Hvis I kunne ønske jer lige hvad I ville......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

ano14316

foto på lærred skriver:

Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?

Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken) "to streger-tak".

Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Jeg ville ønske os gældsfri, og at vi ikke skulle tænke over om der nu var råd til mad til hele måneden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Zelinasmor

Jeg ville ønske jeg havde penge til at betale begge mine forældres gæld. Også min søsters og min egen 

Anmeld

25. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

jeg ville ønske at jeg ikke var syg med fibromyalgia

og self 2 strejer på testen og man ønsker sig jo altid penge nok så man kan have økonomisk frihed (og jeg kunne hjælpe min mor med hendes gæld)

Anmeld

25. december 2012

Mettefpigen

foto på lærred skriver:

Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?

Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken) "to streger-tak".

Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

At min mor ville blive helt rask!....

Anmeld

25. december 2012

TR

foto på lærred skriver:

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

1 At blive gravid= en baby ! <3 

2 et godt arbejde som jeg vil være glad for at stå op til hver dag!

Anmeld

25. december 2012

Dinna88

Jeg ville ønske mig uanede mængder af penge. Selvfølgelig kan man ikke købe lykke med penge, men man kommer fandme langt - og jeg tror, at de fleste herinde kender til det, at have begrænsede midler.  (Vi står ikke med noget sygdom tæt på, barnløshed eller andet. Så for os ville vores liv være meget nemmere, hvis ikke vi skulle leve af en SU)

Anmeld

25. december 2012

blomst84

Jeg ønsker mig en fantastisk fødsel til marts og at lillesøster er sund og rask jeg ønsker mig et nyt badeværelse og at nogen kom og ryddede op i vores kælder  

Anmeld

26. december 2012

HeidiØ

foto på lærred skriver:

Kom julemanden forbi i går med maskinen?

Øv nej, det gjorde han ikke! Til gengæld kom han med 2000 kr, hvilket jo er et fantastisk tilskud

Anmeld

26. december 2012

2721

Mit højeste ønske er at min familie kunne blive samlet igen. At vi kunne leve i fred og fordragelighed uden for meget drama, sådan at min søn igen ville føle sig tryg ved at mor og far ingen steder går. Vi nærmer os, men ville ønske det kunne ske NU

Anmeld

26. december 2012

MorDk

TeamRocket skriver:

At jeg får veer i aften så jeg slipper for at skulle igangsættes i morgen (det skræmmer mig så meget folk har kun dårlige og skræmmende ting at sige om fødsler der blir sat igang åbenbart)

blev sat igang... De tog vandet! Jeg havde en drømmefødsel ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.