Hvis I kunne ønske jer lige hvad I ville......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2012

HeidiØ

Udover at min stakkels søn ikke altid sku døje med al mulig sygdom....

ja så ønsker jeg mig VIRKELIG højt en KITCHENAID! Kom så julemand!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Pige2009

foto på lærred skriver:

Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?

Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken) "to streger-tak".

Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

At min datter kommer til at se mere til sin far og lære familien og sine søskende at kende

Den anden ting jeg ønsker er, at et af mine vennepar får lov at opleve glæden ved at blive forældre!

Anmeld

24. december 2012

Lunae

Jeg ønsker mig inderligt at mine graviditetsgener snart forsvinder. Et liv uden kvalme ville være drømmen lige nu!

Anmeld

24. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Familien tættere på...

Min familiesituation er ret rodet med plejefamilie og biologisk familie og biologisk plejefamilie...

Ville ønske at jeg kunne samle alle dem jeg holdt af i nærheden af os så de alle kunne være en del af vores søns og vores liv...

Bor selv i Roskilde og har min bedstefar (min biomors adoptivfar) i Nordjylland som ikke kan komme til os og vi har ingen penge til at tage den anden vej lige foreløbigt

Har min plejefamilie i Helsingør jeg også gerne ville tættere på da de heller ikke er helt unge mere...

Og svigerfar der så lige nu bor lige rundt om hjørnet

Anmeld

25. december 2012

foto på lærred

HeidiØ skriver:

Udover at min stakkels søn ikke altid sku døje med al mulig sygdom....

ja så ønsker jeg mig VIRKELIG højt en KITCHENAID! Kom så julemand!!

Kom julemanden forbi i går med maskinen?

Anmeld

25. december 2012

foto på lærred

Baagøe skriver:

At min datter kommer til at se mere til sin far og lære familien og sine søskende at kende

Den anden ting jeg ønsker er, at et af mine vennepar får lov at opleve glæden ved at blive forældre!

Jeg håber begge dele kommer til at blive opfyldt i 2013!

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

25. december 2012

foto på lærred

Wampires skriver:

Familien tættere på...

Min familiesituation er ret rodet med plejefamilie og biologisk familie og biologisk plejefamilie...

Ville ønske at jeg kunne samle alle dem jeg holdt af i nærheden af os så de alle kunne være en del af vores søns og vores liv...

Bor selv i Roskilde og har min bedstefar (min biomors adoptivfar) i Nordjylland som ikke kan komme til os og vi har ingen penge til at tage den anden vej lige foreløbigt

Har min plejefamilie i Helsingør jeg også gerne ville tættere på da de heller ikke er helt unge mere...

Og svigerfar der så lige nu bor lige rundt om hjørnet

Kunne være dejligt hvis alle dem man havde kær var lige rundt om hjørnet. Kan godt forstå du ville ønske I alle boede tættere på hinanden.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

25. december 2012

FrkZier

foto på lærred skriver:

Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?

Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken) "to streger-tak".

Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

jeg har altid ønsket mig at kunne trylle :p

lige sådan knips med fingrene og så sker der lige det man vil have

Anmeld

25. december 2012

foto på lærred

FrkZier skriver:

jeg har altid ønsket mig at kunne trylle :p

lige sådan knips med fingrene og så sker der lige det man vil have

Ja, det kunne godt nok være smart. Til store såvel som små ting. Jeg har en del ting som skal byttes i morgen ( fordi butikken ikke har taget den der alarm-dims af, den anden fordi blusen jeg havde bestilt til min mand i sort så er kommet i hvid osv) Bare tanken om at skulle ind i et storcenter sammen med 1 milliard andre mennesker mellem jul og nytår og stå i kø med to små børn virker meget utiltalende. Så jeg ville ønske jeg lige kunne knipse med fingrene og så få det hele åbnet- bare til mig . i dag hvor alting er lukket

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

25. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

foto på lærred skriver:

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

At der faldt ro på livet så man kunne leve helt nede på jorden. Sagt på en anden måde - fik det selvværd og den selvtillid det kræver at kan slappe af i sig selv....

Og så et lille ønske om en mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.