En straf at være dec barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Zicla

Ej hvor er det synd for dit barn...

Jeg kan virkelig ikke forstår at de ikke svarer inden fristen... De vidste det på forhånd uanset om de skal noget andet, har ingen penge eller noget. Jeg synes at de skulle svare inden fristen udløb om de kunne eller ej...

Det med at de skulle noget andet, ingen penge havde m.m efter svar fristen er en latterlig undskyldning, de vidste jo på forhånd, så burde de svare om de kan inden svarfristen om de kunne eller ej...

Jeg håber at dit barn får en god fødselsdag alligevel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Mi&Mi

Anonym skriver:

Der er få dage til mit barns fødselsdag og igen høre jeg ikke fra folk mht de invitationer vi sendte ud den 1 dec!! Uge efter uge kommer julen nærmere. Bum. Så er julen overstået og jeg høre stadig intet! Jeg henvender mig så og får det ene nej efter det andet og klassikkeren: December er simpelthen så dyr. OMG! Så nu skal mit barn straffes fordi jeg fødte i december!   

Synes godt nok det er synd for dit barn!
Har selv 3 familiemedlemmer der har fødselsdag i december 4, 20, 28, og vi tager os tid til det, og giver ligeså meget i gave til dem som alle andre med fødselsdag i andre måneder, og vi har altså ikke mange penge..
Synes bare det er at priotere, så kan det altså godt lade sig gøre.
Tillykke til dit barn!

Anmeld

26. december 2012

Laulund87

simone91 skriver:

Synes godt nok det er synd for dit barn!
Har selv 3 familiemedlemmer der har fødselsdag i december 4, 20, 28, og vi tager os tid til det, og giver ligeså meget i gave til dem som alle andre med fødselsdag i andre måneder, og vi har altså ikke mange penge..
Synes bare det er at priotere, så kan det altså godt lade sig gøre.
Tillykke til dit barn!

Anmeld

26. december 2012

Kief31

I min familie her vi fødselsdage den 09.,14.,15.,18.,21. og 30. dec.. Før havde vi endda også 11. og 31. dec. Vi har nu mest problemer med at finde en dato, hvor ingen skal noget, til at holde det

Anmeld

26. december 2012

tarkoflen

Hvor er det bare dårlig stil!

1 ikke at svare tilbage
2 at bruge som undskyldning at det er december måned og den der dyr, hvad der det for noget fis, den ligger altså i samme måned hvert år, det kan ikke komme bag på folk!

Jeg forstår ikke, at man ikke kan prioritere et barns fødselsdag det synes jeg er så synd! De har jo ikke valgt, at de vil fødes der!

Nu sidder jeg faktisk og er lidt glad for, at vores første IVF forsøg ikke lykkedes, for så havde vi måske stået i samme problem! Kan dog ikke forestille mig, at der er nogen i hverken familie eller vennekreds, der ikke ville prioritere et barn, men det er jo aldrig til at vide...

Jeg håber selv, l kan holde en fantastisk fødselsdag, så jeres barn ikke mærker, at folk er nogle fjolser!

Stort

Anmeld

26. december 2012

VNB

ej hvor er det bare synd for dit barn...  

min søn har fødselsdag den 12/12 og han får akkurat lige så store gaver og fest som hvis han havde fødselsdag i Juni. Alle i familien er enige om at der ikke skal gøres nogen forskel. 

lige nu venter jeg mit andet barn og kan føde når som helst (er 39+4), så det blir højst sansynligt også at december barn, og jeg er helt sikker på at han også vil blive fejret ligesom hvis han havde fødselsdag alle andre dage på året  

hvis jeg var dig, ville jeg forklare din familie hvordan du har det, og sige at du er skuffet over deres måde at være på.... det er jo dit barn det går ud over. 

Anmeld

26. december 2012

hautecouture

Jeg har selv fødselsdag den 9. december, min mormor har den 5. december, min kusines ældste dreng har den 8. december, min faster den 23. december og min mor den 24. december og min yngste kusine har den 31. december - vi har aldrig været "plaget" af afbud og manglende interesse for vores fødselsdage. Heldigvis Men det er fandme også dårlig stil af de inviterede og sikke en lam undskyldning at december er dyr - ja, det ved man allerede i januar, så hvis det er så HÅRDT så læg dog lidt til side i løbet ad året... Og herreste Gud da, en enkelt gave fra eller til .... 

Synd for dit barn og for jer - jeg var blevet pisse sur hvis det var min 'unge' der blev straffet for at være født i en 'forkert' måned.

Anmeld

26. december 2012

hautecouture

Jeg har selv fødselsdag den 9. december, min mormor har den 5. december, min kusines ældste dreng har den 8. december, min faster den 23. december og min mor den 24. december og min yngste kusine har den 31. december - vi har aldrig været "plaget" af afbud og manglende interesse for vores fødselsdage. Heldigvis Men det er fandme også dårlig stil af de inviterede og sikke en lam undskyldning at december er dyr - ja, det ved man allerede i januar, så hvis det er så HÅRDT så læg dog lidt til side i løbet ad året... Og herreste Gud da, en enkelt gave fra eller til .... 

Synd for dit barn og for jer - jeg var blevet pisse sur hvis det var min 'unge' der blev straffet for at være født i en 'forkert' måned.

Anmeld

26. december 2012

Sakris

Hvor var jeg dog blevet skuffet. Har lige været total op og køre over en tråd, om en mega egoistisk person, der har valgt at fravælge sin lillebrors (som stadig er et barn) fødselsdag D. 25. For at kunne slappe af. Synes rigtig tit at jeg oplevet decemberbørn der åbenbart ikke fortjener at blive fejret på samme vis som andre, fordi de har fødselsdag i december. I min familie har vi fødselsdage d. 16. 25. Og 26. December. Disse fødselsdage ligger sjovt nok samme sted hver år. Så kan virkelig ikke forstå at det kan være en overraskelse for folk. Så læg dog pengene til side til gaven i juni, hvis der er der, der er råd. 

I min familie og svigerfamilie bliver der ikke gjort forskel, lige gyldigt hvornår man har fødselsdag! Og sådan bør det være. Det er ikke børnenes skyld! 

Anmeld

26. december 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Der er få dage til mit barns fødselsdag og igen høre jeg ikke fra folk mht de invitationer vi sendte ud den 1 dec!! Uge efter uge kommer julen nærmere. Bum. Så er julen overstået og jeg høre stadig intet! Jeg henvender mig så og får det ene nej efter det andet og klassikkeren: December er simpelthen så dyr. OMG! Så nu skal mit barn straffes fordi jeg fødte i december!   

Årh hvor træls, stakkels dit barn det kan folk da ikke være bekendt. Kunne det ikke hjælpe hvis du holder det i januar tror du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.