foto på lærred skriver:
Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?
Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken
) "to streger-tak".
Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Altså man ønsker sig vel altid 1 million kroner osv. 
Men mit allerstørste ønske er, at mine forældre kunne enes og vi så alle sammen (mine forældre, stedforældre, alle ine søskende og bedsteforældre) kunne holde en stor jul SAMMEN..
De har nu været skilt i 13/14 år og har aldrig rigtig kunnet enes. (Til min og mine søskendes konfirmation, var de heldigvis på talefod, men det holdte ikke længe)
Jeg er 21 år nu, og jeg ville ØNSKE, at deres krig ville stoppe nu, så min datter i det mindste kunne undgå at skulle tænke og spekulere over, hvorfor hendes mormor og morfar aldrig er sammen osv. 
Det er et ønske der har stået øverst på min ønskeliste de sidste 13/14 år, og det vil for altid være mit største ønske!!
God jul til dig og dine kære! 
Anmeld