Hvis I kunne ønske jer lige hvad I ville......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

MorDk

Hvis jeg ku ønske mig liiige hvad jeg ville så ville det være skøønt at blive gældsfri *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Leneur

At min ekskæreste ikke eksisterede. Alting ville være meget nemmere uden ham. Jeg er ved at samle kræfter til battlet om pas til min datter.
Af lidt mere jordnære ting, så et kæmpe hus, der kan deles i 2, så Silje og jeg kan have vores hjem og så min søster i den anden afdeling, så vi havde hver vores og ikke behøvede at være sammen hver dag men alligevel så tætte at det kunne være hyggeligt. Selvfølgelig med en dejlig have til, Silje kan boltre sig i og vi andre dyrke lidt grøntsager i.

Anmeld

26. december 2012

annec

TeamRocket skriver:

At jeg får veer i aften så jeg slipper for at skulle igangsættes i morgen (det skræmmer mig så meget folk har kun dårlige og skræmmende ting at sige om fødsler der blir sat igang åbenbart)

Jeg har ikke noget dårligt at sige om igangsættelse.. Min fødsel var fantastisk

Anmeld

26. december 2012

Mamalou

Mit største ønske er, at min søns far og jeg kan komme til at snakke sammen igen. Vi har været fra hinanden siden juni, og der er ingen kommunikation og der opstår nemt "knuder" mellem os. Det er så hårdt og opslidende, hvilket især mærkes her i juletiden, hvor jeg bare savner mit gamle liv... 

Vh. Louise

Anmeld

26. december 2012

bøllen

Hvis jeg kun kan vælge 1 ønske ville det helt sikkert - at blive smertefri :-) vil så gerne have bare 1 dag uden smerter og begrænsninger .

ønske nr 2 ville være en familie som er der for hinanden .

begge urealistiske ønsker - så bare mine børn trives og har det godt <3 er jeg glad

Anmeld

26. december 2012

2721

bøllen skriver:

Hvis jeg kun kan vælge 1 ønske ville det helt sikkert - at blive smertefri :-) vil så gerne have bare 1 dag uden smerter og begrænsninger .

ønske nr 2 ville være en familie som er der for hinanden .

begge urealistiske ønsker - så bare mine børn trives og har det godt <3 er jeg glad

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

foto på lærred skriver:

Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?

Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken) "to streger-tak".

Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Mit helt eget personlige ønske, som aldrig ville gå i opfyldelse ville være at min moar stadig levede. Og hvis jeg skulle gå af med alle gaver resten af livet for det ene ønske så gjorde jeg det.

Derudover ville jeg ønske godt helbred til de mennesker jeg elsker.

Og så et ønske som jeg sagtens kan få - måske ikke lige i julegave hehe, men det ville være en spritny sofa

/Fenja

Anmeld

26. december 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Kan ikke lave smily da jeg skriver fra mobilen :-)

ret beskedne ønsker :-) hi hi 

kram til dig også

Anmeld

27. december 2012

Pige2009

foto på lærred skriver:

Jeg håber begge dele kommer til at blive opfyldt i 2013!

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

1000 tak Håber jeg så sandelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.