Hvis I kunne ønske jer lige hvad I ville......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.408 visninger
48 svar
0 synes godt om
24. december 2012

foto på lærred

Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?

Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken) "to streger-tak".

Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

TeamRocket

At jeg får veer i aften så jeg slipper for at skulle igangsættes i morgen (det skræmmer mig så meget folk har kun dårlige og skræmmende ting at sige om fødsler der blir sat igang åbenbart)

Anmeld

24. december 2012

Muhmi

foto på lærred skriver:

Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?

Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken) "to streger-tak".

Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Haha... ( ... Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv.).. Ja det var jo så slet ikke det jeg allerførst tænkte på 

Jeg ønskede mig uanede mængder penge og at alle dem jeg elsker vil have mere eller mindre evigt liv.

Anmeld

24. december 2012

Bare mig..

foto på lærred skriver:

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Altså man ønsker sig vel altid 1 million kroner osv.

Men mit allerstørste ønske er, at mine forældre kunne enes og vi så alle sammen (mine forældre, stedforældre, alle ine søskende og bedsteforældre) kunne holde en stor jul SAMMEN..

De har nu været skilt i 13/14 år og har aldrig rigtig kunnet enes. (Til min og mine søskendes konfirmation, var de heldigvis på talefod, men det holdte ikke længe)

Jeg er 21 år nu, og jeg ville ØNSKE, at deres krig ville stoppe nu, så min datter i det mindste kunne undgå at skulle tænke og spekulere over, hvorfor hendes mormor og morfar aldrig er sammen osv.

Det er et ønske der har stået øverst på min ønskeliste de sidste 13/14 år, og det vil for altid være mit største ønske!!

God jul til dig og dine kære!

Anmeld

24. december 2012

roenlund

Det største ønske er nok at manden går med til at vi skal have nr to, da jeg ikke er sikker på at jeg kan blive ved med at være sammen med ham hvis han ikke vil have flere børn, men samtidig så er tanken om ikke at skulle være sammnen med ham ikke til at bære...

Så ønsker mig nr to barn sammen med manden min

Anmeld

24. december 2012

Klumpe-dumpe

TeamRocket skriver:

At jeg får veer i aften så jeg slipper for at skulle igangsættes i morgen (det skræmmer mig så meget folk har kun dårlige og skræmmende ting at sige om fødsler der blir sat igang åbenbart)

Jeg vil gerne sende dig spandevis af ve-støv og jeg blev sat igang og det var bestemt ikke en sktæmmende oplevelse. Gik i fødsels på 1. Pille. Min datter er født 6,5 time efter (dog ved aks, men det var også i uge 34, så der var lidt andre forholdsregler) men selve igangsættelsen var en meget positiv oplevelse glædelig jul <3

Anmeld

24. december 2012

foto på lærred

TeamRocket skriver:

Sender en masse ve-støv

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

24. december 2012

foto på lærred

Muhmi skriver:

Haha... ( ... Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv.).. Ja det var jo så slet ikke det jeg allerførst tænkte på 

Jeg ønskede mig uanede mængder penge og at alle dem jeg elsker vil have mere eller mindre evigt liv.

Ja, tænkt hvis man aldrig skulle tænke før man skulle købe noget.

Nyt hus.. Ja tak. Ny bil..ja hvorfor ikke. Rejse rundt i verden...HMm ja hvorfor ikke

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

24. december 2012

foto på lærred

MGN~NGM<3 skriver:

Altså man ønsker sig vel altid 1 million kroner osv.

Men mit allerstørste ønske er, at mine forældre kunne enes og vi så alle sammen (mine forældre, stedforældre, alle ine søskende og bedsteforældre) kunne holde en stor jul SAMMEN..

De har nu været skilt i 13/14 år og har aldrig rigtig kunnet enes. (Til min og mine søskendes konfirmation, var de heldigvis på talefod, men det holdte ikke længe)

Jeg er 21 år nu, og jeg ville ØNSKE, at deres krig ville stoppe nu, så min datter i det mindste kunne undgå at skulle tænke og spekulere over, hvorfor hendes mormor og morfar aldrig er sammen osv.

Det er et ønske der har stået øverst på min ønskeliste de sidste 13/14 år, og det vil for altid være mit største ønske!!

God jul til dig og dine kære!

Ej men altså. Det lyder også helt vildt at man efter SÅ mange stadigvæk kan have så meget bitterhed og had til hinanden. Man skulle ellers tro at tiden ville lægge de fleste sår. Tænker virkelig, at det er egoistisk overfor børn og børnebørn at man ikke kan lægge sådan noget til side. Og slet ikke efter så mange år

Jeg håber, du får en dejlig jul

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

24. december 2012

foto på lærred

roenlund skriver:

Det største ønske er nok at manden går med til at vi skal have nr to, da jeg ikke er sikker på at jeg kan blive ved med at være sammen med ham hvis han ikke vil have flere børn, men samtidig så er tanken om ikke at skulle være sammnen med ham ikke til at bære...

Så ønsker mig nr to barn sammen med manden min

Håber I finder en god løsning, så du kan få dit ønske opfyldt.

Glædelig juleaften..

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.