næsten sikker på, at du får et lille spark, som signal på kommunikationen mellem dig og dit ufødte barn. Denne lille leg er ikke kun hyggelig og morsom. Den er også med til at stimulere nerverne hos din baby.”

- Og dét virker, skal jeg da ellers lige hilse og sige! Frøkenen derinde begyndte at sparke løs og ikke nok med det, jeg kunne se, hvordan hele maven hoppede imens! Jeg sad og må have set helt åndssvag ud, som jeg sad der og prikkede og talte til maven, med et stort, skævt smil i hele ansigtet. Hihi.

Jeg mærker hende mange gange dagligt, men kan nu også se hendes bevægelser. Det hele er blevet så virkeligt nu, og helt, helt fantastisk... 

Nå, bare et lille flip fra mig. Godt nytår, allesammen! 

Ih, hvor er du fin altså! (:

Sagde jo at den nok skulle komme, selvom det føltes som om man skulle blive den første uden babybule tilbage i uge 18! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Miss Kat

Anonym23 skriver:

Ja vi er i gang på 3. måned.. Har lidt ureglmæssig mens, men burde være omkring testdag nuher, så  for jeg snart bliver lige så flot som dig

Hvor lang tid tog det jer?

Åååh spændende! Jeg  for jer! Det er både en vildt spændende, men også dybt frustrerende tid, at gå og vente på den ekstra streg.

Jeg havde desværre en spontan abort i slutningen af maj, men blev heldigvis gravid igen allerede i 2. forsøg efter det. Første graviditet var faktisk en "smutter", da vi holdt pause i PB efter et halvt års benhårdt arbejde. Meget mærkeligt.

Jeg håber, det vil gå hurtigt og nemt for jer!

Anmeld

2. januar 2013

Tulipan

Miss Kat skriver:

Åååh spændende! Jeg  for jer! Det er både en vildt spændende, men også dybt frustrerende tid, at gå og vente på den ekstra streg.

Jeg havde desværre en spontan abort i slutningen af maj, men blev heldigvis gravid igen allerede i 2. forsøg efter det. Første graviditet var faktisk en "smutter", da vi holdt pause i PB efter et halvt års benhårdt arbejde. Meget mærkeligt.

Jeg håber, det vil gå hurtigt og nemt for jer!

Jo tak

Er ked af du har haft en SA, men man kan jo se det som en test, der gjorde at den datter du får nu er perfekt

Det gjorde jeg i hvert fald, da jeg sidste måned nåede at teste positiv 2 gange før jeg i 5+1 tabte det. 

Rigtig meget held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

2. januar 2013

Miss Kat

lisbethita skriver:

Jeg er også i uge 22 i dag... hi hi. Jeg synes min mavse står stille, men det kommer nok indenfor januar/februar her. Jeg synes dog stadigt, at der er evigheder til maj. Det er der jo også, men nu er vi da i det mindste i samme år som fødselen :-) Det er da en start.

Du ser rigtigt flot ud. Hvor er det spændende!!!

Ha en super 2. januar.

Kram

Nej hvor sjovt med én der er lige så langt henne som mig selv. Hvornår er din termin? Og ved I, om I venter en dreng eller pige?

Jeg glæder mig til maj, men bliver også stresset over tanken, for jeg synes, der er så meget, jeg skal nå, inden hun kommer! Vi har stadig en hel masse flytterod, vi skal have styr på, samt et babyværelse der skal indrettes! Må hellere komme i gang.

Anmeld

2. januar 2013

Miss Kat

M (: skriver:

Ih, hvor er du fin altså! (:

Sagde jo at den nok skulle komme, selvom det føltes som om man skulle blive den første uden babybule tilbage i uge 18! 

Dét kan jeg love dig for, jeg troede. Iiihh var så bekymret på det tidspunkt, og dit billede hjalp mig meget. Det hjalp godt nok også at være til MD og få at vide, hun vokser præcis som hun skal.

Mange tak! 

Anmeld

2. januar 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Dét kan jeg love dig for, jeg troede. Iiihh var så bekymret på det tidspunkt, og dit billede hjalp mig meget. Det hjalp godt nok også at være til MD og få at vide, hun vokser præcis som hun skal.

Mange tak! 

Ja, jeg følte mig også som den eneste i verden - men bum, pludselig tager det fart!

Ved ikke om du har set mit seneste mavebillede, men der kom også mave på lige pludselig! 

Dejligt med en veloverstået MD, og det er så dejligt at få bekræftet, at alt er perfekt derinde! 

Anmeld

2. januar 2013

Miss Kat

Anonym23 skriver:

Jo tak

Er ked af du har haft en SA, men man kan jo se det som en test, der gjorde at den datter du får nu er perfekt

Det gjorde jeg i hvert fald, da jeg sidste måned nåede at teste positiv 2 gange før jeg i 5+1 tabte det. 

Rigtig meget held og lykke med resten af graviditeten

Jeps, jeg er heller ikke ked af det i dag, for så ville jeg jo ikke have hende, som jeg har nu, selvom jeg ellers ville have haft en baby i armene i dag. Det hjælper jo bare ikke noget at spekulere over det.

Puha, ja jeg nåede også at have en biokemisk graviditet for ca. 1½ år siden, hvor jeg, ligesom dig, testede positiv nogle gange, før den forsvandt igen. Også utroligt nedslående, men jo desværre også helt normalt.

Sjovt er det ikke, men det hjælper jo heller ikke at gå helt ned over det, for sådan er oddsene jo desværre når man arbejder på PB! Så som du siger, det må være en test - vi øver os bare! Flot at du kan se sådan på det allerede! 

Mange tak! Og held og lykke.

Anmeld

2. januar 2013

Miss Kat

Ja, jeg følte mig også som den eneste i verden - men bum, pludselig tager det fart!

Ved ikke om du har set mit seneste mavebillede, men der kom også mave på lige pludselig! 

Dejligt med en veloverstået MD, og det er så dejligt at få bekræftet, at alt er perfekt derinde! 

Jeg kiggede lige. Du ser super fin ud! En flot gravid-mave, som bare sidder lige hvor den skal og ikke "flommer" i alle retninger. Ikke kæmpestor, men man er jo slet ikke i tvivl om at du er gravid. Så har det måske taget lidt tid at komme dertil, men resultatet er så også super fint! (Det samme vil jeg så forsøge at sige til mig selv). Hæhæ.

Anmeld

2. januar 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Jeg kiggede lige. Du ser super fin ud! En flot gravid-mave, som bare sidder lige hvor den skal og ikke "flommer" i alle retninger. Ikke kæmpestor, men man er jo slet ikke i tvivl om at du er gravid. Så har det måske taget lidt tid at komme dertil, men resultatet er så også super fint! (Det samme vil jeg så forsøge at sige til mig selv). Hæhæ.

Tusind tak, hvor er du sød.. 

Er sikker på at din mave bliver mindst lige så smuk, og nu hvor den lige så stille er kommet i gang er jeg sikker på, at det nok skal gå stærkt fremadrettet!

Anmeld

2. januar 2013

Miss Kat

Tusind tak, hvor er du sød.. 

Er sikker på at din mave bliver mindst lige så smuk, og nu hvor den lige så stille er kommet i gang er jeg sikker på, at det nok skal gå stærkt fremadrettet!

Dét satser jeg på. Mange tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.