Hvis I kunne ønske jer lige hvad I ville......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2012

roenlund

foto på lærred skriver:

Håber I finder en god løsning, så du kan få dit ønske opfyldt.

Glædelig juleaften..

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

tak og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Satans

Jeg ville ønske mig at få en drømmefødsel

Har termin her d. 30. og det er første gang, så den må gerne gå "smertefri" uden komplikationer

Ellers ville jeg ønske mig at min hest blev rask  og at der kom et arbejde til mig når jeg er færdig med min barsel

God jul til jer alle

Anmeld

24. december 2012

Benjamins'mor

TeamRocket skriver:

At jeg får veer i aften så jeg slipper for at skulle igangsættes i morgen (det skræmmer mig så meget folk har kun dårlige og skræmmende ting at sige om fødsler der blir sat igang åbenbart)

Min gik hurtigt, nemt og smertefrit (igangsat uden bedøvelse).

Jeg synes det var en fantastisk oplevelse.

Anmeld

24. december 2012

Bare mig..

foto på lærred skriver:

Ej men altså. Det lyder også helt vildt at man efter SÅ mange stadigvæk kan have så meget bitterhed og had til hinanden. Man skulle ellers tro at tiden ville lægge de fleste sår. Tænker virkelig, at det er egoistisk overfor børn og børnebørn at man ikke kan lægge sådan noget til side. Og slet ikke efter så mange år

Jeg håber, du får en dejlig jul

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Ja, det er ufatteligt. Til trods for et utal af gange, hvor os børn har snakket med dem begge om vores følelser omkring det, ændre det åbenbart ikke på noget. Min mor inviterede min far til lillejuleaften igår (vi holder altid jul d 23. dec pga alle børn har skilsmisseforældre i min familie , så det er (desværre) blevet en tradition i vores familie) Men det ville han ikke.

Jeg synes faktisk det er dårligt af dem, når vi nu alle sammen har givet udtryk for, hvilket savn og unødige trælse tanker det skaber for os børn. At vi ofte må til- og fravælge den ene frem for den anden..

MEN...er sikker på jeg alligevel får en dejlig jul med min datter OG hendes far!

Anmeld

24. december 2012

Benjamins'mor

Kørekort, bil, hus osv.
Ja, jeg kunne blive ved.

Anmeld

24. december 2012

CarinaSB

foto på lærred skriver:

Hvad skulle det så være? Ud over at man selvfølgelig altid ville ønske at man kunne stoppe alt hungersnød i verden og stoppe alle krige osv osv. Hvad ville I så personligt ønske jer, hvis I kunne få lige hvad I ville?

Før vi fik vores første barn og var ufrivillige barnløse, der var det enste der hvert år stod på min ønskeseddel til julemanden (og storken) "to streger-tak".

Heldigvis lykkedes til det til sidst. Så hvis I kunne få et enkelt ønske eller to opfyldt, hvad skulle der så stå på jeres ønskeseddel?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Bare 1 jul mere med min far .. Han døde d 6 sep i år .. :( Så bare at kunne nyde en dag med ham igen ville være det aller største ønske .. 

Anmeld

24. december 2012

Loa

Et hus!!!!!

Så vi kan sove dejligt om natten uden en nabo som holde techno fest til 7.30 om morgenen

Anmeld

24. december 2012

foto på lærred

Satans skriver:

Jeg ville ønske mig at få en drømmefødsel

Har termin her d. 30. og det er første gang, så den må gerne gå "smertefri" uden komplikationer

Ellers ville jeg ønske mig at min hest blev rask  og at der kom et arbejde til mig når jeg er færdig med min barsel

God jul til jer alle

Mange gange tillykke med forestående fødsel. Håber det kommer til at gå hurtigt og godt

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

24. december 2012

foto på lærred

CarinaSB skriver:

Bare 1 jul mere med min far .. Han døde d 6 sep i år .. Så bare at kunne nyde en dag med ham igen ville være det aller største ønske .. 

Anmeld

24. december 2012

foto på lærred

Loa skriver:

Et hus!!!!!

Så vi kan sove dejligt om natten uden en nabo som holde techno fest til 7.30 om morgenen

Ikke noget værre end ikke at kunne få lov til at sove i ens egen lejlighed.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.