Altid kun 1 mandel... Og det bestemmer jeg heldigvis, fordi det er mig der står for ris ala manden... Da jeg var barn var der ikke noget der hed at alle ungerne skulle få en mandel og så skulle de voksne kæmpe om én... Nopes, vi kæmpede alle sammen om den samme mandel og vi SKULLE spise det vi havde øset op og der var ingen kære mor der altså... Hehe, så lærte man lige pludselig også at man ikke skulle tage mere end hvad man kunne indeholde 
Det har resulteret i at jeg ALDRIG har fået mandlen som barn, jo af min onkel en gang imellem når han har fundet den, så gav han mig den (Total yndlingsonkel!) MEN jeg fik den derimod forrige år, for første gang i hele mit liv og hvor var det bare en helt igennem dejlig og vidunderlig følelse
Der var endda gravid med Silas, så jeg tog den mindste portion, fordi jeg ikke kunne spise særlig meget og så var jeg den heldige

Nå, men eftersom at det er moi der er ris ala mande-laver så er det moi der bestemmer hvor mange mandler der kommer i og der kommer kun én, for jeg synes faktisk der er vigtig lektie at lære når man gør det på den måde, for det første, tag ikke mere end du kan spise og for det andet, du er heldig hvis du finder mandlen 
Anmeld