Hvad er jeres madplan for denne uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

o1Mutte

Pessimisten skriver:

Min uge ser sådan ud:

tom yam suppe med kylling

krydderfarsbrød i parmaskinke med blomkålssalat og tzazikki

skinkegryderet med grønt og brune ris

millionbøf med pastinak mos og kogt blomkål/broccoli

kyllig i karry

kalkunbryst med kokossovs og en blandet salat

søndag ealdrig planlagt, da vi altid er hos mine forældre eller svigerforældre

Hvad er opskriften? Lyder super lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

helle85

Leneur skriver:

Det kan jeg nemlig skrive under på... Følger en diabetiker kostplan på 1200 kcal om dagen og spiser både pasta, kartofler og ris dog i den grovere udgave og i begrænset mængde men har alligevel tabt mig omkring 3 kg fra 4. jan. Måske ikke meget i nogles øjne men hellere spise nogenlunde normalt med masser af grøntsager, fremfor et hurtigere vægttab på en slankekur og så tage det hele på igen bagefter.

er det en kost plan specielt lavet til dig???

for ville hører om du evt vil sende en kopi???

Anmeld

16. januar 2013

Leneur

helle85 skriver:

er det en kost plan specielt lavet til dig???

for ville hører om du evt vil sende en kopi???

Nej det er bare en generel en, jeg fik tilsendt fra et andet site. Smid din mail i pb, så finder jeg den lige frem...

Anmeld

16. januar 2013

Filuca

Nej det er bare en generel en, jeg fik tilsendt fra et andet site. Smid din mail i pb, så finder jeg den lige frem...

Må jeg også bede om den? Vil nemlig gerne tabe et par kilo, men forstår simpelthen ikke det der med at tælle kalorier osv.

Anmeld

16. januar 2013

Leneur

Filuca skriver:

Må jeg også bede om den? Vil nemlig gerne tabe et par kilo, men forstår simpelthen ikke det der med at tælle kalorier osv.

Ja send pb med mailadresse. Det er ikke en jeg tæller kalorier i. Det er vare en der fortæller hvor meget du kan/må spise.

Anmeld

16. januar 2013

Karla

Leneur skriver:

Ja send pb med mailadresse. Det er ikke en jeg tæller kalorier i. Det er vare en der fortæller hvor meget du kan/må spise.

Må jeg også godt bede om den? Manden og jeg har svært ved at finde rundt i, hvad det er vi skal ændre i vores kost. Synes der er så mange forskellige opfattelser, og kunne da være skønt at have denne, når den virker

Anmeld

16. januar 2013

Leneur

Karla skriver:

Må jeg også godt bede om den? Manden og jeg har svært ved at finde rundt i, hvad det er vi skal ændre i vores kost. Synes der er så mange forskellige opfattelser, og kunne da være skønt at have denne, når den virker

Selvfølgelig. Send du bare en pb med din mail... Sender fra telefonen, så undskylder på forhånd de andre mails der kommer med. Er ikke nogen ørn udi teknik...

Anmeld

16. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Meliora skriver:

Hmm, med så mange kulhydrater og så lidt protein og grøntsager, så kan man da vist ikke kalde det en kost velegnet til folk der ønsker at tabe sig...

Må jeg ikke se din mad plan for en uge eller 2 ? Bliver helt nysgerrig når du snakker om stivelse osv osv

Anmeld

16. januar 2013

Pessimisten

o1Mutte skriver:

Hvad er opskriften? Lyder super lækkert

Det er alm hakket oksekød med tørret timian, oregano og basilikum det æltes med et æg og en smule rugmel. Formes som et brød og pakkes ind i parmaskinke og smides i ovnen.

salaten er tyndskåret blomkål der blanders med smuldret feta og ristede mandler ( en bitz opskrift) som jeg har pimpet med en citron, olie, eddike dressing. 

revet agurk jeg lige klemmer for vand der blanders med cirton saft, salt, peber, presset hvidløg og creme fraiche. det må gerne trække lidt for at blive rigtig lækker 

Synes ikke jeg savner nogle former for stivelse i det her måltid. Det hele er guf 

Anmeld

16. januar 2013

o1Mutte

Pessimisten skriver:

Det er alm hakket oksekød med tørret timian, oregano og basilikum det æltes med et æg og en smule rugmel. Formes som et brød og pakkes ind i parmaskinke og smides i ovnen.

salaten er tyndskåret blomkål der blanders med smuldret feta og ristede mandler ( en bitz opskrift) som jeg har pimpet med en citron, olie, eddike dressing. 

revet agurk jeg lige klemmer for vand der blanders med cirton saft, salt, peber, presset hvidløg og creme fraiche. det må gerne trække lidt for at blive rigtig lækker 

Synes ikke jeg savner nogle former for stivelse i det her måltid. Det hele er guf 

Det må prøves en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.