Hvad er jeres madplan for denne uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.504 visninger
51 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Leneur

Ja søger madplaner og gode ideer...
Hvilke grøntsager spiser i og hvordan tilbereder i dem? Og jeg spørger nok også dumt bagefter og vil høre til hvordan nogle af dem smager...
Håber i alle kom godt ind i det nye år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

roenlund

Denne uge er kedelig uge, da jeg ved jeg bliver vildt træt når jeg starter arbejde op igen i morgen og skal til at stå med mad og barn alene hver dag igen...

Så vi skal have hjemmelavet burger, lasagne og æggekage/omelet

lørdag skal vi så have hjemmelavet burgerboller med pulledpork for manden har fødselsdag...

Anmeld

1. januar 2013

MorTilEnPrinsesse

Leneur skriver:

Ja søger madplaner og gode ideer...
Hvilke grøntsager spiser i og hvordan tilbereder i dem? Og jeg spørger nok også dumt bagefter og vil høre til hvordan nogle af dem smager...
Håber i alle kom godt ind i det nye år.

Står selv og skal til at lave madplan Idag, imorgen skal jeg ud og handle ind til denne måned... Vores bliver med noget fuldkorns pasta/ris, kylling, bøffer, fadkotelletter. Massere af broccoli, blomkål, peberfrugt, squash... Osv... ;-) Jeg følger lidt med i din tråd da jeg selv ønsker nogle flere ideer.. 

Anmeld

1. januar 2013

Leneur

MorTilEnPrinsesse skriver:

Står selv og skal til at lave madplan Idag, imorgen skal jeg ud og handle ind til denne måned... Vores bliver med noget fuldkorns pasta/ris, kylling, bøffer, fadkotelletter. Massere af broccoli, blomkål, peberfrugt, squash... Osv... ;-) Jeg følger lidt med i din tråd da jeg selv ønsker nogle flere ideer.. 

Ja rema har økologisk fuldkornspasta til en 5'er i denne uge, så jeg skal over og hamstre i morgen.

Anmeld

1. januar 2013

Leneur

roenlund skriver:

Denne uge er kedelig uge, da jeg ved jeg bliver vildt træt når jeg starter arbejde op igen i morgen og skal til at stå med mad og barn alene hver dag igen...

Så vi skal have hjemmelavet burger, lasagne og æggekage/omelet

lørdag skal vi så have hjemmelavet burgerboller med pulledpork for manden har fødselsdag...

Jamen det lyder også godt. Hvad putter du i omeletten?

Anmeld

1. januar 2013

roenlund

Leneur skriver:

Jamen det lyder også godt. Hvad putter du i omeletten?

det er lidt forskelligt men tror jeg putter skinkestrimler, tomat, løg og peberfrugt

Anmeld

1. januar 2013

Leneur

roenlund skriver:

det er lidt forskelligt men tror jeg putter skinkestrimler, tomat, løg og peberfrugt

Kan soltørrede tomater bruges? For friske tomater er ikke lige noget jeg kan lide.

Anmeld

1. januar 2013

roenlund

Leneur skriver:

Kan soltørrede tomater bruges? For friske tomater er ikke lige noget jeg kan lide.

nu er jeg ikke så vild med soltørrede tomater men jeg tror sagtens man kan bruge dem... jeg kan godt lige det lidt friske tomaterne giver da jeg nogengange synes at meget æg kan blive lidt kvalmt...

Anmeld

1. januar 2013

MorTilEnPrinsesse

Leneur skriver:

Ja rema har økologisk fuldkornspasta til en 5'er i denne uge, så jeg skal over og hamstre i morgen.

Jeg har allerede en masse i skabet, men ellers er det et godt tilbud..

Anmeld

1. januar 2013

Kloster

Vil lige gøre opmærksom på, at der er utrolig mange kcal i pasta og ris. Også de grove... Bare hvis man skal tabe sig, skal man ikke have ret mange af dem.

Jamen her hjemme får vi alm dansk mad også får vi bare salat ell grøntsager til. Vi får også stivelse som kartofter, pasta og ris og får også sovs. Men på min tallerken er der kun grøntsager/salat og kødet og evt et stykke madbrød.

I dag skal vi bare have noget nemt og ikke særlig sundt. Det er en off-dag for os herhjemme i dag

Ellers får jeg ret meget frisk kogt blomkål ell broccoli. Bare så det lige får et opkog, så der er godt bid og knas i det  Og ellers kan jeg også fintsnitte et spidskål og give det et opkog. Total lækkert og kan bestemt erstatte pasta og ris. Smager neutralt og frisk. Slet slet ikke som fx hvidkål!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.