Hvordan gør i med mandlen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2012

dorthemus

DAs mor skriver:

Hov jeg glemte lige smileyen...

Tak den har jeg fattet

Okay

Glædelig Jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Nadia&Daniel

Inspireret af en anden tråd kunne jeg godt tænke mig at høre om børnene i jeres familie får en Mandelgave eller om der er én fælles!?

Hos os er der kun 1 mandel - og faktisk kun en voksengave (med det er fordi Laura er så glad for desserten).. Men hun skal da smage, så tror hun får en lille skål inden mandlen kommer i (og vist hun kan lide det, og vil have mere, så kan hun være med - så må mor her være kreativ - der er sikkert en lille ting hun kan få )

Anmeld

24. december 2012

LinLin

dorthemus skriver:

Okay

Glædelig Jul

Ilm

Anmeld

25. december 2012

grinny

Jeg har altid lært at en skål = en mandel. Har aldrig grædt, været sur eller andet bare fordi jeg ikke har fået mandlen. Derfor kommer mine børn også til at lære at det er sådan det er. 

Jeg vil hellere gøre det fra starten af så de er vokset op med det, end at skulle fortælle dem senere hen hvorfor de lige pludselig ikke har fået mandlen nu hvor de, de sidste 10 juleaftner har fået den 

- og så fik jeg den forresten i år 

Anmeld

25. december 2012

FrkZier

Lunae skriver:

Inspireret af en anden tråd kunne jeg godt tænke mig at høre om børnene i jeres familie får en Mandelgave eller om der er én fælles!?

vi har altid kun haft EN mandel og EN mandel gave!

jeg synes virkelig det ødelægger 'jagten' hvis alle børn alligevel for en gave ja okay, nu jeg jo så ikke ligefrem barn længere, og vi har ikke børn i familien (endnu) men når der kommer børn i familien, for de ikke allesammen en gave! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.